آموزش برنامه‌ریزی تبلیغات استراتژیک برای فروشگاه‌ها

poster
پیش‌نمایش دوره

یاد بگیرید چگونه برنامه‌ریزی استراتژیکی برای تبلیغات فروشگاه خود در طول سال انجام دهید تا درآمد پایداری داشته باشید و به بهره‌وری افزوده شود. آیا آماده‌اید تا محصولات شگفت‌انگیز خود را در یک برنامه زمانی ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
Becky Jorgensen

برگزارکننده:

Udemy
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 ساخت یک تقویم برای کمپین‌ها که در تطابق با زندگی شخصی فرد باشد

 ایجاد یک برنامه تکرارپذیر که طی چند سال آینده قابل استفاده باشد

 افزایش اعتماد به نفس فرد در اجرای کمپین‌ها

 ایجاد دید دقیق به کل سال و افزایش ماه به ماه درآمد

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

 یاد بگیرید چگونه برنامه‌ریزی استراتژیکی برای تبلیغات فروشگاه خود در طول سال انجام دهید تا درآمد پایداری داشته باشید و به بهره‌وری افزوده شود.

 آیا آماده‌اید تا محصولات شگفت‌انگیز خود را در یک برنامه زمانی برای افزایش درآمد که آسان برای دنبال‌کردن و سفارشی‌سازی است، تبلیغ کنید؟

 اگر شما یک کارآفرین دیجیتال، صاحب فروشگاه، توسعه‌دهنده محصول، بازاریاب همکار، وبلاگر یا هر نوع کسب‌وکار آنلاین دیگری هستید، می‌دانید که چقدر تبلیغات برای کسب‌وکار شما مهم است.

 بسیاری از امور پشت پرده برای توسعه یک محصول و ساخت مخاطب برای فروش... وجود دارد، اما بسیاری از کارآفرینان برنامه‌های محکمی برای واقعی‌سازی این موارد شگفت‌انگیز ندارند. به همین دلیل من این دوره را ایجاد کردم!

 در این دوره، شما سیستم ساده و اثربخش من را برای ایجاد تقویم تبلیغاتی شخصی خود با وضوح دریافت خواهید کرد!

درباره استاد

Becky Jorgensen
بکی یک وبلاگ نویس، نویسنده و طراح در صنعت دوخت قالی است. با بیش از ۱۵ سال تجربه در وبلاگ نویسی و فروش اینترنتی، او در اداره یک وبسایت آنلاین، فروشگاه Shopify، فروشگاه Etsy، عضویت و پادکست تجربه‌های مثبت و منفی داشته است. در حال حاضر، او به دیگر صاحبان فروشگاه Shopify کمک می‌کند تا وب‌سایت‌های خود را بسازند و سفارشی‌سازی‌های ساده انجام دهند. همچنین او یک صاحب یک گروه مشاوره، یک پادکست و دوره‌های آنلاین در مورد اداره کسب‌وکارهای آنلاین نیز است.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.