امتیاز و نظرات کاربران
4.5
از مجموع 6 امتیاز
5نظر16 روز پیش
ممنون از دوره خوبتون، لطفا دوره های بقیه مباحث خسارت درمان رو هم بگذارید
سحر قادری
4 ماه پیش
دورهی جالبی بود، همیشه مشتاق بودم که یادبگیرم خروجی کار ما چجوری از دید کارمندان بیمه بررسی میشه.
علی میرزائی
5 ماه پیش
مرسی از توضیحات کامل و جمع آوری خوب اطلاعات و گرافی ها.
امیر محمد کلادی
1 روز پیش
خوب
امين اله افتخارنیا
12 روز پیش
برای کسی که کاملا مبتدی هستش مناسبه
سیدهمرجان میرمرادی






