آموزش انگلیسی کاربردی در مورد غذا

poster
پیش‌نمایش دوره

نیاز به یادگیری زبان انگلیسی امروزه بر همگان آشکار است. روش‌های متعددی برای آموزش زبان وجود دارد که زبان‌آموزان با توجه به شرایط خود این روش‌ها را انتخاب می‌کنند. یکی ازروش‌های مدرن آموزش زبان شرکت ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه

برگزارکننده:

مکتب‌خونه
5 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس

سرفصل‌های دوره آموزش انگلیسی کاربردی در مورد غذا

آموزش انگلیسی کاربردی: غذا
  پیش‌نمایش
مشاهده
"01:05  
  در رستوران
"11:13  
  در رستوران - مکالمه 1
مشاهده
"01:34  
  در رستوران - مکالمه 2
"01:29  
  در رستوران - مکالمه 3
"01:38  
  سفارش غذا
"07:25  
  سفارش غذا - مکالمه 1
"01:09  
  سفارش غذا - مکالمه 2
"01:13  
  سفارش غذا - مکالمه 3
"01:27  
  سفارش غذا - مکالمه 4
"01:25  
  عوض کردن سفارش
"02:57  
  عوض کردن سفارش - مکالمه 1
"01:03  
  عوض کردن سفارش - مکالمه 2
"01:00  
  عوض کردن سفارش - مکالمه 3
"01:01  
  عوض کردن سفارش - مکالمه 4
"01:11  
  تلفظ
"08:11  

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

نیاز به یادگیری زبان انگلیسی امروزه بر همگان آشکار است. روش‌های متعددی برای آموزش زبان وجود دارد که زبان‌آموزان با توجه به شرایط خود این روش‌ها را انتخاب می‌کنند. یکی ازروش‌های مدرن آموزش زبان شرکت در دوره‌های آنلاین اینترنتی است که روند آموزش را تسریع و تسهیل کرده است. در دسترس بودن همیشگی دوره‌ها مقرون به صرفه بودن آنها و همین‌طور امکان استفاده از آنها در هر مکان و زمانی باعث محبوبیت این دوره‌ها شده است.

در این دوره زبان‌آموزان در سطوح مختلف با عبارات و کلمات کلیدی درباره موضوعات مختلف آشنا می‌شوند. کلمات وعبارات توسط اساتید زبان آموزش و تکرار می‌شوند نکات مورد نیاز بیان می‌شود و از زبان‌آموزان خواسته می‌شود که کلمات و عبارات را تکرار کنند جمله بسازند و خودشان را محک بزنند. دراین دوره‌ها مکالمات مربوط به موضوع توسط اساتید اجرا می‌شود که باعث می‌شود زبان‌آموزان متوجه کاربرد کلمات تدریس شده در محیط‌های واقعی شوند. زبان‌آموزان با تکرار و تمرین و شبیه‌سازی مکالمات قادر خواهند بود عبارات و کلماتی که آموخته‌اند را در مکالمات خود به کار گیرند و به این ترتیب کلمات را به بهترین شکل بیاموزند. تلفظ‌ها و نکات مربوط به آن وهمین‌طور استرس کلمات به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود که با تکرار و تمرین در راستای بالا بردن مهارت‌های تلفظی تلاش شده است.

در این دوره مبحث غذا، رستوران، منو و عبارات ضروری و کلیدی در این زمینه به صورت گسترده و در حد نیاز زبان‌آموزان سطوح مختلف آموزش داده شده است. با گذراندن این دوره زبان‌آموزان می‌آموزند که چگونه سفارش غذا بدهند، درخواست خود را در رستوران مطرح نمایند، مشکلاتی که با آن مواجه می‌شوند را بیان و برای حل آن چاره و کمک بخواهند. مبحث غذا یکی از پرکاربردترین نیازهای زبان آموزانی است که قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای دیگررا دارند .آنها با فراگرفتن این عبارات به راحتی نیازخود را مرتفع کرده و با خاطر آسوده به سفر می‌پردازند. 

پر واضح است که در این روند تکرار و تمرین مهمترین فاکتورهای یادگیری خواهند بود که امید است زبان‌آموزان گرامی با در نظر گرفتن آن در جهت پیشرفت خویش گام بردارند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher پرهام خدابخش مقدم

پرهام خدابخش مقدم، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و دارنده مدرک dip TESOL از LTTC  (London Teacher Training College) هستند. ایشان تدریس دوره‌های زبان عمومی، IELTS ،FCE ،CAE را در شركت‌ها و مؤسسات مختلف مانند شکوه، ایران استرالیا، آفرینش و ... در کارنامه کاری خود دارند. از دیگر سوابق ایشان می‌توان به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و بخش زبان انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اشاره كرد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher سمیرا پیام‌وش

سرکار خانم سمیرا پیام‌وش مدرس زبان انگلیسی با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تدریس در سطوح مختلف، برگزارکننده‌ی دوره‌های مکالمه، Free Discussion، FCE، CAE و آیلتس در مؤسسات آموزشی مختلف مانند شکوه و غیره هستند. ایشان بیش از هفت سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی در خارج از کشور را در کارنامه‌ی خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
محمدامين باقرخاني 1400-07-12
بسيار دوره مفيد و عالي ايي بود.
محسن مومنی 1399-05-20
بسیار عالی و حرفه ای

دوره‌های پیشنهادی