آموزش زبان آلمانی - سطح A1.2

poster
پیش‌نمایش دوره

امروزه دانستن زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم نه‌تنها یک امتیاز محسوب نمی‌شود؛ بلکه امری کاملاً عادی و ضروری است. یادگیری زبان سوم می‌تواند یک امتیاز شغلی و تحصیلی بسیار خوب به شمار آید. زبان آلمانی ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
5 (1 رای)
سطح: متوسط
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 زمان گذشته Perfekt

 حروف ربط

 جملات شرطی و آرزویی

 اصول نگارش نامه و ایمیل

 آشنایی با صرف صفت

پیش‌نیاز‌ها

پیش از شروع این دوره نیاز است زبان‌آموز با سطح A1.1 و مبحث اصلی آن یعنی حالت‌های مفعولی Akkusativ و Dativ آشنایی داشته باشد.

سرفصل‌های دوره آموزش زبان آلمانی - سطح A1.2

زمان گذشته
  آب و هوا
مشاهده
"15:04  
  گذشته Perfekt
مشاهده
"19:52  
  زندگی‌نامه
"19:20  
  تردد
"21:41  
  آدرس دادن
"17:04  
حروف ربط
  در بازار
"24:59  
  در رستوران
"21:52  
  فصل‌ها
"18:39  
  در تعطیلات
"16:22  
اصول نگارش نامه
  اعضای بدن
"15:15  
  جملات امری
"19:48  
  شغل‌ها
"16:19  
  نزد پزشک
"12:51  
  نگارش نامه و ایمیل
"19:38  

درباره دوره

امروزه دانستن زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم نه‌تنها یک امتیاز محسوب نمی‌شود؛ بلکه امری کاملاً عادی و ضروری است. یادگیری زبان سوم می‌تواند یک امتیاز شغلی و تحصیلی بسیار خوب به شمار آید.
 زبان آلمانی به‌خاطر وجود قواعد دستوری زیاد در ابتدا کمی پیچیده به نظر می‌رسد؛ اما پس از گذراندن چند دوره یادگیری اکثر زبان‌های دیگر اروپایی مثل فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی و...، به دلیل ساختار زبانی مشابه و نزدیک به هم بسیار راحت‌تر می‌شود.
 این دوره در تکمیل دوره قبلی یعنی سطح A1.1 تعریف شده و هدف آن تکمیل دانش سطح A1 زبان آلمانی و آمادگی برای شروع سطح A2 است.

 از مطالب اصلی مورد بحث در این دوره می‌توان به زمان گذشته در زبان آلمانی، حروف ربط، آشنایی با جملات شرطی و آرزویی، اصول نگارش نامه و ایمیل و مقدمه‌ای بر صرف صفت اشاره کرد.

 پس از پایان هر جلسه زمانی می‌توان با اطمینان گفت مطالب کامل فراگرفته شده‌اند که کتاب کار همگام با کتاب اصلی حل شود. تمرین‌های کتاب کار کاملاً منطبق با کتاب اصلی است و به تثبیت مطالب در حافظه بلندمدت بسیار کمک می‌کند. علاوه بر این، به دلیل جامع بودن کتاب کار، نیاز به هیچ کتاب جانبی دیگری برای یادگیری بهتر مطالب نیست.

 ساختار زبان آلمانی در ابتدا جدید به نظر می‌رسد و باید با جدیت و اراده قوی یادگیری آن را شروع کنید. به‌مرور مسیر یادگیری هموارتر می‌شود و مطالب سریع‌تر به ذهن سپرده خواهند شد.
پس از پایان این دوره می‌توان گفت زبان‌آموز به دانش زبانی سطح A1 تسلط دارد و می‌تواند سطح A2 را شروع کند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher مریم ایرانپور

مریم ایرانپور فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته فیزیک و کارشناسی ارشد رشته فوتونیک از دانشگاه اصفهان هستند. ایشان یادگیری زبان آلمانی را تا سطح C1 ادامه دادند و در سال 1402 مدرک تربیت مدرس زبان آلمانی خود را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کردند و در حال حاضر به عنوان مدرس زبان آلمانی مشغول کار هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)