آموزش مدیریت و تحت‌تاثیر قرار دادن تیم آنلاین خود

تیم‌های از راه دور آینده کار هستند. یادگیری نحوه مدیریت افرادی که به صورت حضوری نمی‌بینید، مهارتی مهم است که صرف نظر از صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید، به آن نیاز دارید. همه‌گیری ویروس ... ادامه

7 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری نحوه مدیریت یک تیم دورکار

یادگیری بهبود ارتباط و همکاری با تیم آنلاین خود

چگونگی برگزاری جلسات آنلاین موثرتر

درک چگونگی انتخاب ابزارهای فناوری مناسب برای همکاری موثر

محتوای دوره

8 فصل 36 جلسه 3 ساعت ویدیو
مقدمه
روانشناسی ارتباط در تیم‌های مجازی
اصول تغییر رفتار
تاکتیک‌های تاثیرگذاری و اقناع
مدیریت موثر جلسات مجازی
انتخاب و ارزیابی فناوری مناسب
ایجاد اعتماد در محیط‌های مجازی
تکنیک‌های فوق‌العاده ایمیل و تلفن

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

تیم‌های از راه دور آینده کار هستند.

یادگیری نحوه مدیریت افرادی که به صورت حضوری نمی‌بینید، مهارتی مهم است که صرف نظر از صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید، به آن نیاز دارید. همه‌گیری ویروس کرونا (COVID-19) نیاز به مدیریت افرادی که از خانه کار می‌کنند را تسریع کرده است، زیرا کار از راه دور به یک هنجار تبدیل شده است.

با دوره "چگونه تیم آنلاین خود را مدیریت و نفوذ کنید"، شما اسرار روان‌شناختی ترغیب و ارتباطات را خواهید آموخت که اعضای تیم آنلاین شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد تا کارهایی که نیاز دارید را انجام دهند.

این دوره همچنین به شما کمک می‌کند سطح اعتماد و پاسخگویی میان اعضای تیم خود را افزایش دهید و در عین حال زمان خود را در جلسات ناامیدکننده، ابزارهای فناوری بی‌فایده و ایمیل‌های رفت و برگشتی کاهش دهید.

در پایان هر جلسه دوره، مراحل خاص و قابل اجرایی را دریافت خواهید کرد که می‌توانید بلافاصله آنها را اجرا کنید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Hassan Osman
Hassan Osman
1 دوره
7 دانشجو

اخیراً حسن معاون ارشد خدمات حرفه‌ای در NWN Carousel بود، یک سازمان ۱ میلیارد دلاری که بر ایجاد کار هیبریدی تمرکز دارد. او در این نقش تیمی متشکل از بیش از ۲۰۰ مدیر پروژه و مهندس را در ارائه خدمات ارتباطات ابری به مشتریان رهبری می‌کرد. پیش از آن، حسن مدیر در Cisco Systems بود، جایی که تیم‌های مدیریت پروژه و برنامه را در ارائه پروژه‌های پیچیده برای مشتریان سیسکو هدایت می‌کرد. قبل از سیسکو، او مدیر در Ernst & Young بود، جایی که پروژه‌های شکست‌خورده در شرکت‌های Fortune 500 را تحلیل کرده و راه‌حل‌هایی برای رفع آن‌ها پیشنهاد می‌کرد. حسن همچنین به عنوان دستیار پژوهشی در دانشگاه هاروارد مشغول به کار بود و مسائل مربوط به تیم‌های مجازی را مطالعه می‌کرد. او نویسنده پرفروش آمازون در زمینه کتاب‌های متعدد درباره هوش مصنوعی، مدیریت تیم و ارتباطات است. برخی از آثار او شامل "هوش مصنوعی مولد برای رهبران کسب‌وکار پرمشغله"، "تاثیرگذاری بر تیم‌های مجازی"، "پاسخ به همه ندهید"، "مدیریت کار هیبریدی"، "شروع پروژه"، "ChatGPT برای ارتباطات بهتر کسب‌وکار" و "واگذاری موثر اختیارات" می‌باشند. او همچنین دارای گواهینامه‌های PMP، CSM و ITIL است. حسن معتقد است که بیشتر مدیران زمان زیادی برای مشاهده دوره‌های طولانی ندارند که اغلب پر از جزئیات اضافی هستند. بنابراین، او بر ایجاد دوره‌های کوتاه تمرکز می‌کند که به مدیران پرمشغله کمک می‌کند بدون هدر دادن وقت، رهبران موثرتری شوند. او دوره‌هایی درباره هوش مصنوعی مولد، نوشتن ایمیل‌های بهتر، مدیریت تیم‌های هیبریدی، استفاده از ChatGPT برای ارتباطات کسب‌وکار، واگذاری موثر وظایف، رهبری جلسات مجازی و مدیریت و تاثیرگذاری بر تیم‌های مجازی منتشر کرده‌ است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.