آموزش جامع معامله‌گری در بورس به سبک معامله‌گران موفق

poster
پیش‌نمایش دوره

آمارها نشان می‌دهند که 90 درصد معامله گران در بازار های مالی شکست میخورند و تنها 10 درصد معامله گران در این بازار ها موفق میشوند! (یعنی از هر 100 نفر تنها 10 نفر در ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
5 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با عادت‌ها و باورهای معامله‌گران موفق

 چیدمان صحیح پرتفوی

 اشتباهات رایج معامله‌گران و راه حل‌های آن‌ها

 نحوه گسترش سودها و کمتر کردن ضررها

 نوشتن دفترچه معاملات شخصی و بهینه‌سازی استراتژی معاملاتی

 انواع روش‌های خرید در بازار صعودی، خنثی و نزولی

 رفتار صحیح در مقابل سودها و ضررها

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش جامع معامله‌گری در بورس به سبک معامله‌گران موفق

معرفی دوره

در این جلسه ضمن معرفی دوره و مدرس، دلایل شکست در بورس، تفاوت شغل معامله‌گری در بورس با دیگر شغل‌ها و
 تفاوت معامله‌گر حرفه‌ای با آماتور نیز گفته خواهد شد.

  معارفه
مشاهده
"16:19  
اشتباهات معامله‌گران و راه حل

در این فصل تمامی اشتباهاتی که معامله‌گران در بازارهای مالی مرتکب می‌شوند که سبب شکست آن‌ها در بازارهای مالی گفته می‌شوند و سپس برای هر اشتباه راه حلی گفته خواهد شد.

  مدیریت پوزیشن
"13:09  
  تمرین عملی مدیریت پوزیشن
"23:04  
  خرید و فروش پلکانی و رفتار معامله‌گران در بازار منفی و مثبت
"13:45  
  انواع روش‌های خرید و زمان ورود به بازار
مشاهده
"19:11  
  چیدمان پرتفوی
"08:36  
دفترچه معاملات شخصی (ژورنال نویسی)

یکی از اشتباهات معامله‌گران در بازارهای مالی که باعث ضرر و زیان آن‌ها می‌شود و حتی باعث می‌شود که یک اشتباه را چندین بار تکرار کنند این است که دفترچه معاملات شخصی ندارند.
آمارها نشان می‌دهند که هیچ معامله گر موفقی در دنیا وجود ندارد که دفترچه معاملات شخصی نداشته باشد.

در این فصل ...
طریقه تهیه و نوشتن دفترچه معاملات شخصی به صورت جامع آموزش داده شده است.

  معرفی اصطلاحات ژورنال نویسی
مشاهده
"12:57  
  نحوه نوشتن دفترچه معاملات و بهینه‌سازی
"16:23  
باورها و نگاه معامله‌گران موفق

هر کسی که در بازارهای مالی فعالیت می‌کند باورهای خاصی (فارغ از درست یا غلط بودن) نسبت به این بازارها دارد.
اما همین باورها زمینه‌ساز سود یا زیان معامله‌گران خواهد شد.
در این فصل برسی می‌کنیم که اصلا معامله‌گران موفق نسبت به این بازار چه نگرش و باورهایی دارند تا معامله‌گران مبتدی و زیان ده نیز باورهای خود را شبیه به معامله‌گران موفق کنند.

  باورها و نگاه معامله‌گران موفق (1 تا 4)
"12:48  
  باورها و نگاه معامله‌گران موفق (5 تا 9)
"10:58  
  باورها و نگاه معامله‌گران موفق (10 تا 15)
"08:56  
  باورها و نگاه معامله‌گرا موفق (16 تا20)
"09:22  
توضیحات پایانی

در این فصل علاوه بر نکات باقی مانده از باورها و نگاه معامله‌گران موفق، به جمع‌بندی دوره پرداخته می‌شود.

  صحبت‌های پایانی
"05:25  

درباره دوره

آمارها نشان می‌دهند که 90 درصد معامله گران در بازار های مالی شکست میخورند و تنها 10 درصد معامله گران در این بازار ها موفق میشوند! (یعنی از هر 100 نفر تنها 10 نفر در این بازار موفق میشوند و مابقی شکست میخورند)اما تابه‌حال به این فکر کردید که اون 90درصد چه‌کارهایی انجام می‌دهند که باعث شکستشان می‌شود؟ 
شاید ابتدا فکر کنید که این افراد حتماً دانش کافی در بورس ندارند و یا اینکه افراد با سوادی نیستند و یا اصلاً باهوش نیستند!!! 

اما سخت در اشتباهید!

موفقیت در بازارهای مالی اصلاً نیازی به سواد بالای دانشگاهی یا هوش و استعداد و یا سن‌وسال ندارد.بلکه موفقیت در این بازار به 3 عامل مهم بستگی دارد :

1. اشتباهاتی که باعث شکست 90 درصد معامله گران میشوند را بدانید وآنها را تکرار نکنید و یا بعضا آنها را اصلاح کنید.

