آموزش اکسپرسیونیسم آزاد - نقاشی بی حد و مرز

poster
پیش‌نمایش دوره

آیا تازه به نقاشی روی آورده‌اید و از اینکه از کجا شروع کنید یا چگونه به آن بوم خالی ترسناک نزدیک شوید بدون اینکه آن را "خراب" کنید، می‌ترسید؟ آیا نقاش ماهری هستید که در ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Udemy
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری نقاشی آزادتر، راحت‌تر و بیانگرانه‌تر

 یادگیری ایجاد تفسیر از مرجع خود

 نحوه رهایی از محدودیت‌هایی که شما را از خلاقیت واقعی و لذت بردن باز می‌دارد

 یادگیری خلق هنرهای زیبا و خودجوش با وسایلی ارزان قیمت

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش اکسپرسیونیسم آزاد - نقاشی بی حد و مرز

مقدمه
خلاصه

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

آیا تازه به نقاشی روی آورده‌اید و از اینکه از کجا شروع کنید یا چگونه به آن بوم خالی ترسناک نزدیک شوید بدون اینکه آن را "خراب" کنید، می‌ترسید؟ آیا نقاش ماهری هستید که در یک‌چرخه گیر کرده‌اید یا از نقاشی‌های طولانی و خسته‌کننده که هیجان ندارند، خسته شده‌اید؟ آیا به دنبال تجربه‌ای احساسی و کاتارتیک باهنر هستید که اجازه دهد احساساتتان را تخلیه کنید؟

این دوره برای همه شماست. ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه احتیاط را به باد بسپارید و فقط با رویکردی آزاد و بدون نگرانی نقاشی کنید که دوباره نقاشی را سرگرم‌کننده می‌کند.

هیچ‌کس تماشایتان نمی‌کند، هیچ انتظاری وجود ندارد و شما آزادید که فقط خلق کنید. خواهید دید که نقاشی شما به بازتابی از خودتان تبدیل می‌شود، همان‌طور که تمام افکار، احساسات و روحتان را بیرون می‌ریزید و روی بوم می‌آورید تا لذت ببرید. از نقاشی لذت ببرید و در این مسیر کمی درباره خودتان بیاموزید. شاید به نظر کلیشه‌ای بیاید، اما واقعاً خیلی سرگرم‌کننده است.

برای نقاشان با هر سطح مهارتی. ما این دوره را با استفاده از رنگ‌های اکریلیک و مواد بسیار ارزان‌قیمت تدریس می‌کنیم تا برای همه قابل دسترس تر باشد. از دیدن هنر زیبایی که درون شماست و آماده است تا روی بوم به نمایش درآید، شگفت‌زده خواهید شد!

درباره استاد

Christopher Clark
Christopher Clark، نقاش و مدرس هنر، از کودکی به خلق داستان‌ها از طریق هنر علاقه‌مند بود. او با وجود عدم تحصیلات آکادمیک، با آموزش خصوصی و مطالعه، به نقاشی مسلط شد و سبک خاص خود را که ترکیبی از امپرسیونیسم و نقاشی باربیزون است، پرورش داد. نور، موضوع اصلی نقاشی‌های اوست و از مکان‌های مختلف تا اشیاء روزمره را به تصویر می‌کشد. کریستوفر علاوه بر نقاشی، به آموزش این هنر نیز مشغول است و در کارگاه‌های سراسر آمریکا و ایتالیا، دانش و شور و اشتیاق خود را با هنرجویان به اشتراک می‌گذارد. هدف او از خلق و آموزش هنر، به اشتراک گذاشتن زیبایی با همه افراد است.
مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.