آموزش اصول پایه هوش مصنوعی در تست نرم‌افزار

دوره "Introduction to Artificial Intelligence in Software Testing" به مباحث پایه هوش مصنوعی (AI) و آینده تست خودکار با یادگیری ماشین AI می‌پردازد. این دوره برای تست‌کنندگان و توسعه‌دهندگان طراحی شده است. همچنین برای هر ... ادامه

10 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

تعریف هوش مصنوعی (AI) و رابطه AI با یادگیری ماشین و یادگیری عمیق

استفاده از ابزار اتوماسیون تست با AI از یادگیری ماشین برای سرعت‌بخشی به نویسندگی، اجرا و نگهداری تست‌های خودکار

آشنایی با تفاوت‌های موجود بین یادگیری ماشین و یادگیری عمیق

درک تاثیر هوش مصنوعی بر زمینه شغلی تست نرم افزار

محتوای دوره

5 فصل 6 جلسه 0:30 ساعت ویدیو
مقدمه
مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی در تست نرم‌افزار
نتیجه‌گیری
محتوای اضافه

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره "Introduction to Artificial Intelligence in Software Testing" به مباحث پایه هوش مصنوعی (AI) و آینده تست خودکار با یادگیری ماشین AI می‌پردازد.

این دوره برای تست‌کنندگان و توسعه‌دهندگان طراحی شده است. همچنین برای هر کسی که می‌خواهد هوش مصنوعی در تست نرم‌افزار را یاد بگیرد مناسب است. مجدداً تأکید می‌کنم که این یک دوره بسیار پایه است، اما اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری بیاموزید، لطفاً دوره دیگر من با عنوان "هوش مصنوعی (AI) در تست نرم‌افزار (آینده تست خودکار با یادگیری ماشین - پیاده‌سازی هوش مصنوعی (AI) در اتوماسیون تست)" را ببینید.

این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه اتوماسیون تست با کمک AI می‌تواند رابط کاربری (UI) را تغییر دهد. این دوره همچنین به شما هوش مصنوعی (AI) و رابطه آن با یادگیری ماشین و یادگیری عمیق را آموزش می‌دهد.

پس از تکمیل این دوره، شما باید بتوانید اهمیت هوش مصنوعی در تست نرم‌افزار را به دوستان یا همکاران خود آموزش دهید. همچنین باید بتوانید جلسات آموزشی نهار و یادگیری را برای دوستان یا همکاران خود برگزار کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب است:

  • این دوره برای تست‌کنندگان و توسعه‌دهندگان طراحی شده است.
  • هر کسی که می‌خواهد هوش مصنوعی در تست نرم‌افزار را یاد بگیرد.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

برنامه‌نویسی جاوا: ساخت یک سیستم توصیه‌گر
Coursera

Coursera

مدرس: Andrew Hilton - Owen Astrachan - Robert Duvall - Susan H. Rodger

23 دانشجو
59,000 تومانء
آموزش برنامه‌ریزی تبلیغات استراتژیک برای فروشگاه‌ها
13 دانشجو
79,000 تومانء
آموزش لینوکس

مدرس: شاهین عبدی

2,301 دانشجو
3.8 (45)
گواهینامه
30٪
1,959,000 1,371,300 تومانء

درباره استاد

Sujal Patel
1 دوره
10 دانشجو
Sujal Patel یک متخصص تست نرم افزار و کارشناس اتوماسیون تست با تقریبا ۲۰ سال تجربه ترکیبی در تمام فازهای چرخه عمر مهندسی نرم افزار، توسعه نرم افزار، تست نرم افزار و همچنین استقرار محصول است. او فردی با مهارت بالا و سابقه‌ای درخشان در تحویل پروژه‌ها، دید استراتژیک قوی و توانایی اثبات‌شده برای الهام‌بخشیدن، راهنمایی و مدیریت تیم‌های تضمین کیفیت (QA) و فعالیت‌های آن‌ها در شرکت‌های پراکنده جغرافیایی با استفاده از مهارت‌های رهبری برجسته و حل خلاقانه مسائل است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.