آموزش رایگان الکترونیک 2 (و دوره مفصل الکترونیک 1)

poster
پیش‌نمایش دوره

در این دوره قبل از ارائه مباحث درس الکترونیک 2، تقویت‌کننده‌های یک‌طبقه مربوط به درس الکترونیک 1 در 9 جلسه به طور کامل یادآوری می‌شود. مباحث درس شامل، تقویت‌کننده‌های چندطبقه، ماسفت‌ها، زوج تفاضلی، پاسخ فرکانسی ... ادامه

5 (5 رای)
سطح: متوسط
 رایگان

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با ماسفت‌ها

 آشنایی با تقویت کننده‌ها

 آشنایی با فیدبک در الکترونیک

 آشنایی با ساختمان داخلی تقویت کننده‌های عملیاتی

 آشنایی با نرم افزار LTSPICE

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان الکترونیک 2 (و دوره مفصل الکترونیک 1)

تحلیل فرکانس پایین
کاربرد تقویت کننده‌های عملیاتی

درباره دوره

در این دوره قبل از ارائه مباحث درس الکترونیک 2، تقویت‌کننده‌های یک‌طبقه مربوط به درس الکترونیک 1 در 9 جلسه به طور کامل یادآوری می‌شود.

مباحث درس شامل، تقویت‌کننده‌های چندطبقه، ماسفت‌ها، زوج تفاضلی، پاسخ فرکانسی تقویت‌کننده‌ها در فرکانس‌های پایین، منابع جریان و بار فعال، ساختمان داخلی تقویت‌کننده‌های عملیاتی، کاربرد تقویت‌کننده‌های عملیاتی، فیدبک، تقویت‌کننده توان و رگولاتورهای ولتاژ است.

سعی شده حین تدریس از نرم‌افزار LTSPICE کمک گرفته شود و ضمناً نکات کلیدی این نرم‌افزار هم تدریس شود.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher سید محمد رشتیان

سید محمد رشتیان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را به ترتیب در سال‌های 1369 و 1372 در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی اخذ نموده و مدرک دکتری را در واحد علوم و تحقیقات در سال 1389 در رشته دکترای مهندسی برق اخذ کرده‌ است. زمینه تحقیقات وی الکترونیک آنالوگ است و علاوه بر تدریس در دانشگاه‌های تهران (دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری، دانشگاه شهید بهشتی، پردیس تهران دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه امام حسین (ع) و بخش تحصیلات تکمیلی مرکز آموزش عالی آل طاها) در انجام چندین پروژه صنعتی در بخش‌های دولتی و خصوصی به‌عنوان طراح یا مدیر پروژه شرکت داشته‌ است. وی از سال 1379 عضو هیئت‌علمی گروه الکترونیک هواپیمایی مرکز آموزش عالی هوانوردی کشور (دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری) است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
امیرحسین یحیائیان 1403-04-17
واقعا درجه یکه مثل همیشه خدا خیرشون بده
1403-04-05
سلام و درود دوره خوبی هستش
1403-03-24
استاد رشتیان یک از اساتید درجه یک آنالوگ هستند. هم باتجربه هستند هم فن بیان خوبی دارند و نکات کاربردی راهم مطرح می کنند. درجه یک. خدا حفظشون کنه.

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.