دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 19 دانشجو
امیر ریاضی زاده
2 سال پیش
کد زنی تعاملی و نحوه پرامپت نویسی رو با این دوره یاد گرفتم تدریس عالی همه چی عالی
امین ذوالفقاری
2 سال پیش
دورهی خوب و واقعاً کمککنندهای بود.
دانشجوی دوره
2 سال پیش
عالی
حمیدرضا یزدانی
1 سال پیش
سلام چیزی برای آموزش دادن وجود نداشت و دقیقا همون مکالمات ابتدایی .... این دوره رو در مسیر یادگیری CHATGPT مشاهده کردم که مسیر بسیار ضعیفی بود!
علی اکبر اسدی
2 سال پیش
سلام . پرامپت نویسی به زبان فارسی باید باشد .











