دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 19 دانشجو
دانشجوی دوره
NaN سال پیش
بهترین دوره برای دانشگاه تهران
دانشجوی دوره
NaN سال پیش
استاد صمدزاد عالی هستند. تنها چیزی که میتونم بگم اینه که خود بیر و جانسون هم نمیتونن به این زیبایی و با این تسلط درس رو ارائه بدند. امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست باشند.
دانشجوی دوره
NaN سال پیش
سلام. این دوره کل مباحثی که تو مقاومت 2 مورد مطالعه هست رو پوشش میده؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
دانشجوی دوره
NaN سال پیش
از خداوند متعال برای این استاد بزرگوار تندرستی روزافزون خواستارم. تاکنون با این مطالب به این صورتی که استاد بیان می کنند آشنا نشده بودم. واقعا تدریس ایشان فوق العاده بود
مهرداد کهریزی
NaN سال پیش
تدریس استاد فوق العاده است . بی نظیر ه
دانشجوی دوره
NaN سال پیش
بسیار عالی.در برابر چنین استادی باید سر تعظیم فرود آورد.









