آموزش مقابله با پیش‌داوری: رشد در میان تفاوت‌ها

poster
پیش‌نمایش دوره

با یادگیری نحوه تعامل با دیگران در میان تفاوت‌ها، معنای عمیق‌تر، رفاه و بهره‌وری بیشتری پیدا کنید. به مسیر شکوفایی خود ادامه دهید و کشف کنید که چگونه محیط‌های فراگیری ایجاد کنید که در آن ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرسان دوره
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یافتن معنای عمیق‌تر در زندگی

 چگونگی افزایش رفاه

 نحوه ارتقای بهره‌وری

 یادگیری ایجاد محیط‌های فراگیر

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

 با یادگیری نحوه تعامل با دیگران در میان تفاوت‌ها، معنای عمیق‌تر، رفاه و بهره‌وری بیشتری پیدا کنید. به مسیر شکوفایی خود ادامه دهید و کشف کنید که چگونه محیط‌های فراگیری ایجاد کنید که در آن همه بتوانند شکوفا شوند.

 در این دوره، Arianna Huffington و Verna Myers در مورد تأثیر نگرش فرهنگی ما بر روابط روزانه و چگونگی مقابله باتعصب در گفتار و اعمال ما بحث می‌کنند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Arianna Huffington

 آریانا هافینگتن بنیان‌گذار Huffington Post و Thrive Global است.

 او همچنین نویسنده ۱۵ کتاب است که از تازه‌ترین آن‌ها می‌توان به «شکوفایی» و «انقلاب خواب» اشاره کرد. در ماه مه ۲۰۰۵، وب‌سایت TheHuffingtonPost.com را راه‌اندازی کرد، سایتی خبری و بلاگ محور که به‌سرعت به یکی از پربازدیدترین، لینک‌خورده‌ترین و پرحجم‌ترین برندهای رسانه‌ای در اینترنت تبدیل شد. در آگوست ۲۰۱۶، او Thrive Global را راه‌اندازی کرد، پلتفرمی برای سلامت و بازدهی فردی و سازمانی باهدف تغییردادن شیوهٔ کار و زندگی مردم از طریق پایان‌دادن به این توهم جمعی که فرسودگی شغلی، بهایی است که باید برای موفقیت پرداخت کرد.

 مجلهٔ تایم او را در فهرست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان و مجلهٔ فوربس او را در فهرست قدرتمندترین زنان دنیا قرارداد. او که اصالتاً اهل یونان است، در ۱۶ سالگی به انگلستان مهاجرت کرد و با مدرک کارشناسی‌ارشد در رشتهٔ اقتصاد از دانشگاه کمبریج فارغ‌التحصیل شد. در ۲۱ سالگی، او به‌عنوان رئیس انجمن مناظرهٔ مشهور «اتحادیهٔ کمبریج» انتخاب شد.

 خانم هافینگتن عضو هیئت‌مدیره سازمان‌های متعددی از جمله اوبر و مرکز صداقت عمومی است.

 دو کتاب آخر او، «شکوفایی: معیار سوم برای بازتعریف موفقیت و خلق یک زندگی سرشار از بهزیستی، خرد و شگفتی» و «انقلاب خواب: تحول زندگی‌تان، یک شب در میان»، هر دو به‌سرعت به پرفروش‌های بین‌المللی تبدیل شدند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher Vernā Myers

 Vernā Myers، راهبردساز شمولیت، پیش‌گام فرهنگی، حقوق‌دان هاروارد و نویسنده است.

 وی به‌عنوان مفسرِ اجتماعیِ شناخته‌شده، در کنفرانس‌ها و رویدادهای سراسر جهان سخنرانی می‌کند و به شرکت‌های Fortune 500، بنگاه‌های حقوقی بزرگ، شرکت‌های تولید سرگرمی، وال‌استریت و دیگر موکلان قدرتمند در ساختنِ محیط‌های کاریِ مشارکتی‌تر یاری می‌رساند. 
 Myers نویسندهٔ کتاب‌های «پیشبردِ تنوع: چگونه از نیتِ خیر به عملِ خیر برسیم» و «اگر حرفِ اشتباهی بزنم چه؟ 25 عادت برای افرادِ مؤثرِ فرهنگی» است. سخنرانی الهام‌بخشِ او در تد با عنوانِ «چگونه بر تعصباتمان غلبه کنیم؟ با شجاعت به سمتشان قدم برداریم» با بیش از 2 میلیون بازدید در پلتفرم‌های مختلف، به افراد می‌آموزد که چگونه با تعصبات مقابله کرده و دنیایی عادلانه‌تر بسازند. ورنا همچنین برای نشریاتی مانند Refinery 29 و The Huffington Post مطلب نوشته و در مجلاتی نظیر The Atlantic، Forbes، Harvard Business Review و TED NPR Radio موردِ استناد قرار گرفته است.

 شرکت Vernā Myers در دو دههٔ گذشته به سازمان‌ها در جهتِ ریشه‌کن‌کردن موانعِ نژادی، قومیتی، جنسیتی، گرایش جنسی و سایر تفاوت‌ها به‌منظور برقراریِ یک نظم نوین، پربازده و عادلانه‌تر کمک کرده است. همان‌طور که Vernā می‌گوید: «تنوع به معنایِ دعوت‌شدن به مهمانی است. شمولیت به معنایِ درخواستِ رقصیدن است.»

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.