آموزش جامع فیلترنویسی در بازار بورس

دوره فیلترنویسی پیشرفته باهدف افزایش آگاهی و دانش‌افزایی فعالین این عرصه برگزار شده است. کاربرد اصلی این دوره ارتقای قابلیت تصمیم‌سازی برای فعالان بازار است. به عبارتی فیلترها به معامله‌­گران و البته تحلیل­گران این کمک ... ادامه

گواهینامه
2 (2 رای)
285 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

12 فصل 48 جلسه 12 ساعت ویدیو
فصل اول: مبانی و مقدمات فیلترنویسی
فصل دوم: عملگرها در فیلترنویسی
فصل سوم: آشنایی با امکانات سایت tsetmc برای فیلترنویسی
فصل چهارم: فیلدهای اطلاعاتی مبنایی در فیلترنویسی
فصل پنجم: فیلدهای اطلاعاتی ترکیبی در فیلترنویسی
فصل ششم: ساختارها و توابع پرکاربرد در فیلترنویسی
فصل هفتم: رویکردها و ترفندهای فیلترنویسی
فصل هشتم: فیلترهای تحلیل حجم
فصل نهم: فیلترهای تحلیل خریدوفروش
فصل دهم: فیلترهای صف
فصل یازدهم: فیلترهای تحلیل قیمت
فصل دوازدهم: طراحی و آزمون استراتژي بر اساس فیلترها

پیش‌نیاز‌ها

برای شرکت در این دوره پیش‌نیاز اصلی آشنایی با مقدمات اولیه خصوصاً آیتم‌های موجود در تابلوی هر نماد معاملاتی می‌باشد.

درباره دوره

دوره فیلترنویسی پیشرفته باهدف افزایش آگاهی و دانش‌افزایی فعالین این عرصه برگزار شده است. کاربرد اصلی این دوره ارتقای قابلیت تصمیم‌سازی برای فعالان بازار است. به عبارتی فیلترها به معامله‌­گران و البته تحلیل­گران این کمک را می­‌کنند تا هوشمندانه‌­تر اطلاعات کل نمادهای بازار را مورد واکاوی و پالایش قرار دهند و در زمان کوتاهی بتوانند مجموعه‌ای از نمادهایی که دارای شرایط معینی می‌باشند را شناسایی نمایند.

هدف از یادگیری دوره فیلترنویسی پیشرفته چیست؟

به‌طورکلی اهداف آموزش این دوره را در دو بخش شرح می‌­دهیم:

1. اولین هدف دوره جامع فیلترنویسی این است تا مخاطبین دوره و شرکت ­کنندگان، با فیلدهای اطلاعاتی و امکانات فیلترنویسی آشنا و در ادامه بدانند برای نوشتن هر فیلتر و گرفتن خروجی آن، در مجموع چه امکانات و اطلاعاتی در اختیار آن‌­ها قرار دارد. 

2. هدف بعدی این دوره آن است تا مخاطبین دوره بتوانند با استفاده از مثال‌­ها و نمونه‌­های طرح شده قابلیت تحلیل و تجربه خود را ارتقاء دهند و در ادامه بتوانند مهارت تبدیل نیاز به فیلتر را پیدا کنند. به‌عبارت‌دیگر هدف بعدی دوره فیلترنویسی پیشرفته این است که مخاطبان محترم به سطحی از قدرت و مهارت تحلیلی برسد تا نیازهای متنوع و مسائل مطرح در استراتژی‌های مختلف قابل پیاده‌سازی در بازار را با نهایت دقت و قدرت مورد واکاوی قرار دهند و تا جایی که در دامنه محدودیت‌های فیلترنویسی قرار دارد، آنها را تبدیل به فیلتر نمایند.


