آموزش رزومه نویسی خلاق

poster
پیش‌نمایش دوره

نوشتن رزومه امروز یک بازی کاملاً جدید است. همان‌طور که بازار کار به طور محسوسی تغییر کرده است، روش بررسی و انتخاب رزومه ها را نیز متحول نموده است. وقتی جایگاه‌های شغلی کم و تقاضا ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
5 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:53 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:53 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با قالب رزومه

 آشنایی با رزومه سازی

 عوامل رد رزومه

 فوت و فن مصاحبه

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش رزومه نویسی خلاق

مقدمه

دانستن آمارهای دانشگاهها، مدیران منابع انسانی و شرکت‌ها، می تواند نگاه و مدل ذهنی شما را نسبت به کارکردن تغییر دهد و چرایی رزومه نویسی و اهمیت آمادگی حضور برای مصاحبه را درک کنید.

  آمارهای مهم
"10:32  
مهارت‌های رزومه نویسی

در این فصل روی رزومه، انواع رزومه و این که چگونه یک رزومه خوب بنویسیم تمرکز خواهیم کرد و قول می‌دهیم که در پایان این فصل شما بتوانید هم برای خودتان و هم برای دیگران رزومه خوب طراحی کنید.

  رزومه چیست و چه انواعی دارد؟
"05:03  
  قالب یک رزومه خوب
"15:29  
  عوامل رد شدن رزومه
"11:16  
  کلمات تأثیرگذار در رزومه
"12:40  
  رزومه‌‌ی بد
"06:26  
  رزومه سازی
"11:31  
بعد از پذیرفته شدن رزومه

بعد از پذیرفته شدن رزومه، چالش دوم این است که در جلسه مصاحبه، با قدرت حاضر شوید.

  فوت و فن حضور در جلسه مصاحبه
"19:00  
  روزهای اول کار
"21:55  

درباره دوره

 نوشتن رزومه امروز یک بازی کاملاً جدید است. همان‌طور که بازار کار به طور محسوسی تغییر کرده است، روش بررسی و انتخاب رزومه ها را نیز متحول نموده است. وقتی جایگاه‌های شغلی کم و تقاضا برای آن زیاد باشد، آنگاه برای موفقیت باید نگاه خلاقانه و جدیدی به رزومه نویسی انداخت.
 در این دوره نگاه روزمره شما به رزومه نویسی و استخدام تغییر می‌کند و در حالی این دوره را به پایان می‌برید که یک رزومه خوب در دستانتان دارید! شاید هم آخرین قسمت این دوره را در محل کار جدیدتان ببینید.
 رزومه نویسی خلاق از آمارهای موجود در زمان تدریس این دوره آغاز می‌شود و مدرس این دوره، به‌عنوان فردی که سال‌ها رزومه دیده و رزومه برگزیده است، فوت و فن‌های رزومه نویسی را می‌گوید و افشا می‌کند که کارفرما به کدام قسمت‌های رزومه توجه بیشتری می‌کند و به کجا اصلاً نگاه نمی‌اندازد.
 قسمت خارق‌العاده این دوره قسمتی است که درباره رزومه‌سازی صحبت می‌کند. وقتی کسی تجربه کافی ندارد و یا صنف شغلی‌اش را مایل است تغییر بدهد لازم است تا رزومه سازی کند بدون اینکه بخواهد دروغ بگوید.
 پس از یادگیری رزومه‌نویسی شما باید اقدام کنید. یک اقدام درست و به‌موقع. درست مثل یک شکارچی. وقتی به مصاحبه شغلی دعوت می‌شود لازم است نکات مهمی را بدانید. در فصل سوم مدرس به مسائل مهم بعد از تایید رزومه می‌پردازد.
 بعد از پذیرفته شدن در مصاحبه با روزهای اول کاری روبه‌رو هستیم که آن هم آداب و راه و روشی دارد. در مورد همه این‌ها اصیل و سریع و مفید صحبت خواهیم کرد
 اگر این دوره باعث شد به آن جایگاهی که لیاقتش را داشتید برسید، آن را به دیگران معرفی کنید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher سیدمحمد حسینی

سیدمحمد حسینی در اواخر سال ۹۵ پس از ۱۰ سال ماجراجویی در شرکت‌های مختلف به عنوان متخصص منابع انسانی تصمیم گرفت به صورت متمرکز به آموزش مهارت‌های نرم به انسان‌ها مشغول شود. چیزی که جای خالی‌اش را در این سال‌ها در شرکت‌ها می‌دید. برای شروع از مهارت مادر، یعنی کتاب‌خوانی و یادگیری شروع کرد و سپس آموزش‌های خود را در حوزه خودشناسی، هدف‌گذاری و سایر مهارت‌های مدیریتی و راهبری گسترش داده است. ایشان امیدوار هستند که روزی انسان‌ها در ایران به انتخاب خودشان، نه به‌اجبار جامعه و نه برای پیدا کردن شغل مناسب و در صورت نیاز به دانشگاه بروند.
وی صاحب امتیاز سایت مرتا از سال 1395، مدرس و تسهیلگر کتابخوانی، مبدع "هرم مطالعه" و راهبر رشد منابع انسانی است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
مهدی سیلابی 1403-02-02
درود از محتوای دوره استفاده کرده و بهره بردم با سپاس فراوان

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:53 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:53 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)