×
ribbon

آموزش HTML و CSS

آموزش HTML و CSS برای فعالیت در حوزه طراحی وب، یک امر ضروری محسوب می‌شود. HTML مخفف عبارت Hyper Text Markup Language است. فراگیری آموزش جامع HTML اولین گام برای شروع طراحی سایت است. به ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
2.4 (42 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  20 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو - 15 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  8 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

پیش‌نیاز‌ها

آموزش HTML و CSS گام اول در طراحی سایت است. بنابراین برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیازی تعریف نشده است. تنها با آشنایی ابتدایی با کامپیوتر و اینترنت، می‌توانید از تمام مباحث مطرح‌شده در این دوره نهایت استفاده را ببرید.

سرفصل‌های دوره آموزش HTML و CSS

HTML

HTML اسکلت کلی وب‌سایت را می‌سازد. از آنجایی که اولین قدم در ساخت همه چیز از جمله سایت، طراحی اسکلت اولیه آن است، در فصل ابتدایی از این دوره به آموزش طراحی سایت با HTML می‌پردازیم. در این فصل با تگ‌های مهم و کاربردی HTML آشنا می‌شوید و کار با آن‌ها را به‌خوبی یاد می‌گیرید. طراحی سایت واکنش‌گرا از مهم‌ترین مسائلی است که هر طراح سایت باید به آن مسلط باشد. چگونگی طراحی واکنش‌گرا و کار با فرم‌ها و ورودی‌ها از دیگر مباحث مهم مطرح در این دوره است.

  معرفی و مقدمه
"09:54  
  تگ‌های متنی و المان‌های فرمت دهی
"14:05  
  تگ‌های متنی و المان‌های فرمت دهی
 8.3%    
"01:00  
  تگ‌های لینک و استایل
"24:23  
  تگ‌‌های لینک و استایل
 8.3%    
"01:00  
  لیست و المان‌های بلوکی
"13:15  
  لیست و المان‌های بلوکی
 8.3%    
"01:00  
  آی‌فریم و جاوا اسکریپت
"08:27  
  آی‌فریم و جاوا اسکریپت
 8.3%    
"01:00  
  لی‌اوت و طراحی واکنش‌گرا
"05:57  
  لی‌اوت و طراحی واکنش‌گرا
 8.3%    
"01:00  
  فرم‌ها و ورودی‌ها
"20:39  
  فرم‌ها و ورودی‌ها
 8.3%    
"01:00  
  مولتی‌مدیا
"07:46  
  مولتی‌مدیا
 8.3%    
"01:00  
  تمرین HTML (الزامی)
 41.7%    
"120:00  
CSS

آموزش CSS را گام دوم طراحی سایت می‌دانند. با کمک این زبان نشانه‌گذاری می‌توانید صفحات وب‌سایتتان را طبق سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. در فصل دوم کار با رنگ‌ها، حاشیه گذاری و تنظیم فاصله بین المان‌های مختلف سایت به شما آموزش داده می‌شود.

  مقدمه و معرفی CSS
"08:26  
  مقدمه و معرفی CSS
 8.3%    
"01:00  
  رنگ‌ها در CSS
"13:05  
  رنگ‌ها در CSS
 8.3%    
"02:00  
  حاشیه‌ها و فاصله‌ها
"10:45  
  حاشیه‌ها و فاصله‌ها
 8.3%    
"01:00  
  ابعاد
"05:35  
  ابعاد
 8.3%    
"01:00  
  متن‌ها
"22:17  
  متن‌ها
 8.3%    
"01:00  
  لیست‌ها و جدول‌ها
"12:23  
  لیست‌ها و جدول‌ها
 8.3%    
"01:00  
  لی‌اوت
"24:17  
  لی‌اوت
 8.3%    
"02:00  
  تمرین CSS (الزامی)
 41.7%    
"200:00  
مباحث تکمیلی در CSS
  نوار ابزار
"25:19  
  نوار ابزار
 6.7%    
"02:00  
  فرم‌ها
"11:13  
  فرم‌ها
 6.7%    
"01:00  
  طیف رنگی
"10:34  
  طیف رنگی
 6.7%    
"01:00  
  تبدیل‌های دو بعدی
"14:33  
  تبدیل‌های دو بعدی
 6.7%    
"01:00  
  انیمیشن
"09:41  
  انیمیشن
 6.7%    
"01:00  
  تول‌تیپ
"03:58  
  تول‌تیپ
 6.7%    
"01:00  
  فلکس‌باکس
"13:36  
  فلکس‌باکس
 6.7%    
"01:00  
  بوت استرپ (اختیاری)
"06:40  
  تمرین مباحث تکمیلی در CSS (الزامی)
 53.3%    
"200:00  
پروژه پایانی
  پروژه‌ پایانی (الزامی)
 100%    
"360:00  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

