آموزش تولید محتوای متنی

یادگیری مهارت تولید محتوا متنی به دردتون میخوره اگر: اگر عاشق ایده‌سازی و خلق‌کردن یه چیز یا بهتر بگیم یه پیام و تبدیلش به پول و شهرت و تأثیرگذاری روی دیگران هستید، یادگیری تولید محتوا ... ادامه

3.6 (8 رای)
320 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آشنایی با انواع قالب‌های محتوا

آشنایی با ایده‌سازی

آموزش شروع نوشتن محتوا

آشنایی با پرسونای مخاطب

محتوای دوره

6 فصل 47 جلسه 7 ساعت ویدیو
محتوا و تولید محتوا یعنی چی؟
برای تولید محتوا به چه مهارت‌هایی نیاز داریم؟
تمرین‌های نویسندگی
چگونه ایده‌سازی کنیم؟
شناخت پرسونای مخاطب
چگونه یک مقاله حرفه‌ای بنویسیم؟

درباره دوره

یادگیری مهارت تولید محتوا متنی به دردتون میخوره اگر: 

  • اگر عاشق ایده‌سازی و خلق‌کردن یه چیز یا بهتر بگیم یه پیام و تبدیلش به پول و شهرت و تأثیرگذاری روی دیگران هستید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره؛

  • اگر مثل من از کار کارمندی به‌شدت متنفرید و برعکس عاشق سبک‌کاری فریلنسری و کارکردن با پیژامه از تو خونه، سفر، کافه، پارک یا … یا از هر جای دیگه و تو هر زمان و مکانی هستید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره؛

 

  • اگر قصد مهاجرت به یه کشور دیگه رو دارید و می‌خواید یه مهارتی یاد بگیرید که بتونه بهتون کمک کنه تو اون کشور درآمد دلاری داشته باشید و در کنار تحصیل بتونید یه شغل درآمدزا هم داشته باشید یا حتی تو اون کشور جدید شغل تولید محتوا رو انتخاب کنید و ادامه بدید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره؛ {میدونید که تکنیک‌ها و ترفندهای تولید محتوا صرفاً محدود به زبان فارسی نیست و یه مهارت بدون مرز هست و میتونید تو هر زبانی از اونها استفاده کنید و با دونستن زبان مقصد میتونید محتوایی به اون زبان تولید کنید}

 

  • اگر سایت خودتون رو راه‌اندازی کردید و برای سایت‌تون به یه سری محتواهای باکیفیت و ارزش‌آفرین نیاز دارید و دوست دارید خودتون برای کسب‌وکار یا سایت خودتون تولید محتوا کنید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره.

  • اگر در حال حاضر مشغول یه کاری هستید یا دانشجو هستید، ولی دوست دارید یه شغل دومی هم داشته باشید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره.
  • اگر در حال حاضر یه مادر یا پدر خونه دار هستید و می‌خواید در کنار یه والد خوب‌بودن و بچه‌داری یه کار پاره‌وقت درآمدزا هم داشته باشید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره.

 

  •  اگر این روزها حس می‌کنید که گرفتار جبر جغرافیا شدید و تو یه شهر یا روستای دورافتاده زندگی می‌کنید که دسترسی به هیچ شرکت یا کارخونه ای ندارید که کاری برای خودتون پیدا کنید، دوره تولید محتوا 100% به دردتون میخوره.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

3.6

از مجموع 8 امتیاز

5 نظر

3 ماه پیش

عالی و اثر گذار با تمرین دروس تدریس شده ، استاد میشوید

جعفر بیدآبادیان

جعفر بیدآبادیان

3 ماه پیش

سلام دوره خوبی برای شروع است اما چیزی که آزار دهنده است اینکه از هر دو قسمت یه بار اشاره به خرید دوره های دیگه ای میشه و این در حالی استکه همچین دوره ای اصلا وجود نداره واین جالب نبود اما در کل دوره خوبی بود و کمک کننده بود بسیار برای من با نکات کوتاهشون

علی اکبر حسن زاده

علی اکبر حسن زاده

7 ماه پیش

تو قسمت اول گفتن که یک فایلی از تعریف های مختلف محتوا ترجمه کردند و گذاشتن که دانلود کنیم ولی هرچی گشتم نبود.میشه راهنمایی کنید از کجا دانلود کنم؟؟

علی جوکار

علی جوکار

4 ماه پیش

کلی توضیحات ودر پایان هرفایل خرید و معرفی یه دوره جدید. وقتی این دوره چیزی برای یادگیری نداشت چرا باید بقیه دوره ها رو خرید!!!!

8 ماه پیش

بنظرم دوره بیشتر مبنی بر تجربیات شخصی مدرس هست و تکنیک ها خیلی علمی نیستن. هیچ رفرنسی معرفی نمیشه و برای یک نکته کوتاه و ساده توضیحات طولانی و تکراری زیادی داده میشه.

کوثر دولت آبادی

کوثر دولت آبادی

دوره‌های پیشنهادی

بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده
17,093 دانشجو
4.4 (168)
گواهینامه
30٪
409,000 286,300 تومانء
آموزش یوگا پشت میز کار
LinkedIn

LinkedIn

مدرس: Desk Yogi

691 دانشجو
4.1 (7)
289,000 تومانء
اینستاگرام مارکتینگ

مدرس: علی رضافر

618 دانشجو
4 (26)
گواهینامه
30٪
2,049,000 1,434,300 تومانء
آموزش کپی رایتینگ

مدرس: مونا دژبان

917 دانشجو
4 (52)
گواهینامه
30٪
989,000 692,300 تومانء

درباره استاد

ناتاشا جعفری
ناتاشا جعفری
4 دوره
1,053 دانشجو

ناتاشا جعفری از سال ۱۳۹۶ به تدریس تولید محتوای متنی داستانی و تأثیرگذار و نویسندگی تجاری می‌پردازد. او صدها و هزاران محتوای متنی را خلق کرده است. وی در سمت‌های شغلی مختلفی شامل کارشناس تولید محتوا، مدیر تولید محتوا و استراتژیست محتوا فعالیت داشته است. بااین‌حال، صفتی که او بیشتر از همه علاقه‌مند است کنار نام خود بیاورد "نویسنده" است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های ناتاشا جعفری

آموزش تبلیغ‌نویسی (کپی‌رایتینگ)
637 دانشجو
4.2 (8)
رایگان
آموزش یوایکس رایتینگ UX writing - دکمه‌نویسی
126 دانشجو
3.2 (5)
209,000 تومانء
آموزش عنوان‌نویسی تاثیرگذار
132 دانشجو
3 (3)
529,000 تومانء

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟

ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟

در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟

در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.