×
ribbon

آموزش تکنیک‌های فتوشاپ در کوتاه‌ترین زمان

ما در دوره‌ی آموزش تکنیک‌های فتوشاپ، در زمانی بسیار کوتاه و با توضیحاتی مختصر اما مفید، تکنیک‌های فتوشاپ حرفه‌ای را به شما آموخته و در افزایش سرعت عمل و مهارت شما حین کار، کمک می‌کنیم. ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
kirk nelson
kirk nelson
3 (4 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  0:43 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:43 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

سرفصل‌های دوره آموزش تکنیک‌های فتوشاپ در کوتاه‌ترین زمان

مقدمه
  خروجی گرفتن
"01:10  
  اندازه‌ی تصویر
"01:10  
  درست کردن طرح
"01:10  
  هیستوگرام
"01:10  
  پنل هیستوری
"01:14  
  کالر سواچ
"01:21  
فصل اول: فتوشاپ
  ابزار قلم
"01:25  
  تار کردن
"01:02  
  پنل ترنسفورم
"01:22  
  اسنپ ترپیکس
"01:16  
  شکل‌های قابل تغییر
"01:02  
  اسنپ نوگرید
"01:13  
  تغییر ضخامت
"01:11  
  آرت بورد
"01:14  
  ادغام
"01:15  
  پنل اپیرنس
"01:36  
فصل دوم: ایلوستریتور
  پنل استروک
"01:11  
  اجاسمنت لیزر
"01:16  
  سایه انداختن
"01:25  
  تراز
"01:10  
  گردینت
"01:25  
  کلیپینگ ماسک
"01:14  
  آرت بوردز
"01:26  
  هیستوگرام
"01:14  
  پنل لیزر
"01:10  
  پنل هیستوری
"01:17  
فصل سوم: جمع‌بندی
  شخصی سازی ابزار
"01:10  
  کالر سواچز
"01:14  
  پرکردن هوشمندانه محتوا
"01:11  
  گریدز
"01:10  
  پنل پس‌فایندر
"01:10  
  چرخه رنگ
"01:11  
  فتوشاپ در تبلت
"01:10  
  اسمارت آبجکت‌ها
"01:10  
  نمونه رنگ‌ها
"01:10  

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

ما در دوره‌ی آموزش تکنیک‌های فتوشاپ، در زمانی بسیار کوتاه و با توضیحاتی مختصر اما مفید، تکنیک‌های فتوشاپ حرفه‌ای را به شما آموخته و در افزایش سرعت عمل و مهارت شما حین کار، کمک می‌کنیم. 

یادگیری و به‌خاطر سپردن کارکرد و وظیفه‌ی هر یک و استفاده از آن‌ها در جای مناسب، چالشی است که هر طراحی حین کار با نرم‌افزارهای گرافیکی مخصوصاً فتوشاپ، با آن روبروست. یادگیری هرچه دقیق‌تر این ابزارها، بر مهارت هنرجو می‌افزاید. 

بعد از اتمام مراحل آموزشی و ورود به بازار کار، علاوه بر مهارت، سرعت عمل نیز بسیار اهمیت پیدا خواهد کرد. برای افزایش آن‌ها در کار با نرم‌افزار فتوشاپ، باید از یکسری تکنیک‌ها و روش‌های کمکی بهره گرفت.

دوره‌ی آموزش تکنیک‌های فتوشاپ، با زبانی ساده و در زمانی کوتاه، مهم‌ترین و پرکاربردترین تکنیک‌ها در زمینه‌ی ماسک، اصلاح رنگ، نور و...، را به هنرجویان خود، به‌صورت تصویری آموزش می‌دهد. 

این دوره، در میان آموزش تکنیک‌های فتوشاپ، کاربرد ابزارهای فتوشاپ را، در چهره‌ای جدید به شما نشان داده و کارکردهای دیگر بعضی از این ابزار را به شما معرفی می‌کند. 

 

هدف از دوره‌ی آموزش تکنیک‌های فتوشاپ چیست؟

در نرم‌افزار فتوشاپ، علاوه بر ابزارهای اصلی که هر یک تأثیر خاص خود را در کار دارند، تکنیک‌هایی نیز وجود دارد. در واقع این تکنیک‌ها، میان‌برهایی برای کوتاه‌تر کردن مسیر رسیدن به ابزار مناسب و حصول تأثیر دلخواه هستند. 

