آموزش درمان کمال گرایی

poster
پیش‌نمایش دوره

کمال‌گرایی با استانداردهای بالا، انتظارات سخت‌گیرانه و ایده‌های خاص در مورد نحوه رسیدن به یک نتیجه مطلوب تعریف می‌شود و کمال‌گرایی باعث مشکلاتی مانند به تعویق‌انداختن کارها، اهمال‌کاری، اضطراب و افسردگی، نشخوار فکری و خودسرزنشگری ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:

برگزارکننده:

مکتب‌خونه
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با کمال گرایی

 درمان کمال گرایی

 درمان شناختی رفتاری کمال گرایی

 درمان گام به گام کمال گرایی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش درمان کمال گرایی

آشنایی و شناخت با کمال گرایی
علت و اختلالات ناشی از کمال گرایی
  علت و زمینه کمال گرایی
"08:57  
  اختلالات ناشی از کمال گرایی
"11:59  
درمان کمال گرایی
  اصول درمان
مشاهده
"12:50  
  تمرین‌های عملی درمان کمال گرایی (روش CBT)
"15:43  
  روش درمان پنجم (اهمالکاری)
"09:17  
  روش درمان ششم (خودانتقادگری)
"08:20  
  توصیه کلی درمان
"05:40  

درباره دوره

کمال‌گرایی با استانداردهای بالا، انتظارات سخت‌گیرانه و ایده‌های خاص در مورد نحوه رسیدن به یک نتیجه مطلوب تعریف می‌شود و کمال‌گرایی باعث مشکلاتی مانند به تعویق‌انداختن کارها، اهمال‌کاری، اضطراب و افسردگی، نشخوار فکری و خودسرزنشگری که نوعی رفتار وسواس فکری هست، روابط آشفته، افزایش آسیب‌پذیری، صرف انرژی بیش از حد، توجه بیش از حد به جزئیات، انعطاف‌ناپذیری، ریسک‌ناپذیری و همچنین در این دوره درمانی گریزی خواهیم زد به تله‌های زندگی یا طرح‌واره‌های زندگی جفری یانگ از کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید و از روش‌شناختی رفتاری (CBT) برای درمان استفاده خواهیم کرد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher یاسر فیروزی

 اینجانب یاسر فیروزی هستم، دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت MBA و علاقه‌مند به مباحث روان‌شناسی و مهارت‌های زندگی که مطالعه و تحقیق و شرکت در کارگاه‌های این مبحث را گذرانده‌ام. با شرکت در سمینارها، کارگاه‌های روان‌شناسی و روان‌شناختی، مطالعه کتاب‌ها و تحقیقات انجام شده طی سالهای اخیر، سعی در درمان مسائل روحی و روانی و اضطراب و افسردگی دارم و تخصصم در شناخت و درمان کمال‌گرایی و اختلالات ناشی از آن همچون وسواس فکری و عملی (OCD) و غیره است و امیدوارم بتوانم گامی مثبت در جهت کمک به هم‌وطنانم داشته باشم.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.