2.باور ها و نگاه معامله گران موفق نسبت به این بازار را بدانید و سعی کنید باور ها و رفتار های خود را شبیه به معامله گران موفق کنید.

3.میزان سود های خود را تا حد امکان افزایش دهید و در مقابل میزان ضرر های خود را تا جایی که ممکن است کوچک کنید.(دقت کنید که میزان سود و ضرر نه تعداد معاملات سود و ضرر)
یعنی اگر شما از هر 10 معامله 7 معامله ضرر میکنید و فقط 3 معامله سود میکنید باید کاری که سود این 3 معامله به قدری زیاد شود که نه تنها 7 ضرر قبلی را پوشش دهد بلکه برآیند کلی معاملات شما نیز مثبت شوددر این دوره تمام اشتباهاتی که معامله‌گران در بازارهای مالی انجام می‌دهند که سبب شکستشان می‌شود مطرح و برای تمام این اشتباهات راه‌حل‌هایی نیز گفته خواهد شد. 

ضمن اینکه در این دوره موارد دیگری از جمله موارد زیر نیز گفته خواهد شد: 
+نحوه نوشتن ژورنال معاملاتی 
+عادت‌های معامله‌گران موفق 
+اجازه گسترش سودها در مواقع مناسب
+کوچک‌کردن ضررها 
+نحوه چیدمان صحیح پرتفوی 
+انواع روش‌های خرید در بازار صعودی، نزولی و خنثی 
و... 

این دوره فوق‌العاده کاربردی تقدیم به جامعه معامله‌گران بازارهای مالی (بورس تهران، فارکس، ارزهای دیجیتال، طلا و....) که امید است بتوانند با مشاهده این دوره و عمل‌کردن به مطالب آن پیشرفت چشمگیری در مهارت معامله‌گران و افزایش تعداد معامله‌گران موفق داشته باشد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher امین رفیعی

امین رفیعی دانش آموخته کارشناسی ارشد MBA مالی از دانشگاه امیر کبیر تهران و کارشناسی مکانیک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستند وی دارای مدرک اقتصاد کلان از کشور انگلستان است. ایشان بنیان‌گذار آکادمی بورس ۴ با بیش از هشت سال سابقه فعالیت در بازار بورس و فارکس و بیش از پنج سال سابقه تدریس بازارهای مالی را در کارنامه خود دارند. از دیگر سوابق ایشان می‌توان به تحلیل‌گر و مدرس بورس در کارگزاری خوارزمی، تدریس بازارهای مالی در دانشگاه‌های برتر تهران، کارشناس تحلیل و مدرس بازارمالی فارکس در شرکت دانش و سرمایه کارا، مدرس کارگزاری آگاه و عضو تیم تحلیل پایگاه تحلیلی «تجارت‌نیوز» اشاره کرد. اکنون ایشان به عنوان معامله‌گر در بازار تخصصی فارکس و بورس تهران مشغول به فعالیت است. وی دارای سابقه تدریس دوره‌های لایو ترید فارکس، تکنیکال از پایه تا پیشرفته، بازار فارکس از پایه تا پیشرفته را در کارنامه خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
مونا فرجی 1402-12-02
سلام به همه به عنوان کسی که دوره رو کامل دیده نظرمو میگم تا راهنمایی باشه برای دیگر دوستانی که قصد شرکت در این دوره رو دارند: اول خلاصه بگم: فن بین استاد : عالی✅ مهارت استاد :عالی✅ مثال هایی که در حین درس میزنن: به شدت کاربردی ✅ کیفیت محتوا: عالییی✅ من اول فکر میکردم این دوره مثل اکثر دوره هایی که در این زمینه هست خوب نباشه و صرفا یک تبلیغ باشه. اما اونقدرر مطالب این دوره عالیی بود و منحصر به فرد(💯💯 )و از همه مهم تر کاربردی که برای خودم واجب دونستم تا نظرمو بنویسم . بدون اغراق میگم که یکی از بهترین دوره های آموزش بورس رو دیدم.به قول استاد رفیعی که تو دوره اش میگه جای خالی این دوره در بین دوره های موجود در بازار حس میشه که واقعا هم همینطور بود.👌 هر کسی که در بازار های مالی کار می‌کنه به نظرم تا زمانی که این دوره رو نبینه نمیتونه سودآوری مستمر داشته باشه. آلان سه هفته است که من این دوره رو تموم کردم و اونقدر باور و نگاهم به فارکس و بورس تغییر کرده که باعث شده دیگه اون ضرر های تکراری رو انجام ندم و برآیندم هر روز در حال بهتر شدن هست. (عذرخواهی میکنم که یه مقدار متن طولانی شد ) سپاس از استاد رفیعی عزیز و تیم حرفه ای مکتب خونه بابت قرار دادن این دوره کاربردی و فوق العاده مفید 🌺🌹🌷
امین رفیعی 1402-11-23
امیدواریم مطالب دوره ،بتونه نتایج معاملات شما رو در بازار های مالی بهبود بده و به جمع معامله گران حرفه ای بپیوندید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)