آموزش راهنمای گام‌به‌گام برای بازآفرینی خود

دوره "The Step-By-Step Guide to Reinventing Yourself" به شما کمک می‌کند تا به‌صورت فعال کنترل مسیر شغلی و زندگی خود را در دست بگیرید و شما را در سفری تحول‌آفرین برای بازسازی خود راهنمایی می‌کند. ... ادامه

1 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

نحوه بازسازی برند شخصی، تعریف داستان انتقال خود، و دستیابی به تغییر دلخواه در مسیر شغلی و زندگی

ارزیابی وضعیت مالی، شبکه‌های شخصی، و مهارت‌هایتان برای تدوین یک برنامه استراتژیک برای آینده

شناسایی عوامل مؤثر بر زندگی و شغلتان از طریق بررسی دایره تأثیر و بازگشت به آرزوهای دوران کودکی برای یافتن چیزهایی که به شما شادی و هدف می‌دهند

پرورش ذهنیت لازم برای ایجاد تغییر، از جمله رها کردن محدودیت‌ها، مقابله با ترس‌ها، و پذیرش شکست به عنوان فرصتی برای یادگیری

محتوای دوره

6 فصل 14 جلسه 0:31 ساعت ویدیو
مقدمه
ذهنیت نوسازی
مرحله کاوش
مسیر نوسازی
بازآفرینی خود
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره "The Step-By-Step Guide to Reinventing Yourself" به شما کمک می‌کند تا به‌صورت فعال کنترل مسیر شغلی و زندگی خود را در دست بگیرید و شما را در سفری تحول‌آفرین برای بازسازی خود راهنمایی می‌کند. این دوره توسط الکساندرا گلوویز، یکی از برترین صداهای لینکدین، ارائه می‌شود و چارچوبی عملی و گام‌به‌گام بر اساس سفر شخصی الکساندرا برای نوسازی خود را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این دوره با پرورش ذهنیت لازم برای تغییر آغاز می‌شود و بر اهمیت رهاکردن، مقابله با ترس‌ها، و پذیرش شکست به‌عنوان فرصتی ارزشمند برای یادگیری تأکید دارد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه حواس‌پرتی‌های بیرونی را خاموش کنید، دایره تأثیر خود را بررسی کنید، و به آرزوهای دوران کودکی‌تان بازگردید تا بفهمید چه چیزهایی واقعاً به شما شادی و هدف می‌دهند.

در ادامه، الکساندرا به شما کمک می‌کند تا ارزیابی دقیقی از وضعیت فعلی خود، شامل سلامت مالی، شبکه‌های شخصی، و مهارت‌هایتان انجام دهید. این ارزیابی‌ها به‌عنوان پایه‌ای برای ایجاد یک برنامه استراتژیک برای آینده‌تان عمل می‌کنند.

تا پایان دوره، ابزارها و بینش‌های لازم برای هدایت مسیر خود به‌سوی موفقیت را خواهید داشت که به شما این امکان را می‌دهد تا خود را دوباره برند کنید، داستان انتقال خود را به طور مؤثر تعریف کنید، و در نهایت تغییر دلخواهتان را در مسیر شغلی و زندگی‌تان به دست آورید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Alexandra Galviz
Alexandra Galviz
1 دوره
1 دانشجو

الکساندرا "الکس اصیل" گلوویز یک مربی برندینگ و استراتژی، سخنران، و یکی از صداهای برتر لینکدین است. او به مدیران ارشد اجرایی، مشاوران، کارآفرینان و کسب‌وکارها آموزش می‌دهد که چگونه در لینکدین دیده شوند و از این پلتفرم برای دستیابی به اهدافشان استفاده کنند. الکس همچنین یک بلاگر لینکدین با هشتگ #AuthenticAlex است که محتوایی در مورد موضوعاتی که بسیاری از انتشار عمومی آن‌ها می‌ترسند، منتشر می‌کند. او به کارآموزان و فارغ‌التحصیلان آموزش می‌دهد، محتوای دیجیتال ایجاد می‌کند و در دانشگاه‌ها، نمایشگاه‌های شغلی، و رویدادهای مربوط به تحرک اجتماعی سخنرانی می‌کند. او همچنین هم‌خالق #LinkedInLocal و LocalX است، یک استارتاپ مشاوره جامعه‌محور که به کسب‌وکارها کمک می‌کند جوامع خود را ایجاد، پرورش و گسترش دهند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.