دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 52 دانشجو
دانشجوی دوره
NaN سال پیش
تدریس بسیار عالی
دانشجوی دوره
NaN سال پیش
تسلط در تدریس و احاطه بر مطلب یعنی این،،واقعا دستمریزاد استاد صمدزاد،،منو یاد استاد ریاضیم در دبیرستان انداختید که با نوع تدریسشون یک نوجوان نو پا رو به ریاضی و فیزیک علاقه مند کرد و باعث شد به دنیای مهندسی کشانده شوم.هزار آفرین بر مکتب خونه
فرهاد حاج بیگی
NaN سال پیش
با سلام و خسته نباشید بسیار روان مطالب را انتقال می دهند و مفهومی تدریس می کنند با قدرت بیان بالا همه چی عالی بود و از استاد بزرگوار و تیم مکتب خونه بینهایت ممنونم
رضا شیبانی شکیب
NaN سال پیش
بهترین دوره برای *فهمیدن* مکانیک جامدات و مهندسی عمران
علیرضا حسن زاده
NaN سال پیش
استاد بسیار عالی و دقیق تدریس میکنند خیلی مفهوم رو به خوبی جا میندازند و تسلط بسیار بالایی در تدریس دارند در دریافت این دوره اصلا شک نکنید
علیرضا حنیفه زاده
NaN سال پیش
واقعا روان و مسلط تدریس می کنن هرچند برای تسلط بهتر نیاز به مراجع درسی وجود دارد










