آموزش تکنیک‌های عیب‌یابی و دیباگینگ (Troubleshooting and Debugging)

**زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام گرفته است.** در این دوره، ابزارهایی برای شناسایی و حل سریع مشکلات واقعی که ممکن است در نقش IT خود با آن‌ها مواجه شوید، به شما ارائه می‌دهیم. ... ادامه

17 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

تحلیل مشکلات واقعی IT و پیاده‌سازی استراتژی‌های مناسب برای حل این مشکلات

تکنیک‌هایی برای پیدا کردن سریع و حل علت اصلی مشکلات در زیرساخت IT

درک علت اصلی مشکلات مربوط به سرعت، کرش‌ها یا منابع تخلیه‌شده در کامپیوتر شما

شناسایی رایج‌ترین مشکلات کد شما و نحوه رفع آن‌ها

محتوای دوره

4 فصل 59 جلسه 5 ساعت ویدیو
مفاهیم عیب‌یابی
کندی
برنامه‌های کرش‌کننده
مدیریت منابع

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

**زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام گرفته است.**

 در این دوره، ابزارهایی برای شناسایی و حل سریع مشکلات واقعی که ممکن است در نقش IT خود با آن‌ها مواجه شوید، به شما ارائه می‌دهیم. ما به بررسی استراتژی‌ها و رویکردهای مختلف برای برخورد با رایج‌ترین مشکلات کد و زیرساخت IT خواهیم پرداخت. شما استراتژی‌های مختلفی را برای مواجهه با تقریباً هر مشکل فنی خواهید آموخت و سپس خواهید دید که چگونه این استراتژی‌ها برای حل سناریوهای واقعی به کار می‌روند.

 ما مثال‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که شامل مسائل عمومی سیستم، مشکلات نرم‌افزارهای نوشته شده توسط دیگران و مشکلات برنامه‌هایی که خودمان نوشته‌ایم، می‌شود.

 درباره مشکلاتی که می‌توانند هر سیستم عاملی را تحت‌تأثیر قرار دهند صحبت خواهیم کرد و همچنین به چالش‌های خاص برخی پلتفرم‌ها و زبان‌های اسکریپت‌نویسی نیز خواهیم پرداخت. توصیه می‌کنیم که دوره‌های قبلی این برنامه را گذرانده باشید یا دانش پیشین در زمینه Python و Linux داشته باشید تا بتوانید با مثال‌های عیب‌یابی ما به‌خوبی همراه شوید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Google Career Certificates
Google Career Certificates
37 دوره
1,971 دانشجو

گواهی‌های شغلی Google بخشی از برنامه Grow with Google است که از طریق آموزش‌هایی مانند این درس در تلاش است تا به همه  کسانی که نیروی کار امروز را تشکیل می‌دهند و دانش‌آموزانی که نیروی کار فردا را هدایت می‌کنند آموزش دهد و با ایجاد بستری مناسب زمینه دسترسی به بهترین آموزش‌ها و ابزارهای Google برای رشد مهارت‌ها، مشاغل و کسب‌وکارها را ایجاد کند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Google Career Certificates

آموزش تجزیه‌وتحلیل رگرسیون: ساده کردن روابط داده‌های پیچیده
27 دانشجو
169,000 تومانء
آموزش استفاده از پایتون برای تعامل با سیستم‌عامل
11 دانشجو
159,000 تومانء
آموزش آماده شدن برای مشاغل امنیت سایبری
7 دانشجو
79,000 تومانء
آموزش قدرت آمار
Coursera

Coursera

مدرس: Google Career Certificates

9 دانشجو
149,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.