آموزش مدیریت بازاریابی بین‌المللی

poster
پیش‌نمایش دوره

امروزه سازمان‌ها در سراسر جهان به دنبال گسترش کسب‌وکار خود در سطح بین‌المللی برای کسب سود هستند و باتوجه‌به افزایش رقابت، تمرکز بر کسب مزایای رقابتی از طریق بهبود جنبه‌های مختلف کسب‌وکار، از جمله بازاریابی، ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 افزایش رقابت‌پذیری در بازارهای بین‌المللی

 آشنایی با محیط بازاریابی جهانی

 آموزش اصول و تحلیل مدیریت بازاریابی

 توانمندسازی یادگیرندگان در بازاریابی جهانی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش مدیریت بازاریابی بین‌المللی

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

 امروزه سازمان‌ها در سراسر جهان به دنبال گسترش کسب‌وکار خود در سطح بین‌المللی برای کسب سود هستند و باتوجه‌به افزایش رقابت، تمرکز بر کسب مزایای رقابتی از طریق بهبود جنبه‌های مختلف کسب‌وکار، از جمله بازاریابی، اهمیت زیادی دارد.

 بازاریابی بخشی حیاتی از هر کسب‌وکاری است و شامل ترویج و فروش محصولات یا خدمات با تعریف ارزش آنها برای مشتریان است. این دوره دیپلم هدف دارد که فراگیران را قادر سازد تا درک خود را از بازاریابی در زمینه جهانی گسترش دهند.

 دوره شامل دو ماژول است: اولین ماژول به بازاریابی و مدیریت بین‌المللی می‌پردازد که محیط بازاریابی جهانی و تأثیرات محیط پویای کسب‌وکار بر وظایف مدیریت بازاریابی را پوشش می‌دهد. فراگیران با مفاهیم و نظریه‌های بازاریابی آشنا می‌شوند و اهمیت بازاریابی بین‌المللی و رشد کسب‌وکار را درک می‌کنند.

 ماژول دوم به اصول و تحلیل مدیریت بازاریابی می‌پردازد و به فرایند بازاریابی و تفاوت آن با مفهوم فروش و چالش‌های مربوط به فروش توجه دارد. فراگیران با مفهوم "آمیخته بازاریابی" آشنا می‌شوند که برای تدوین برنامه بازاریابی مؤثر با تمرکز بر چهارعنصر محصول، قیمت، ترویج و مکان استفاده می‌شود.

 همچنین، یاد می‌گیرند که چگونه بازار را بخش‌بندی کنند، مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه را شناسایی کنند و محصول خود را با استفاده از مدل STP موقعیت‌یابی کنند. این دوره ابزارهای مختلف تحلیل بازار را نیز پوشش می‌دهد و برای افرادی طراحی شده که علاقه‌مند به دنبال‌کردن حرفه‌ای در نقش بازاریابی برای برندهای بازار جهانی هستند.

 پس از اتمام این دوره، فراگیران دانش قابل‌توجهی در مورد بازار بین‌المللی و روش‌های تدوین برنامه‌های عملی برای مخاطبان هدف بین‌المللی کسب خواهند کرد و می‌توانند چارچوب‌های لازم برای توسعه استراتژی بازاریابی بین‌المللی را درک کنند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Lahiru Nuwan Kumara

Lahiru Nuwan Kumara دارای 9 سال تجربه در بخش دولتی سریلانکا در حوزه مالی و اداری هست که در سطوح مدیریتی پایین و متوسط فعالیت کرده‌است. به دنبال فرصت‌هایی برای ارتقاء به سطوح مدیریتی ارشد در کشور است. به عنوان خلاصه‌ای از تجربه‌اش در بخش مالی، به عنوان افسر تدارکات، افسر مدیریت معاملات بانکی و افسر مدیریت سرمایه‌گذاری در بخش دولتی فعالیت داشته‌است.

اکنون در بخش اداری مشغول به کار است و نقش اصلی او در بخش مدیریت منابع انسانی (HRM) است که به مدیریت ارشد کمک می‌کند تا به راحتی امور منابع انسانی را مدیریت کنند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.