آموزش انگلیسی کاربردی در مورد خرید

poster
پیش‌نمایش دوره

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای خیلی از افراد امری بدیهی است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. انگلیسی یکی از ۶ زبان رسمی و شناخته‌ شده‌ی سازمان ملل است. هم‌اکنون ۶۷ کشور در کل جهان، ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه

برگزارکننده:

مکتب‌خونه
5 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس

سرفصل‌های دوره آموزش انگلیسی کاربردی در مورد خرید

انگلیسی کاربردی در مورد خرید
  خرید لباس 1
"10:51  
  خرید لباس 2
"07:23  
  خرید لباس - مکالمه 1
مشاهده
"01:37  
  خرید لباس - مکالمه 2
"01:39  
  خرید لباس - مکالمه 3
"01:47  
  خرید لباس - مکالمه 4
"01:27  
  خرید سوپرمارکت 1
مشاهده
"09:04  
  خرید سوپرمارکت 2
"11:52  
  خرید سوپرمارکت - مکالمه 1
"01:12  
  خرید سوپرمارکت - مکالمه 2
"01:25  
  خرید سوپرمارکت - مکالمه 3
"01:03  
  خرید سوپرمارکت - مکالمه 4
"02:38  

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای خیلی از افراد امری بدیهی است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. انگلیسی یکی از ۶ زبان رسمی و شناخته‌ شده‌ی سازمان ملل است. هم‌اکنون ۶۷ کشور در کل جهان، انگلیسی را به‌عنوان زبان رسمی کشور خود اعلام کرده‌اند. زبان انگلیسی در روابط سیاسی، تجاری، اقتصادی، علمی وفرهنگی در کل جهان و در اکثر کشورهای دنیا، به‌عنوان زبان رایج و زبان دوم استفاده می‌شود. این دلایل و بسیاری دیگر، موجب شدند تا زبان انگلیسی به‌عنوان زبان رسمی و بین‌المللی در سطح جهان مورد استفاده قرار گیرد. به همین خاطر، حضور در مجامع بین‌المللی وتوانایی ایجاد ارتباط با دیگران از ملزومات زندگی مدرن و از دلایل اصلی یادگیری این زبان محسوب می‌شود. حتی در سفرهای تفریحی، سطح متوسطی از مهارت زبان انگلیسی، می‌تواند بسیار ضروری باشد. مهارت‌های عمومی در زندگی انسان، همچون یک اهرم عمل می‌کنند و تسهیل‌گر بسیاری از امور زندگی فرد هستند. یادگیری زبان انگلیسی بدون شک، یکی از مهارت‌های عمومی و پرکاربرد در زندگی اشخاص است که می‌تواند در زمینه‌های مختلف باعث رشد و پیشرفت آن‌ها شود.

یکی از دلایل ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای دانشجویان و محصلین در مقاطع تحصیلی متفاوت، این است که زبان انگلیسی می‌تواند باعث خودکفایی در انجام برخی امور مربوط به مقالات و پروژه‌ها شود. همینطور دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های بین‌المللی دنیا را دارند با دانستن زبان گام بزرگی را به سمت اهدافشان بر می‌دارند که می‌تواند جلوی زمان و هزینه‌های اضافی را بگیرد. از سوی دیگر برای کسانی که در شرکت‌ها و کمپانی‌های معتبر مشغول به کار هستند دانستن زبان جزو ضروریات به حساب می‌آید و آن‌ها را قادر می‌سازد که بتوانند با شرکت‌های بین‌المللی در سطح جهانی در ارتباط باشند و با معیارهای جهانی پیش روند. درعین حال برای بازرگانان و کسانی که در حیطه‌های گوناگون شغلی قصد مهاجرت و سرمایه‌گذاری دارند ندانستن زبان می‌تواند مانع جدی در روند پیشبرد حرفه‌شان به حساب آید. اهمیت دانستن زبان حتی برای توریست‌ها و مسافرین هم پر واضح است. دانستن زبان سفر را برای مسافرین راحت‌تر و ایمن‌تر می‌نماید و می‌تواند ابزاری برای ارتباط با دیگران، رفع نیازهایشان و حتی دریافت بیشتر و بهتر اطلاعات سفر برایشان باشد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher پرهام خدابخش مقدم