آموزش HTML و CSS برای فعالیت در حوزه طراحی وب، یک امر ضروری محسوب می‌شود. HTML مخفف عبارت Hyper Text Markup Language است. فراگیری آموزش جامع HTML اولین گام برای شروع طراحی سایت است. به طور معمول صفحات وب از مجموعه عکس‌ها، متون و بخش‌های متنوعِ دیگر تشکیل شده‌اند که به‌واسطه تگ‌ها و کدهای HTML در اختیار طراحان قرار می‌گیرند. برای ویرایش این مجموعه تگ‌ها می‌توان از نرم‌افزارهایی مثل Notepad، Visual Studio، Dream weaver و غیره استفاده کرد. در واقع همین تگ‌ها هستند که تعیین می‌کنند، عناصر در یک صفحه وب به چه شکل نمایش داده شوند.

CSS مخفف عبارت Cascading Style Sheets است. با استفاده از قابلیت‌های CSS می‌توان به‌صورت زیبا، جذاب، کاربر‌پسند و از همه مهم‌تر کاربردی، روی صفحات وب، فرم و استایل دلخواه را پیاده‌سازی کرد. تمامی قابلیت‌های مربوط به استایل‌دهی و صفحه‌آرایی وب و همچنین زیباسازی و چیدمان ساختار ظاهری آن، از جمله تعیین رنگ‌ها، ابعاد و اندازه‌ها، فونت نوشته‌ها، مکان قرارگیری آبجکت‌های مختلف و غیره به‌واسطه CSS برای طراحان سایت فراهم می‌شود. آموزش CSS و HTML بهتر است با هم انجام شود. چراکه این دو زبان بدون هم کارایی چندانی ندارند.

با شرکت در دوره‌های آموزش HTML CSS می‌توانید یاد بگیرید که چگونه ساختار کلی یک وب‌سایت را ایجاد و آن را پیکربندی کنید. همچنین با کمک این دو زبان می‌توانید ظاهر صفحات وب خود را به طور دلخواه تغییر دهید.

به‌طورکلی، از زبان HTML برای ایجاد بدنه و ساخت صفحات اصلی وب استفاده می‌شود و برای به نمایش گذاشتن ساختار صفحات، کاربرد‌های زبان  CSS مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

هدف از یادگیری دوره آموزش برنامه‌نویسی HTML و CSS چیست؟

امروزه گوشی‌های تلفن همراه، کامپیوترها و سایر وسایل ارتباطی الکترونیکی بسیار فراگیر شده‌اند. این اتفاق باعث شده است که انسان‌ها زمان بیشتری را برای کار با این وسایل و اتصال به اینترنت صرف کنند؛ بنابراین تحول عظیمی در دنیای کسب‌وکارها اتفاق افتاد. به‌طوری که امروزه کمتر کسب‌وکاری را می‌توانید پیدا کنید که در دنیای مجازی حضور نداشته باشد.

این موضوع اهمیت آموزش HTML CSS و طراحی سایت با این دو زبان کدنویسی را بسیار برجسته کرده است. هدف از آموزش HTML و CSS این است که بتوانید طراحی سایت را شروع کنید و از بازار کاری که به وجود آمده است، بهره کافی را ببرید.

 

دوره آموزش برنامه‌نویسی HTML و CSS مناسب چه کسانی است؟

افراد علاقه‌مند به مشاغل مرتبط با طراحی و برنامه‌نویسی وب‌سایت، برای ورود به این شغل و کسب موفقیت در این زمینه لازم است تا از آموزش پروژه محور HTML و CSS را که از مهم‌ترین استانداردهای تصویب شده وب محسوب می‌شوند، آغاز کنند. در واقع، زبان نشانه‌گذاری متن یا به‌اصطلاح HTML زبانی است که طراحان وب‌سایت در حوزه کاری خود از آن استفاده می‌کنند تا بتوانند مجموعه کدهایی برای نمایش ویژگی‌های دلخواه صفحات وب ایجاد نمایند. فعالیت در حوزه شغلی طراحی وب بسیار پررقابت و شلوغ است. به همین دلیل اگر می‌خواهید در این حیطه موفق باشید، لازم است نمونه کارهای متفاوتی را طراحی کرده و اصول حرفه‌ای مرتبط با مباحث Web Design را خوب یاد بگیرید.

