دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 4 دانشجو
احسان حیاتی
3 سال پیش
با سلام. بنظرم روش تدریس مدرس این دوره مطلوب نیست و بسیار خسته کننده است و از خریدم رضایت ندارم.
زهرا دهقان
2 سال پیش
واقعا نمیفهمم چرا تمرین های بخش لیسنینگ باید متن باشه؟ یعنی چی که ویدئو رو پاز کنید متن رو بخونید و به سوال جواب بدید؟ الان فرق این لیسنینگ با ریدینگ چیه؟ تو هر جلسه یه جوری هزارتا نکته میگن انگار ما قراره بریم سر جلسهی تافل و هزار ساعت فکر کنیم که این الان کدوم مدل سواله. مثل این استاد کنکورهای موسسه هاست که خروجیشون هیچ کارایی در جلسه ی آزمون نداره.
بهزاد لاجورد
2 سال پیش
dar zamane movajeh shodan ba azmune asli tozihate ishun karbord nadaredar donyaye vaghei faghat baese gij shodan mishe in daste bandiha
آرمان طرهانی دوره
3 سال پیش
ندیدن این دوره بیشتر به تقویت لیسنینگ کمک میکنه تا دیدنش!