پرهام خدابخش مقدم، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و دارنده مدرک dip TESOL از LTTC  (London Teacher Training College) هستند. ایشان تدریس دوره‌های زبان عمومی، IELTS ،FCE ،CAE را در شركت‌ها و مؤسسات مختلف مانند شکوه، ایران استرالیا، آفرینش و ... در کارنامه کاری خود دارند. از دیگر سوابق ایشان می‌توان به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و بخش زبان انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اشاره كرد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher سمیرا پیام‌وش

سرکار خانم سمیرا پیام‌وش مدرس زبان انگلیسی با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تدریس در سطوح مختلف، برگزارکننده‌ی دوره‌های مکالمه، Free Discussion، FCE، CAE و آیلتس در مؤسسات آموزشی مختلف مانند شکوه و غیره هستند. ایشان بیش از هفت سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی در خارج از کشور را در کارنامه‌ی خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
محمدامين باقرخاني 1400-07-28
دوره ي خيلي كاربردي بود. پيشنهاد ميكنم اين دوره رو حتما بصورت تكميلي با دوره مكالمه مقدماتي زبان ببينيد.
سیدروح الله سجادی 1399-11-27
سلام وقتتون بخیر واقعا دوره ی کاربردی عالی ایی هستش فقط اینکه ممنون میشم اگه pdf های دروس مربوطه رو هم برای دانلود قرار بدین.
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از پیشنهاد شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا پیشنهادات خود را به ایمیل پشتیبانی ارسال کنید تا به واحد مربوطه ارجاع گردد. info@maktabkhooneh.org

دوره‌های پیشنهادی

به منظور ایجاد بستری مناسب جهت تسهیل روند آموزش زبان برای زبان‌آموزان با هر هدفی، دوره‌های کوتاه‌مدت زبان با محوریت موضوعات ضروری و کلمات پرتکرار را تهیه شده‌است. در این دوره‌ها زبان‌آموزان با عبارات و کلمات ساده و در عین حال ضروری آشنا می‌شوند. کلمات برای آن‌ها تلفظ و معنی می‌شود و از آن‌ها خواسته می‌شود که با تکرار و تمرین آن‌ها را بیاموزند. کلیه کلمات آموزش داده شده در مکالماتی که نمایانگر گفت‌وگوهای واقعی، پیرامون موضوعات ضروری است استفاده می شود و زبان‌آموزان باشیوه‌ای ساده قادر خواهند بود که از آموخته‌هایشان استفاده بهینه نمایند و بتوانند در محیط‌های واقعی و با افراد حقیقی به راحتی مکالمه نمایند و نیازهای خود را مرتفع نمایند. در هر دوره سعی شده که تمرکز اصلی بر روی کلمات و ساختار جمله‌ها باشد و با تکرار آن‌ها توسط زبان‌آموزان یادگیری تسریع و تسهیل یابد. زبان‌آموزان می‌بایست در فاصله توقف‌ها جملات را تکرار نمایند که البته درصورت لزوم با متوقف کردن ویدیو و با تکرار مکرر می‌توانند تمرین بیشتری نمایند. ضمنا زبان‌آموزان می‌باید با ساختارها و کلمات داده شده جمله‌سازی کنند که متوقف کردن ویدیو و یادداشت جمله‌ها قطعا می‌تواند به یادگیری بیشتر کمک نماید. 

این دوره شامل کلمات مورد نیاز در زمینه خرید و تعداد زیادی از کلمات مرتبط با آن است.

در انتها لازم به ذکر است که تمرین و تکرار فراوان بهترین وموثرترین راه برای یادگیری زبان است. امید است که زبان‌آموزان گرامی با تلاش و کوشش با مساعدت این ویدیوها نتیجه مطلوب را حاصل نمایند.