 دوره جامع فیلترنویسی مناسب چه کسانی است؟

باوجوداینکه در تمام مراحل آموزش این دوره سعی شده تا مطالب به صورت کاملاً روان و با زبان ساده و قابل‌فهم مطرح شوند اما این دوره برای افرادی که آشنایی کافی با بازار بورس را دارند و مشخصات تابلوی هر نماد معاملاتی را می‌­دانند، کد بورسی خود را اخذ کرده­‌اند و به طور میانگین سه الی ده ماه حضور مستمر در بازار بورس داشته‌اند مفید­تر واقع خواهد شد.

 

در پایان دوره آموزش فیلترنویسی چه می‌­آموزیم؟

انتظار می­‌رود شرکت‌کنندگان در این دوره پس از اتمام جلسات درسی مهارت‌­های زیر را به دست بیاورند.

  • شناسایی انواع فیلدهای اطلاعاتی مورد استفاده در فیلترنویسی
  • شناسایی محدودیت‌های فیلترنویسی و متغیرهای غیرقابل‌دسترس و تعریف در فیلترنویسی
  • توانایی تعریف دقیق نیاز و تبدیل آن به فیلترهای کاربردی در چارچوب امکانات فیلترنویسی قابل ارائه

پیش‌بینی نتیجه حضورِ بدون داشتن دانش و اطلاعات کافی در بازارهای بورس کار چندان دشواری به نظر نمی‌­رسد. یکی از شروط اصلی برای موفقیت در بازارهای بورسی داشتن اطلاعات و تحلیل مناسب است. با رونق بازار بورس در چند سال اخیر خلأ بسیار بزرگی در بخش دانش‌افزایی این رشته احساس می‌­شود. به‌این‌ترتیب یکی از ملزومات برای موفقیت در بازار بورس و فعالیت‌­های اقتصادی افزایش دانش در این زمینه است.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

2

از مجموع 2 امتیاز

1 نظر

1 سال پیش

با سلام این دوره مشکلات زیادی داره و در درجه اول جامع بودن که تیتر این دوره عنوان میکنه نیست. درس ها به چند استراتژی ساده و محدود اشاره میکنه و البته به صورت مبتدی. امکان دانلود فایل های دوره وجود نداره و دیدن آن به صورت آنلاین مشکل داره. پاسخ به سوالات بسیار دیر داده میشه. برای تصحیح پروژه ها راهنمای دوره به صورت دلبخواهی تصمیم میگیره و توضیحی نمیده. امکان ارسال مجدد پروژه برخلاف بقیه دوره ها(حداقل دوره هایی که من داشتم) وجود نداره. محتوای دوره با مفاهیمی بسیار بیشتر به راحتی در سایت ها پیدا میشه. دوره به نسبت کیفیت و کمیت بسیار گرونه. کوئیز های دوره بجای آموزشی بودن شبیه تست های کنکور طراحی شدند.

عبدالرحیم صدیقی

عبدالرحیم صدیقی

گواهینامه

آموزش جامع فیلترنویسی در بازار بورس

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده
17,093 دانشجو
4.4 (168)
گواهینامه
30٪
409,000 286,300 تومانء
آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,068 دانشجو
4.3 (5,913)
گواهینامه
30٪
1,359,000 951,300 تومانء
تعیین سطح زبان انگلیسی

مدرس: جمعی از اساتید

56,431 دانشجو
4 (40)
رایگان
آموزش جامع سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال
بیت‌پین

بیت‌پین

مدرس: رضا محمدپور - علی جهانی - علیرضا محمدی - کارن آهنگری - محسن صالح - محمد نورموسوی

11,141 دانشجو
4.5 (194)
رایگان

درباره استاد

عبدالرحمن حائری
عبدالرحمن حائری
1 دوره
285 دانشجو

عبدالرحمن حائری، دارای دکتری تخصصی مهندسی صنایع از پردیس دانشکده‌‌های فنی دانشگاه تهران و در حال حاضر عضو هیئت‌علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است. مباحث بازارهای مالی از زمینه‌های تخصصی و پژوهشی وی به شمار می‌آید.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟

بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.