دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
دانشجوی دوره
6 ماه پیش
ممنون بابت اشتراک اطلاعاتتتون، دوره مفید و کاربردی بود
دانشجوی دوره
6 ماه پیش
ممنونم بابت دوره عالی تون به عنوان یک مبتدی، پایتون و دیتا ساینس رو خیلی حرفه ای و خوب ازتون یاد گرفتم.
رسول بوستانی
10 ماه پیش
بسیار مسلط و کاربلد
دانشجوی دوره
1 سال پیش
خیلی عالی بود همراه با توضیحات کامل و جامع
محمد مهدی معصومیان
5 ماه پیش
بدرد همه کاری میخورد بجز معامله کردن
سجاد ثروت جو
6 ماه پیش
کلا به نظر اسم دوره رو اشتباه انتخاب کردین بهتر بود آموزش مقدمات هوش مصنوعی در پایتون میزاشتین









