آموزش مدیریت استرس: کاهش استرس بدون دارو

poster
پیش‌نمایش دوره

آیا شما استرس دارید؟ به دنبال رهایی از استرس هستید؟ در این دوره به بررسی علل و اثرات استرس می‌پردازیم و راهکارهای عملی برای مدیریت و کاهش استرس در زندگی روزمره به شما ارائه می‌کنیم. ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Udemy
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری چیستی مدیریت استرس

 یادگیری روش‌های اساسی برای غلبه بر استرس

 یادگیری چگونه بگوییم "نه"

 یادگیری ارتباط خواب و استرس

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

آیا شما استرس دارید؟ به دنبال رهایی از استرس هستید؟

در این دوره به بررسی علل و اثرات استرس می‌پردازیم و راهکارهای عملی برای مدیریت و کاهش استرس در زندگی روزمره به شما ارائه می‌کنیم.

ما با بررسی بیولوژی استرس شروع می‌کنیم، بررسی می‌کنیم که چگونه پاسخ استرس بدن کار می‌کند، و چگونه استرس مزمن می‌تواند بر سلامت جسمی و روانی تأثیر منفی بگذارد. ما همچنین به انواع مختلف استرس از جمله استرس حاد، استرس مزمن و استرس آسیب‌زا نگاه خواهیم کرد.

در مرحله بعد، به تکنیک‌ها و استراتژی‌های مختلفی می‌پردازیم که می‌توانند برای مدیریت و کاهش استرس مورداستفاده قرار گیرند. ما شیوه‌های تمرکز حواس، تکنیک‌های تمدد اعصاب، تمرین‌های بدنی و عادات سبک زندگی سالم و همچنین استراتژی‌هایی برای بهبود مدیریت زمان، تعیین مرزها و ایجاد انعطاف‌پذیری را بررسی خواهیم کرد.

در طول دوره، شما این فرصت را خواهید داشت که در تمرینات و فعالیت‌های عملی شرکت کنید که به شما کمک می‌کند تا این استراتژی‌های مدیریت استرس را در زندگی خود به کار ببرید. همچنین به منابع و ابزارهای قابل‌دانلود دسترسی خواهید داشت تا از شما در سفر به سمت کاهش استرس و رفاه بیشتر حمایت کنند.

این دوره برای چه کسانی مناسب است:

  • هر کسی که علاقه دارد سطح استرس خود را تحت کنترل نگه دارد.
  • هر کسی که علاقه زیادی به رفتار انسانی دارد.

درباره استاد

Zechariah Tech
زکریا تک در زمینه‌های مربیگری زندگی، توسعه شخصی، توسعه شغلی، راهنمایی دانشجویان، فروش و بازاریابی تخصص دارد. او بهترین مشاور برای مهارت‌ها، بهبود، و مربیگری است. او دوره‌هایی در زمینه موفقیت در زندگی، مهارت‌های ضروری زندگی، فروش، مربیگری شغلی و انگیزه ارائه می‌دهد. بهترین بخش زندگی این است که ثروتمند شوید و او مسیرهای رسیدن به آن را نشان می‌دهد.
مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.