آموزش تست وب و موبایل با سلنیوم

poster
پیش‌نمایش دوره

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است.امروزه، نرم‌افزارهایی که می‌سازیم همواره با کاربران خود از طریق پلتفرم‌های وب و موبایل در ارتباط هستند. کاربران از طریق این رابط‌ها با نرم‌افزار ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
مدرسان دوره

برگزارکننده:

Coursera
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با مفاهیم کلیدی تست وب و موبایل

 یادگیری تکنیک‌های اساسی تست وب و موبایل

 آشنایی با سلنیوم و کاربرد آن در تست وب

 نحوه کسب مهارت در اتوماسیون تست وب و موبایل

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش تست وب و موبایل با سلنیوم

تست موبایل

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است.

امروزه، نرم‌افزارهایی که می‌سازیم همواره با کاربران خود از طریق پلتفرم‌های وب و موبایل در ارتباط هستند. کاربران از طریق این رابط‌ها با نرم‌افزار تعامل می‌کنند و تجربه‌ای که این رابط‌ها ارائه می‌دهند، تأثیر قابل توجهی بر کیفیت درک‌شده‌ی نرم‌افزار دارد.

سرعت بالای عرضه‌ی نسخه‌ها و ویژگی‌های جدید در نرم‌افزارهای مدرن، نیازمند اولویت‌بندی دقیق تلاش‌های تست و اجرای سریع آن از طریق اتوماسیون است. در این دوره، تمرکز بر تکنیک‌ها و روش‌های تست چنین برنامه‌هایی خواهد بود. ما مفاهیم کلیدی مرتبط با تست وب و موبایل، تکنیک‌های اساسی و استفاده از سلنیوم به عنوان یک چارچوب برای اتوماسیون تست این نوع برنامه‌ها را پوشش خواهیم داد.

در پایان این دوره، فراگیران یک پایه محکم در اصول تست وب و موبایل و توانایی استفاده از یک چارچوب تست برای خودکارسازی اجرای تست به دست خواهند آورد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Kevin Wendt

Kevin Wendt متخصص آموزش در بخش علوم کامپیوتر و مهندسی (CS&E) دانشگاه مینه سوتا هستند. او مدیر برنامه کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار (MSSE) و سرپرست دستیاران آموزشی تحصیلات تکمیلی در CS&E می باشد. وی طیف وسیعی از دوره ها را از مهندسی نرم افزار تحصیلات تکمیلی تا برنامه نویسی مقدماتی برای غیرمرتبطین تدریس می کند. او پیش از پیوستن به دانشگاه مینه سوتا، به مدت ۶ سال در کالج فنی دانوودی با قدمت ۱۰۰ سال تدریس کرده و همچنین ۵ سال به عنوان برنامه نویس کاربردی در شرکت ولز فارگو مشغول به کار بوده است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher Sanjai Rayadurgam

دکتر Sanjai Rayadurgam از سال ۲۰۱۲ مدیر مرکز مهندسی نرم افزار دانشگاه مینه‌سوتا و متخصص پژوهشی در گروه کامپیوتر و مهندسی نرم افزار است. او پیش از این، به مدت ده سال در صنعت تجهیزات پزشکی فعالیت داشته و در زمینه توسعه ابزارهای پیشرفته، مهندسی سیستم‌ها و تأیید و اعتبارسنجی دستگاه‌های کاشتنی قلبی کار کرده است. حوزه‌های مورد علاقه و تخصص او شامل تست نرم افزار، تحلیل صوری و توسعه مبتنی بر مدل، به ویژه با تمرکز بر سیستم‌های ایمنی‌مهم است. دکتر رايادورگام همچنین به دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشاوره می‌دهد، پژوهش انجام می‌دهد و دوره‌هایی در زمینه تست و اعتبارسنجی نرم افزار تدریس می‌کند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.