همان‌طور که مشخص است، میان‌برها، برای کوتاه کردن مسیر و سرعت بخشیدن به کار به وجود آمده‌اند. تکنیک‌های فتوشاپ نیز، علاوه بر افزایش سرعت یک طراح، مهارت او را در انجام ویرایش‌ها و ترسیم‌ها، افزایش می‌دهد.

همان‌طور که اشاره شد، تکنیک‌ها در فتوشاپ، سبب افزایش مهارت و سرعت عمل در طراح می‌شود. وجود این دو عامل، به‌صورت هم‌زمان در گرافیست، سبب افزایش دقت وی در طراحی و بالارفتن کیفیت آثار او خواهد شد. 

از آنجایی که آثار یک گرافیست، معرّف او خواهند بود، هرچه حرفه‌ای‌تر کارکرده و طرح‌های بی‌نقص‌تری ترسیم کند، رزومه‌ی بهتری را برای خود می‌سازد. یک معرفی‌نامه‌ی قابل‌قبول و حرفه‌ای، در کار هنر و طراحی، از اهمیت بالایی برخوردار است. 

بسیاری از هنرجویان هنر هستند که کار با نرم‌افزار را تنها در سطح تئوری و مقدماتی دانسته و از انجام پروژه‌های پیچیده و سنگین در آن عاجزند. آموزش تکنیک‌های فتوشاپ، کمک بزرگی در افزایش مهارت و سرعت این دانشجویان کرده و می‌تواند نقطه‌ی شروع آموزش بهتر برایشان باشد. 

 

دوره‌ی آموزش تکنیک‌های فتوشاپ مناسب چه کسانی است:

سرعت آموزش این دوره بسیار بالا بوده و زمان کوتاهی را از هنرجو می‌گیرد. در نتیجه از توضیح مقدمات صرف‌نظر کرده و تنها شیوه‌ی اجرای هر تکنیک را نشان می‌دهد.

ازاین‌رو، برای گذراندن این دوره و اینکه برایتان مفید واقع شود، لازم است تا به فتوشاپ، حداقل در سطح مقدماتی و پایه، آشنایی داشته و تا حدودی با ابزارهای اصلی آن کارکرده باشید. 

اگر قصد گذراندن دوره‌ی آموزش تکنیک‌های فتوشاپ حرفه‌ای را دارید اما از میزان مهارت خود در کار با نرم‌افزار مطمئن نیستید، می‌توانید پیش از ورود به این دوره، از آموزش‌های مقدماتی فتوشاپ در مکتب‌خونه بهره‌مند شده و سپس با خیالی آسوده به آموزش تکنیک‌های فتوشاپ بپردازید. 

 

پس از گذراندن دوره‌ی آموزش تکنیک‌های فتوشاپ چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

در هر حوزه‌ای، یادگیری تکنیک‌های مخصوص به آن حوزه، از اهمیت بالایی برخوردار است. در میان بازار کار رقابتی امروز، این مهارت‌ها و سرعت عمل در کار است که برگ برنده را در دستان شما قرار می‌دهد. شما با دانستن تکنیک‌های فتوشاپ می‌توانید همواره برگ برنده را در رشته‌ی خود همراه داشته باشید. 

اشراف به تکنیک‌ها و میان‌برهای فتوشاپ، امکان استفاده‌ی حداکثری از مهارتتان را نیز به شما می‌دهد. وقتی بتوانید توانایی‌های خود را همان گونه که هست به نمایش بگذارید، موقعیت‌های بهتری نیز پیش روی شما ایجاد خواهد شد. 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher kirk nelson

kirk nelson از سن 17 سالگی کار گرافیک را آغاز کرده و در همه‌ی جنبه‌های گرافیکی از جمله طراحی لوگو، طراحی وب، انیمیشن سه بعدی، روتوش و ... فعالیت داشته است.

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
رویا تهرانی 1400-06-20
به نظرم دوره ی خوبی میاد چون به صورت نکته ای و کوتاه است و خسته کننده نیست هرقسمت که خواسته باشیم رو میتونیم از روی تیتر اون انتخاب کنیم نکته ها کاربردی و مفید هستن فقط کاش به جای زیرنویس دوبله شده بود
مونا الف 1402-01-28
اولین باره دوره میخرم از مکتب خونه خداروشکر دوره های قیمت بالاتونو نخریدم از وسط فصل دوم به جای فتوشاپ داره ایلستریتور آموزش میده 🤦‍♀️
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ ضمن تشکر از همراهی شما، این مورد جهت بررسی بیشتر به واحد مربوطه انتقال داده شد و در صورت امکان اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  0:43 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:43 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی