آموزش رمزگشایی از هوش مصنوعی: آکادمی هوش مصنوعی لینکدین - AI-100: 1

بیاموزید که هوش مصنوعی چیست، تاریخچه مختصری از این رشته به دست آورید، با انواع روش‌هایی آشنا می‌شوید که با آن هوش مصنوعی زندگی امروز ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و امکاناتی را پیشروی ما ... ادامه

7 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

اصول اولیه هوش مصنوعی، شامل تاریخچه مختصر این رشته، و درک سه رکن اصلی هوش مصنوعی

روش‌های مختلف هوش مصنوعی مانند یادگیری تحت نظارت و بدون نظارت، رگرسیون خطی، و طبقه‌بندی

مفاهیم پیچیده‌تری مانند مدل‌های غیرخطی و شبکه‌های عصبی و نحوه استفاده از این مدل‌ها برای ساخت برنامه‌های قدرتمند

چگونگی تأثیر هوش مصنوعی بر زندگی روزمره و امکانات جدیدی که این فناوری برای آینده پیش رو دارد

محتوای دوره

8 فصل 18 جلسه 1:01 ساعت ویدیو
مقدمه
مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی
یادگیری تحت نظارت
رگرسیون
طبقه‌بندی
مدل‌های غیرخطی
انجام درست آن
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

بیاموزید که هوش مصنوعی چیست، تاریخچه مختصری از این رشته به دست آورید، با انواع روش‌هایی آشنا می‌شوید که با آن هوش مصنوعی زندگی امروز ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و امکاناتی را پیشروی ما می‌گذارد.

هوش مصنوعی دهه‌هاست که در آگاهی عمومی وجود داشته است، اما هر روز با پیشرفت فناوری‌ها توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند به نظر می‌رسد در مورد هوش مصنوعی کنجکاوی و اضطراب به یک اندازه وجود دارد، و بسیاری از مردم در مورد اینکه دقیقاً «هوش مصنوعی» امروز چه معنایی دارد و همه جوانب مثبت و منفی آن سؤالاتی دارند.

هدف این دوره رمزگشایی از هوش مصنوعی این است که هوش مصنوعی چیست و چگونه کار می‌کند که با شروع از مفاهیم ساده و شناخته شده، و توسعه تدریجی درک روش‌های پیچیده هوش مصنوعی و نحوه استفاده از آن‌ها برای ساخت برنامه‌های قدرتمند در لینکدین است. Souvik Ghosh، مدیر هوش مصنوعی در لینکدین، موضوعاتی مانند سه رکن هوش مصنوعی، یادگیری تحت نظارت و بدون نظارت، رگرسیون خطی، طبقه‌بندی، را پوشش می‌دهد و به موضوعات پیچیده‌تری مانند مدل‌های غیرخطی و شبکه‌های عصبی می‌پردازد.

در این دوره آموزشی به Souvik بپیوندید تا تاریخچه مختصری از این رشته، انواع روش‌هایی که هوش مصنوعی زندگی امروز ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و احتمالاتی که در پیشرو داریم، به دست آورید.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,474 دانشجو
4.4 (5,941)
گواهینامه
50٪
1,359,000 679,500 تومانء
آموزش وردپرس (WordPress)

مدرس: آرش کاویانی

3,825 دانشجو
4.1 (128)
گواهینامه
50٪
1,029,000 514,500 تومانء
آموزش نتورک پلاس

مدرس: عباس ولی‌زاده

199 دانشجو
4.6 (12)
گواهینامه
879,000 تومانء
آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته)
32,613 دانشجو
4.1 (2,091)
گواهینامه
70٪
2,629,000 788,700 تومانء

درباره استاد

Souvik Ghosh
Souvik Ghosh
1 دوره
7 دانشجو

او یک رهبر فنی در تحقیق و توسعه هوش مصنوعی با 20 سال تجربه هست. قبل از پیوستن به لینکدین، دکترای خود را در رشته آمار و احتمالات در دانشگاه کرنل اخذ نمود و به سمت استادیاری در دانشگاه کلمبیا و دانشمند پژوهشی در یاهو کمک می کرد. وی لذت میبرد از تأثیری که از طریق کار، یادگیری و احاطه شدن توسط افراد شگفت انگیز مهم میگیره و توسط آنها در مسی درست حرفه خود هدایت می شود. دو دستاورد مهم اخیر ایشان عبارتند از: 

  •  جابجایی مرزهای قابلیت‌های هوش مصنوعی LinkedIn که در آن ما اندازه مدل هوش مصنوعی خود را با چندین مرتبه بزرگ‌تر کردیم و تأثیر تجاری عمده‌ای داشتیم 
  • سازگاری LinkedIn با DMA که صدها مهندس در آن شرکت داشتند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.