طراحی سایت یک مهارت جهانی است و بدون در نظر گرفتن شرایط مکانی، افراد می‌توانند از هر جای دنیا پروژه کاری بپذیرند و خدمات خود را ارائه دهند. امروزه سبک بازاریابی و تبلیغات دچار تحولات بزرگی شده که همین موضوع اهمیت طراحی سایت را نیز افزایش داده است. با توجه به گسترش فعالیت‌های اینترنتی می‌توان گفت که افراد علاقه‌مند به دورکاری نیز می‌توانند نسبت به شرکت در دوره‌های آموزش برنامه‌نویسی HTML از مبتدی تا پیشرفته اقدام کرده و مباحث لازم را بیاموزند. 

شرکت در دوره آموزش HTML مختص مهندسان و دانشجویان رشته کامپیوتر نبوده و همه علاقه‌مندان به طراحی سایت می‌توانند از آموزش‌های این دوره بهره بگیرند. البته یکی از مسائل مهم در این رابطه، انتخاب یک مجموعه آموزشی حرفه‌ای و کارآمد است، تا بدین وسیله به راحتی بتوانید گام‌به‌گام مباحث لازم را بیاموزید و به صورت پروژه محور آن‌ها را اجرا نمایید.

 

بعد از فراگیری دوره آموزش HTML و CSS چه مهارت هایی کسب خواهید کرد؟

  • طراحی سایت‌های زیبا با رابط‌های کاربری جذاب
  • طراحی سایت‌های واکنش‌گرا
  • چگونگی استفاده از رنگ‌های جذاب در طراحی سایت و نوشتن متن‌ها
  • استفاده از انیمیشن‌ها در قسمت‌های مختلف سایت
  • آشنایی با مفهوم وب و نرم‌افزارهای مورد نیاز برای طراحی آن

