آموزش تکنیک گرانولاسیون در آبرنگ

poster
پیش‌نمایش دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.* یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آبرنگ که باعث خاص بودنش می‌شود، گرانولاسیون(دانه‌دانه) شدن است. این خاصیت می‌تواند برای رسیدن به جلوه‌های جادویی ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Udemy
سطح: متوسط
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 گرانولاسیون آبرنگ چیست و چرا اتفاق می‌افتد؟

 نحوه تقویت بافت گرانولاسیون

  نحوه ساخت ترکیب‌های دانه‌دانه و یادگیری زمان استفاده از آن

 چگونگی استفاده از قدرت رنگ‌های دانه‌دانه برای نقاشی کردن نماهای ساختمان‌های قدیمی، درها و پنجره‌های قدیمی

پیش‌نیاز‌ها

برای درک و استفاده بهتر از این دوره، آشنایی اولیه با تکنیک‌های آبرنگ الزامیست.

سرفصل‌های دوره آموزش تکنیک گرانولاسیون در آبرنگ

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.*

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آبرنگ که باعث خاص بودنش می‌شود، گرانولاسیون(دانه‌دانه) شدن است. این خاصیت می‌تواند برای رسیدن به جلوه‌های جادویی استفاده شود، اما اگر با آن آشنا نباشید، ممکن است نقاشی شما را خراب کند.

بنابراین، امروز از شما دعوت می‌کنم به من بپیوندید تا باهم این ویژگی جذاب رنگ‌ها را کشف کنیم، آن را به طور کامل یاد بگیریم و به نفع خودمان از آن استفاده کنیم!

احتمالاً بسیاری از شما هم مثل من، گرانولاسیون(دانه‌دانه شدن) را به طور اتفاقی کشف کرده‌اید. چند سال پیش این اتفاق در یکی از نقاشی‌های من افتاد و مطمئن نبودم که اشتباه کرده‌ام یا مشکلی در رنگ‌هایم وجود دارد. بعدها متوجه شدم که نه تنها مشکلی وجود ندارد، بلکه این زیباییِ برخی رنگدانه‌هاست و می‌توان از آن برای خلق جلوه‌های شگفت‌انگیزی استفاده کرد. شروع به کاوش درباره‌ی آن کردم و خیلی زود مجذوبش شدم. انگار رنگ‌ها خودشان به تنهایی نقاشی می‌کردند - آن‌ها به راحتی چیزهایی را خلق می‌کردند که من خودم به تنهایی قادر به انجامش نبودم.

در این کلاس می‌خواهم دانش خودم را در مورد رنگ‌های دانه‌دانه با شما به اشتراک بگذارم.


برای کمک به ما در این مسیر، تصمیم گرفتم یکی از موضوعات مورد علاقه‌ام برای نقاشی را با خود بیاورم - معماری قدیمی. ساختمان‌های قدیمی، درهای روستایی و دیوارهای در حال تخریب را بسیار جذاب می‌دانم. چیز خاصی در مورد آن‌ها وجود دارد و در چند سال اخیر نمای ساختمان‌های قدیمی زیادی را نقاشی کرده‌ام!

فکر می‌کنم رنگ‌های دانه‌دانه برای نقاشی ساختمان‌های قدیمی جذاب و واقع‌گرایانه ضروری هستند و این فرآیند را بسیار لذت‌بخش می‌دانم.

درباره استاد

Elina Zhelyazkova
Elina Zhelyazkova، هنرمند ساکن بلغارستان، از کودکی عاشق نقاشی بود. با وجود اینکه در دوران نوجوانی به توصیه‌ی اطرافیان به سمت رشته‌ی اقتصاد رفت، اما پس از مدتی دوباره به عشق خود به هنر بازگشت و نقاشی را به عنوان شغل و سرگرمی خود انتخاب کرد. او عاشق نقاشی با آبرنگ است و به دلیل جادویی و چالش‌برانگیز بودن این تکنیک، آن را دنبال می‌کند. الینا معتقد است که آبرنگ، با وجود سختی‌های اولیه، می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و آرامش‌بخش باشد. به همین دلیل، او به آموزش این هنر به دیگران مشغول است تا آن‌ها را از ناامیدی اولیه عبور دهد و به دنیای جادویی آبرنگ قدم بگذارند. الینا معتقد است که هرگز برای دنبال کردن علایق و شروع چیزهای جدید دیر نیست و از همه دعوت می‌کند تا با او در این مسیر همراه شوند و به دنیای زیبای نقاشی آبرنگ قدم بگذارند.
مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.