آموزش رایگان نقاشی درخت با تکنیک آکرولیک

poster
پیش‌نمایش دوره

نقاشی یا نگارگری، به حرکت درآوردن رنگ‌ها و رنگ‌نقش‌ها بر روی صفحه‌ای مسطح مانند بوم، کاغذ و دیوار است که ایجاد نقش کرده و اثری هنری خلق می‌کند. هنگامی که صحبت از هنرهای زیبا می‌کنیم، ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
Acrylic Painting Techniques studio
4.7 (3 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  11 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

درباره دوره

نقاشی یا نگارگری، به حرکت درآوردن رنگ‌ها و رنگ‌نقش‌ها بر روی صفحه‌ای مسطح مانند بوم، کاغذ و دیوار است که ایجاد نقش کرده و اثری هنری خلق می‌کند. هنگامی که صحبت از هنرهای زیبا می‌کنیم، نقاشی اولین چیزی است که در ذهن نقش می‌بندد. همچنین یکی از محبوب‌ترین رشته‌های هنر بوده و هرساله، بر تعداد هنرجویان خود می‌افزاید. در آموزش رایگان نقاشی درخت با تکنیک آکرولیک ، قصد داریم تا شما را با نقاشی به زبان ساده آشنا کنیم. این آموزش رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای بوده و می‌تواند برای علاقه‌مندان به آموزش نقاشی که قصد ادامه‌ی حرفه‌ای‌تر آن را دارند، و هم‌چنین کسانی که به‌دنبال یادگیری یک هنر برای گذراندن اوقات فراغت خود در کنار حرفه‌ی خودند، مناسب و کارآمد باشد. 

 

علاوه بر هنرجویانی که قصد ادامه‌ی حرفه‌ای این رشته را دارند، نقاشی روی بوم می‌تواند یکی از تفریحات و راه‌های گریز سالم، در بین افراد پرمشغله، باشد. رنگ‌ در نقاشی، اصلی‌ترین عامل در تقویت روحیه بوده و باعث می‌شود ذهن از استرس دور شده و بتواند ساعاتی احساس آرامش کند. 

 

تکنیک آکرولیک، جزو محبوب‌ترین تکنیک‌های نقاشی بوده و یادگیری آن برای مبتدیان، به‌نسبت سایر تکنیک‌های نقاشی، آسان‌تر و جذاب‌تر است. رنگ‌های آکرولیک به دلیل داشتن قیمت مناسب، حلالیت بالایی که در آب دارند، در مقایسه با سایر رنگ‌ها، روان‌تر بوده و سرعت بالای آن‌ها در خشک شدن از محبوبیت بیشتری برخوردارند. 

 

آموزش رایگان نقاشی درخت با تکنیک آکرولیک، در 11 جلسه و 3 ساعت در اختیار شما قرار گرفته‌است. شیوه‌ی آموزش به‌صورت تصویری‌ست و شما می‌توانید با نگاه دقیق و تکرار مراحل نشان ‌داده‌ شده در هر ویدئو، به مهارت متوسطی در رسم طرح‌های دلخواهی از درخت، با استفاده از رنگ‌های آکریلیک، دست‌یابید. 

 

آموزش عملی و تصویری باعث می‌شود، تا دید هنری و قدرت تجسم ذهنی شما بالا رفته و در بلند مدت این توانایی را به‌دست آورید تا با نگاه به اشیا اطرافتان، شروع به نقاشی کرده و آن شئ را بر روی بوم خود، منتقل کنید.  

 

مهم‌ترین نکته در آموزش نقاشی، علاقه و پس از آن تمرین و تکرار است. اگر شما علاقه‌ی کافی برای آن را داشته باشید، ولی وقت یا امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارید؛ و یا قصدتان دنبال‌کردن حرفه‌ای آموزش نقاشی نبوده، و تنها برای گذراندن اوقات فراغتتان، به دنبال یک سرگرمی آرامش‌بخش و مفید می‌گردید، آموزش رایگان نقاشی درخت با تکنیک آکرولیک، می‌تواند یک پیشنهاد ارزشمند و مفید برای شما، به‌حساب آید. 

درباره استاد

Acrylic Painting Techniques studio

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
1400-11-03
زیبا، کاربردی، عالی
1400-04-08
خیلی خوب فقط اگر دوره پیشرفته هم میداشت که خیلی عالی تر میشد.
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا پیشنهادات خود را به ایمیل پشتیبانی ارسال کنید تا به واحد مربوطه ارجاع گردد. info@maktabkhooneh.org
1402-06-23
سلام من از تجربه شما استفاده بدم ممنون شما هستم که این هنر ارزشمند خودتان را بطور رایگان در اختیار دیگران می گذارید. سپاس از محبت شما اساتید بزرگوار

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
صفحات پربازدید
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  11 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)