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher زهرا شهاب

زهرا شهاب فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی نرم‌افزار است و بیشتر از ۷ سال هست که به صورت تخصصی به عنوان برنامه‌نویس فرانت اند فعالیت می‌کند و به Html5، Css3، Scss، javascript، angular، vue js و react js مسلط است.
سوابق کاری وی شامل فعالیت در مجموعه‌های بزرگی چون رسپینا، مپفا، پیک برتر، سلام سینما و همکاری در دیگر پروژه‌های بزرگ و کوچک است. ایشان در حال حاضر نیز در شرکت لندو به عنوان برنامه‌نویس فرانت اند مشغول به کار است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
محمدرضا جمالی 1402-11-08
در نوع خود و با امکانات حاضر عالی است،
تانای مهران نژاد 1402-07-25
دوره در بخش html و css مقدماتی عالیه حرفی برای گفتن نداره اما در css پیشرفته )مباحث تکمیلی css( جاداره کمی بیشتر رویمباحث تمرکز کنند .
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ در صورت وجود و ارائه فایل مورد نیاز توسط استاد، در دوره بارگذاری شده است در غیر این صورت فایلی ارائه نشده است.
محمد درگاه زاده 1402-06-14
خیلی دوره خوب کامل و جامعی بود و من بسیار از استاد این دوره ممنونم
محمدامین سلطانیان 1401-09-09
ضمن تشکر از استاد شهاب و مکتبخونه برای تهیه این دوره مفید و کاربردی باید بگم که هر کس میخواد در زمینه فرانت اند شروع به یادگیری کنه این دوره بسیار مناسب هست چون اولا استاد به مبحث مسلط هستن دوما خیلی کاربردی اموزش داده شده ینی من به عنوان کسی که قبلا هم با html کار کردم در دوره جنگو، سبک درس دادن استاد دوره بسیار خوب و کاربردی هست به نظرم و از ابتدا تمام مطالبی که لازم به دونستنش هست برای طراحی پایه ایه یک وب سایت رو بیان میکنن ضمن اینکه در بخش css موارد بسیار کاربردی تر ذکر شده که در اکثر سایت ها این موضوع رو میتونید ببینید از دوره کاملا راضی هستم ممنون
مرتضی بیات 1401-01-21
از استاد خوبه دوره تشکر میکنم ، مرسی از زحماتشون
علی روستا 1400-01-25
دوره خوبی بود مخصوصا برای کسایی که تازه میخوان شروع کنن جا داره دوره پیشرفته ای هم برای این دوره قرار بدن ممنون از استاد دوره
رضا نصیرپور 1402-10-05
سلام خسته نباشین خدمت شما . چرا استاد تمرین اخر html اصلاح نمی کنند تا نمره ما کامل بشع
اکبر عليپور 1402-06-27
سلام بخش html خوب تدریس میشه ولی css پر از عجله و سرسری و بعضا با اشتباه همراه بود
آریا واعظی 1402-08-21
با عرض سلام و احترام، بنده با یک پیش زمینه‌‌ی خیلی جزئی و کم در مورد HTML این دوره رو شروع کردم و باید بگم متاسفانه استاد مقداری سریع تدریس میکنن و از کنار مطالب مهم رد میشن، در برخی جلسات هم ایشون تسلط ۱۰۰ درصدی روی مطلبی که دارن ارائه میدن ندارن و در دیباگ کردن کد ها یه مقداری با شک عمل میکنن که این باعث میشه آموزنده دچار سردرگمی بشه. البته این رو هم در نظر داشته باشیم که دیباگ کردن و عیب یابی بخش مهمی از دنیای طراحی و برنامه نویسیه که هر شاگردی باید باهاش دست و پنجه نرم کنه، اما با این شرط که استاد قصد داشته باشه عمدا این مسئله رو مطرح کنه تا تجربیات خودش رو انتقال بده. دوره‌ی حاضر بیشتر برای آشنایی با HTML و CSS مناسبه و به کسانی که این دوره رو میخوان شروع کنن باید بگم تنها به این آموزش بسنده نکنن و مطالب دیگه‌ و تکمیلی رو هم در منابع معتبر یاد بگیرن چرا که ظرافت و نکات مهمی در این دوره تدریس نمیشه.
1402-05-12
به نظرم بدتریندوره ایکه تا الان خرید بودم این بود من احترام فراوونی برای استاد عزیز قائلم به هر زحمت کشیدن و یک محتوایی تولید کردن اما واقعا خیلی اشکال داشتن و یه سری مشکلات ساده رو ایشون نمیتونست رفع کنه و صرفا یه جزوه رو از رو داشت با آزمون و خطا توضیح میداد خودم با یه چند تا سرچ در هین انجام پروژم میتونستم اینا رو از اینترنت پیدا کنم و با آزمون و خطا بفهمم چی به چیه واقعاحس میکنم پول رو ریختم تو جوب
سیدمهدی یزدی نژاد 1401-08-15
با اینکه احترام زیادی برای استاد این دوره قائلم واقعا یک سری از مطالب پیش پا افتاده رو اشتباه می کنن و توانایی اصلاح رو ندارن و صرفا ایشون اومدن یک مطلب انگلیسی رو ترجمه کردن و واقعا ارزش خرید نداشت اگر کسی کمی زبان بلد بود می تونست از منابع انگیلیسی استفاده بهتری بکنه
پارسا بزرگانی 1400-11-06
وای باورم نمیشه انقدر با اعتماد به نفس اشتباه درس میدند:)) بنده هم به گروه ناراضیان پیوستم
رضا سلطانی 1400-08-16
دوره های رایگان HTML & CSS مکتب خونه خیلی بهتر از این دوره است؛ مدرس تسلط کافی به مطالب نداره و صرفا از روی سایت w3schools درس می دهد و حتی توانایی حل خطاها را هم در حین ضبط ویدئو ندارند.
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم. موارد مطرح شده جهت بررسی بیشتر به بخش مربوطه ارسال شد. در صورت نیاز به پیگیری بیشتر با شما در ارتباط خواهیم بود.
داود کاظمی مقدم 1400-06-28
سلام الآن که این نظر رو مینویسم دو تا نظر ثبت شده (که به نظرم خیلی عجیبه) و هردو نظر مثبت هستن ولی لازمه دو تا نکته رو خدمتتون عرض کنم. اولین نکته این که مدرس دانش واقعی در این زمینه نداره، فقط یه سری مطالب رو از یه منبعی، طوطی وار بیان میکنه. از اون بدتر اینکه چون منبع، سایت w3schools هست و به زبان انگلیسیه،مشخصه که خودشون هم متوجه بعضی مطالب نشدن ولی بیانش میکنن! دوم اینکه از کنار یه سری مطالب و مشکلات و نکته های ظریف و بعضاً غیر ظریف به راحتی عبور میکنن و معمولاً دقت کافی رو در این زمینه ندارن. با تمام احترامی که برای همۀ کسانی که مطالبی رو آموزش میدن قائلم، به نظر بنده مدرس این دوره به هیچ عنوان شایستگی تدریس این موضوع رو نداشتن. دوستان خوبم، شما با ثبت نام رایگان میتونید به 8 جلسه از محتوای دوره دسترسی داشته باشید، و به نظرم خیلی خوبه اگه اول این 8 جلسه رو کامل و بادقت ببینید و بعدش در مورد خرید دوره تصمیم گیری کنید. ممنون که تا اینجا مطالعه کردید :)

