آموزش ساخت ویدیوهای هوش مصنوعی - تبدیل متن به ویدئو با هوش مصنوعی

این دوره شامل تمامی مراحل ایجاد ویدئو با هوش مصنوعی است - از نگارش متن با کمک هوش مصنوعی تا تولید تصاویر شگفت‌انگیز با تکنولوژی تبدیل متن به ویدئو، ایجاد آواتارها و شخصیت‌های واقعی با ... ادامه

20 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

ایجاد ویدئوهای حرفه‌ای با هوش مصنوعی

آشنایی با ابزارهای تبدیل متن به ویدئو

استفاده از AI Voice و AI Music در تولید محتوا

آشنایی با قابلیت‌های پیشرفته ویرایش ویدئو با هوش مصنوعی

تسلط بر پرامپت‌های مؤثر برای تولید ویدئوهای جذاب

تولید ویدئوهای مناسب برای پلتفرم‌های مختلف از جمله یوتیوب، اینستاگرام، و تیک‌تاک

محتوای دوره

6 فصل 19 جلسه 1:32 ساعت ویدیو
مقدمه
چگونه ویدیو های هوش مصنوعی درست کنیم؟
مهندسی پرامپت نویسی و workflows
دوره پیشرفته
اکسپورت کردن فیلم ها و قیمت های نسخه پریمیوم
درست کردن ویدیو های هوش مصنوعی با تلفن همراه

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

این دوره شامل تمامی مراحل ایجاد ویدئو با هوش مصنوعی است - از نگارش متن با کمک هوش مصنوعی تا تولید تصاویر شگفت‌انگیز با تکنولوژی تبدیل متن به ویدئو، ایجاد آواتارها و شخصیت‌های واقعی با هوش مصنوعی و تولید صدای طبیعی یا حتی صدای خود شما. همه این‌ها را در اینجا یاد خواهید گرفت!

چه شما یک سازنده محتوا در یوتیوب باشید که به دنبال ارتقای بازی خود است، یا فردی که در تولید ویدئو برای هر منظوری فعالیت می‌کند، اکنون زمان مناسبی برای یادگیری هوش مصنوعی است تا به‌عنوان یک خالق محتوا از دیگران جلوتر باشید.

این دوره برای سازندگان یوتیوب یا هر کسی که در تولید ویدئو برای هر منظوری فعالیت می‌کند، بلیت شما به آینده محتواست. فرصت را برای پیشرفت از دست ندهید و با استفاده از هوش مصنوعی در تولید ویدئو جلوتر از دیگران باشید - زمان برای سازندگان بلندپرواز بهبودیافته است!

چرا این دوره را انتخاب کنید؟

  • نوآوری و الهام‌بخشی: مرزها را در ایجاد ویدیو شکسته و محتوایی تولید کنید که برجسته باشد.
  • صرفه‌جویی در زمان و منابع: با کاهش زمان مورد نیاز برای تولید ویدیو و کاهش نیاز به تجهیزات گران‌قیمت یا برون‌سپاری، صدها ساعت در ماه صرفه‌جویی کنید.
  • رشد خالق محتوا را تقویت کنید: با استفاده از ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی، ویدیوهای با کیفیت بالا به طور مداوم تولید کنید که بینندگان را جذب کرده و تعامل را افزایش دهد.
    چه یک یوتیوبر با تجربه باشید یا تازه کار، این دوره شما را با ابزارها و دانش لازم برای انقلابی در فرآیند ایجاد ویدیو و رشد کانال شما مجهز می‌کند. همین امروز ثبت نام کنید و شروع به ساخت ویدیوهای استثنایی کنید که جوهر خلاقیت و حرفه‌ای بودن شما را به تصویر می‌کشند!

فرصت را برای ارتقاء محتوای خود با قدرت هوش مصنوعی از دست ندهید. جای خود را در دوره ایمن کنید و سفر خود را برای تبدیل شدن به یک جادوگر تولید محتوا آغاز کنید!

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Manthan Patel
Manthan Patel
1 دوره
20 دانشجو

Manthan Patel با ارزش‌های اصلی «نوع‌دوستی»، «بهبود فردی» و «گشودگی»، در زمینه معماری چت‌بات‌های هوش مصنوعی، برنامه‌های SAAS هوش مصنوعی و برنامه‌های کاربردی تولیدی هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. او از زمان اولین تجربه‌اش به عنوان معلم داوطلب ریاضی در دوران دبیرستان، همواره به آموزش علاقه‌مند بوده است. هدف او در یودمی این است که دانش خود را به اشتراک بگذارد و جامعه‌ای عالی برای مطالعه موضوعات مختلف با هم ایجاد کند. او معتقد است که این ارزش‌ها را به دوره‌های آموزشی خود آورده و رشد آنها در جامعه دوره‌هایش به وضوح قابل مشاهده است. مشاهده این رشد برای او بسیار لذت‌بخش بوده است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.