آموزش امپرسیونیسم - رنگ‌آمیزی نقاشی پاریس

poster
پیش‌نمایش دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.* نقاشی امپرسیونیستی با تمرکز بر نور. درخشندگی خیره‌کننده‌ای را به نقاشی‌هایتان بیاورید که هرگز فکر نمی‌کردید ممکن باشد. بیاموزید که چگونه ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Udemy
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 درک مکتب امپرسیونیسم و راز قدرت آن

 فهمیدن چگونگی کارکرد نور در به وجود آوردنِ ظاهر اشیاء و چگونگی انتقال آن به نقاشی‌هایتان

 درک مفاهیم طراحی، ارزش، رنگ، لبه (لبه‌های نرم و سخت) و بافت

 آموختن ارزشِ ضربه قلم

پیش‌نیاز‌ها

برای استفاده بهتر از این دوره داشتن مهارت‌های اولیه‌ی نقاشی و طراحی توصیه می‌شود، اما اگر کاملاً تازه‌کار هستید، این دوره کمک می‌کند تا شروع خوبی داشته باشید.

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.*

نقاشی امپرسیونیستی با تمرکز بر نور. درخشندگی خیره‌کننده‌ای را به نقاشی‌هایتان بیاورید که هرگز فکر نمی‌کردید ممکن باشد. بیاموزید که چگونه در یک نشست، به روش «آلا پراما»، یک نقاشی خلق کنید و از ضربه قلم‌های جالب لذت ببرید. همچنین با مفاهیم ارزشمند طراحی، ارزش، رنگ، لبه (لبه‌های نرم و سخت) و بافت آشنا خواهید شد.

از این روش‌ها و دانش برای شروع درست نقاشی خود استفاده کنید، چه یک هنرمند کاملاً مبتدی باشید یا اگر هنرمند باتجربه‌تری هستید، سبک نقاشی خود را به سطح بالاتری برسانید. شما هرگز به این شکل نقاشی نکرده‌اید.

می‌توانید در کل این دوره با من همراه شوید و نقاشی کنید. حتی زاویهٔ دوربین من پالتم را در حین ترکیب رنگ‌ها نشان می‌دهد. در فرایند خلق یک نقاشی زیبا، تکنیک‌های مهم نقاشی را یاد خواهید گرفت. یا اینکه راحت باشید و صرفاً از تماشای خلق یک نقاشی از ابتدا توسط من لذت ببرید.

بنابراین، اگر آماده هستید تا نقاشی خود را با روش‌هایی که احتمالاً هرگز ندیده‌اید بهبود بخشید و باعث شود به روشی جدید به نقاشی فکر کنید، در این دوره شرکت کنید. برای تمام سطوح از نقاشان.

این دوره برای چه کسانی مناسب است:

  • نقاشان مبتدی که می‌خواهند از همان ابتدا مهارت‌های پایه‌ای خوبی داشته باشند نقاشان متوسط که می‌خواهند تکنیک‌های پیشرفته‌تری را یاد بگیرند.
  • نقاشان حرفه‌ای که می‌خواهند در مورد امپرسیونیسم بیشتر بیاموزند یا ایده‌ها و الهامات جدیدی کسب کنند.
  • هر نقاشی که می‌خواهد از نزدیک شاهد یک نقاش ماهر در حال کار باشد و در مورد هر ضربه‌قلم، فرآیند، فکر و ماده‌ای بشنود.
  • هر کسی که از تماشای خلق یک نقاشی زیبا از ابتدا لذت می‌برد.

درباره استاد

Christopher Clark
Christopher Clark، نقاش و مدرس هنر، از کودکی به خلق داستان‌ها از طریق هنر علاقه‌مند بود. او با وجود عدم تحصیلات آکادمیک، با آموزش خصوصی و مطالعه، به نقاشی مسلط شد و سبک خاص خود را که ترکیبی از امپرسیونیسم و نقاشی باربیزون است، پرورش داد. نور، موضوع اصلی نقاشی‌های اوست و از مکان‌های مختلف تا اشیاء روزمره را به تصویر می‌کشد. کریستوفر علاوه بر نقاشی، به آموزش این هنر نیز مشغول است و در کارگاه‌های سراسر آمریکا و ایتالیا، دانش و شور و اشتیاق خود را با هنرجویان به اشتراک می‌گذارد. هدف او از خلق و آموزش هنر، به اشتراک گذاشتن زیبایی با همه افراد است.
مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.