آموزش تعامل مدیر پروژه با ذینفعان

در دوره "Project Manager Engagement with Stakeholders" ، شما با نقش حیاتی ارتباطات در هم‌راستایی با اهداف استراتژیک سازمان و برآورده کردن نیازهای کسب‌وکار آشنا خواهید شد. یاد خواهید گرفت که چگونه نوانس‌های فرهنگی را ... ادامه

5 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

بررسی اهمیت ارتباطات با اهداف استراتژیک سازمان و نیازهای کسب‌وکار

تحلیل تأثیر فرهنگ سازمانی، ساختار و حاکمیت بر تصمیمات و نتایج مدیریت پروژه

شناسایی و توصیف نوانس‌های فرهنگی که بر ارتباطات پروژه و تعامل با ذینفعان تأثیر می‌گذارند

توسعه استراتژی‌هایی برای اطمینان از وضوح، شفافیت و هم‌راستایی در ارتباطات پروژه

محتوای دوره

3 فصل 25 جلسه 2 ساعت ویدیو
درگیری با ذینفعان
مدیریت ارتباطات
مقدمه‌ای بر پروژه نهایی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در دوره "Project Manager Engagement with Stakeholders" ، شما با نقش حیاتی ارتباطات در هم‌راستایی با اهداف استراتژیک سازمان و برآورده کردن نیازهای کسب‌وکار آشنا خواهید شد. یاد خواهید گرفت که چگونه نوانس‌های فرهنگی را شناسایی و مدیریت کنید و ارتباطات و همکاری مؤثر را در مرزهای فرهنگی تقویت کنید تا موفقیت پروژه را افزایش دهید.

همچنین، استراتژی‌هایی برای اطمینان از وضوح، شفافیت و هم‌راستایی در ارتباطات پروژه‌ها بررسی خواهید کرد. در این دوره، تأثیر فرهنگ سازمانی، ساختار و حاکمیت بر تصمیمات و نتایج مدیریت پروژه نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. با شناخت تأثیر این عوامل، شما بهتر می‌توانید پیچیدگی‌ها را مدیریت کرده و استراتژی‌هایی را پیاده‌سازی کنید که با اهداف کلی سازمان هم‌راستا باشد.

پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود:

• اهمیت ارتباطات را با اهداف استراتژیک سازمان و نیازهای کسب‌وکار مورد بحث قرار دهید.

• تأثیر فرهنگ سازمانی، ساختار و حاکمیت بر تصمیمات و نتایج مدیریت پروژه را بررسی کنید.

• نوانس‌های فرهنگی مؤثر بر ارتباطات پروژه و تعامل با ذینفعان در محیط‌های پروژه منحصر به فرد را توصیف کنید.

این دوره یک راه عالی برای آماده‌سازی جهت آزمون معتبر جهانی PMI® Authorized PMP® است که به عنوان یک استاندارد جهانی در زمینه گواهینامه مدیریت پروژه شناخته می‌شود.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

درباره استاد

Microsoft
7 دوره
109 دانشجو
هدف ما در مایکروسافت این است که به هر فرد و سازمانی در جهان توانایی دستیابی به بیشتر را بدهیم. در این انقلاب بعدی تحول دیجیتال، رشد توسط فناوری هدایت می‌شود. رویکرد ابر یکپارچه ما، یک پلتفرم بی‌نظیر برای تحول دیجیتال ایجاد می‌کند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Microsoft

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.