آموزش انیمیشن‌سازی دوبعدی و چرخه‌های راه رفتن در حیوانات (دوبله تخصصی)

ثبت کردن حرکات یک اسب، سگ یا دیگر حیوانات در انیمیشن دو بعدی نیاز به درک اصول و تکنیک‌های خاصی دارد. در این دوره توضیح می‌دهیم که چگونه راه رفتن، یورتمه رفتن و دویدن حیوانات ...

به‌روزرسانی: ۱۴۰۳/۱۰/۳۰

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آشنایی با چرخه‌های راه رفتن حیوانات

یادگیری و تسلط بر چرخه‌های راه رفتن حیوانات

یادگیری آناتومی، اصول راه رفتن و دویدن سگ‌ها و اسب‌ها

آمادگی برای ورود به بازار کار و دنیای انیمیشن سازی

محتوای دوره

3 فصل 11 جلسه 0:45 ساعت ویدیو
مقدمه
چرخه‌های راه رفتن
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

توصیه می‌شود پیش از این دوره، دوره‌های " مبانی انیمیشن سازی " و " اصول انیمیشن سازی دو بعدی " و " آموزش مبانی چرخه‌های راه رفتن " دیده شوند.

درباره دوره

ثبت کردن حرکات یک اسب، سگ یا دیگر حیوانات در انیمیشن دو بعدی نیاز به درک اصول و تکنیک‌های خاصی دارد. در این دوره توضیح می‌دهیم که چگونه راه رفتن، یورتمه رفتن و دویدن حیوانات چهارپا را انیمیشن‌سازی کنید. در این دوره آناتومی حیوانات و انسان‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم و قسمت‌های مشابه را به شما نشان می‌دهیم.

همچنین اصول اولیه راه رفتن چهارپایان را نشان می‌دهیم، طریقه ایجاد حالات پاهای جلو و عقب را توضیح می‌دهیم و همچنین اینکه چگونه آنها را جابه‌جا کنیم تا یک راه رفتن واقع‌گرایانه بسازیم. درضمن یاد می‌گیرید چگونه خصوصیات منحصربفردی به حالات دویدن اضافه کنید و چرخه‌های دویدن کارتونی ایجاد کنید.

آموزش‌های این دوره مستقل از نرم‌افزار هستند و به مبانی و اصول پایه‌ای علم انیمیشن می‌پردازند که این مهارت‌ها و فنون با تمام نرم‌افزارهای انیمیشن سازی دوبعدی و سه‌بعدی سازگار است.

- همراه با کتابچه الکترونیک 21 صفحه‌ای کاملا فارسی و قابل چاپ شامل آموزش مصور تکنیک‌های آموزشی چرخه‌های راه رفتن در حیوانات

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Dermot O' Connor
Dermot O' Connor
9 دوره
4 دانشجو

Dermot O'Connor سابقه ساخت انیمیشن دستی و دیجیتال را در Don Bluth دیزنی و Warner Bros دارد. اوکانر در سال ۱۹۸۸ وارد صنعت انیمیشن شد و به مدت یک سال برای استودیو Don Bluth در ایرلند کار می‌کرد، در طول این مدت او انیمیشن دستی سنتی را فرا گرفت، در اواسط دهه ۹۰ او چند دوره آموزشی تعاملی را برای استودیوهای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive کارگردانی کرد و روی پروژه‌هایی نظیر ۱۰۱ سگ خال‌دار و تیمون و پومبا کارکرد. او در سال ۲۰۰۰ با نرم‌افزار Flash آشنا شد و شروع به انیمیشن‌سازی برای Warner Bros و دیزنی در لس‌آنجلس و FatKat animation در کانادا کرد در حال حاضر او اکنون مشغول کامل‌کردن فیلم کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای خود است که کاملاً با Flash انیمیت شده است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Dermot O' Connor

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.