آموزش استفاده از هوش مصنوعی برای تست امنیتی

دوره‌ "Leveraging AI for Security Testing" توسط کارشناس امنیت سایبری، Jerod Brennen ارائه می‌شود. در این دوره یاد می‌میگیرید که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند در تست‌های امنیتی استفاده شود تا دفاع‌های امنیتی را بهبود بخشد. ... ادامه

7 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری انواع تست امنیت

چگونگی ارزیابی ریسک در تست امنیت

یادگیری باید‌ها و نباید‌ها ارزیابی کنترل‌ها

یادگیری روش تست‌های نفوذ مبتنی بر هوش مصنوعی

محتوای دوره

6 فصل 22 جلسه 1:55 ساعت ویدیو
نقش هوش مصنوعی در تست امنیت
استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی‌های ریسک
استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی‌های کنترل‌های امنیتی
استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی‌های انطباق
استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی‌های آسیب پذیری
استفاده از هوش مصنوعی در تست‌های نفوذ

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره‌ "Leveraging AI for Security Testing" توسط کارشناس امنیت سایبری، Jerod Brennen ارائه می‌شود. در این دوره یاد می‌میگیرید که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند در تست‌های امنیتی استفاده شود تا دفاع‌های امنیتی را بهبود بخشد. با گسترش استفاده از هوش مصنوعی در صنایع مختلف، امنیت سایبری نیز تحت تأثیر قرار گرفته و این دوره به سازمان‌ها کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را از حملات منحصر به فرد محافظت کنند.

این دوره شامل پنج بخش اصلی است که هر بخش انواع مختلف تست امنیتی را پوشش می‌دهد و توضیح می‌دهد چگونه از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود این تست‌ها استفاده کنید. هر بخش به ملاحظات منحصر به فرد مربوط به استفاده از هوش مصنوعی برای هر نوع تست می‌پردازد. در پایان دوره، یک دموی ساخته شده با استفاده از ChatGPT و Bard ارائه می‌شود که نشان می‌دهد چگونه می‌توان از این ابزارها برای بهبود کیفیت تست‌های امنیتی استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Jerod Brennen
Jerod Brennen
1 دوره
7 دانشجو

Jerod Brennen یک معلم موسیقی سابق است که به یک متخصص امنیت سایبری تبدیل شده و بیش از 20 سال تجربه در این زمینه دارد. او به عنوان یک vCISO (مدیر ارشد اطلاعات امنیت مجازی) به سازمان‌ها در ساخت برنامه‌های امنیت سایبری مؤثر کمک می‌کند. برنن از تجربه تدریس خود برای پر کردن شکاف مهارتی در امنیت سایبری استفاده می‌کند و از طریق دوره‌های آموزشی LinkedIn Learning و خبرنامه "ساده‌سازی امنیت سایبری"، ابزارها و بینش‌های لازم را برای موفقیت در این حوزه فراهم می‌کند. او به عنوان یک مربی امنیت سایبری به افراد کمک می‌کند تا اهداف حرفه‌ای خود را محقق کنند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.