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

آموزش طراحی سایت با HTML

آموزش اچ تی ام ال پایه و اساس طراحی سایت است. به‌طوری که زمانی که نام طراحی سایت به میان می‌آید، اولین مهارتی که به ذهن می‌رسد تسلط بر زبان‌های نشانه‌گذاری HTML و CSS است. در آموزش طراحی سایت با HTML شما یاد می‌گیرید چگونه صفحات وب بسازید که شامل عناصری مانند عکس، فیلم، جدول، متن و... باشد.

آموزش طراحی سایت با HTML و CSS ساده‌ترین نوع کدنویسی است که برای شروع آن هیچ پیش‌نیازی تعریف نشده است. این مهارت به‌قدری آسان است که شما می‌توانید تنها با مطالعه یک کتاب آموزش HTML تمام اصول و قواعد اولیه آن را به‌خوبی یاد بگیرید.

با شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید یک پروژه طراحی سایت با HTML و CSS را به عهده بگیرید و وارد بازار کار شوید. ساخت سایت با HTML آغاز می‌شود؛ بنابراین طبیعی است که تمام کسانی که به راه‌اندازی سایت برای کسب‌وکارشان نیاز دارند، به افراد مسلط به HTML و CSS نیاز داشته باشند.

مکتب‌خونه برای آموزش طراحی سایت با HTML و CSS دوره‌هایی را برای شما عزیزان تهیه دیده است. دوره‌های زیر از جمله آموزش‌های مکتب‌خونه در این زمینه است:

 

ویژگی های متمایز دوره  آموزش HTML و CSS چیست؟


از مهم‌ترین اهداف این مجموعه، تربیت نیروی کار حرفه‌ای برای ورود به بازار کار و کسب درآمد می‌باشد. دوره‌های آموزشی «مکتب‌خونه» کاملاً مهارت محور و پروژه محور هستند، لذا با شرکت در دوره آموزش HTML و CSS شما علاقه‌مندان و طراحان وب می‌توانید تنها با مشاهده فیلم آموزش html و css مباحث لازم را یاد بگیرید و در نهایت روی پروژه‌های مختلف کار کنید.

در دوره‌های آنلاین این مجموعه، مباحث به زبانی ساده و شیوا برای شما توضیح داده خواهند شد و طی تمرینات و پروژه‌هایی که انجام خواهید داد به راحتی می‌توانید یک وب‌سایت با صفحاتی ثابت شامل تصاویر، جداول، متون و غیره را طراحی نمایید. این دوره آموزشی شامل اصول طراحی وب‌سایت استاتیک است که با زبان‌های CSS و HTML قابل‌اجرا هستند.

شما علاقه‌مندان به حوزه برنامه‌نویسی وب بدون در نظر گرفتن شرایط مکانی، سنی، موقعیتی و مالی خود می‌توانید اقدام به یادگیری مباحث مرتبط با این حوزه نمایید. در این مجموعه برترین اساتید به ضبط و ارائه دروس می‌پردازند تا محتوایی کارآمد و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

دانشجویان پس از پایان دوره آموزش HTML و CSS قادر هستند صفحات وب کاملی با پیروی از استانداردهای کدنویسی و سئو بسازند و اولین قدم برای یک طراح سایت یا برنامه‌نویس سایت شدن را به‌خوبی بردارند.

صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  20 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو - 15 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  8 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام