آموزش مقدمه‌ای بر بازاریابی

poster
پیش‌نمایش دوره

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده است. این دوره توسط سه نفر از اساتید برتر بخش بازاریابی وارتون تدریس می‌شود، بخشی که به طور مداوم به‌عنوان برترین بخش بازاریابی ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 درک عوامل مؤثر بر مشتریان و نحوه اجرای این عوامل قبل از انجام سرمایه‌گذاری

 یادگیری ارزش برند و نحوه حفظ مشتریان

 درک مشتری‌محوری به عنوان فرایندی که با تمرکز بر مشتری و جمع‌آوری نیازهای مشتری

 انجام تحلیل استراتژیک و ارائه راه‌حل پیشنهادی برای یک چالش واقعی کسب و کار

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش مقدمه‌ای بر بازاریابی

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

 لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده است.

 این دوره توسط سه نفر از اساتید برتر بخش بازاریابی وارتون تدریس می‌شود، بخشی که به طور مداوم به‌عنوان برترین بخش بازاریابی جهان رتبه‌بندی شده است. این دوره سه موضوع اصلی در وفاداری مشتری را پوشش می‌دهد: برندینگ، مشتری‌محوری و استراتژی‌های عملی برای ورود به بازار.

 شما اصول کلیدی زیر را یاد خواهید گرفت:

  • برندینگ: ارزش برند یکی از عناصر کلیدی در حفظ مشتریان در دنیایی پویاست که در آن استارتاپ‌های جدید به طور مداوم در حال ظهور هستند.
  • مشتری‌محوری: مشتری‌محوری معادل خدمات مشتری نیست، بلکه با تمرکز بر مشتری و جمع‌آوری نیازهای او آغاز می‌شود.
  • استراتژی‌های ورود به بازار: درک عوامل مؤثر بر مشتریان و مشاهده نحوه اجرای این عوامل قبل از انجام سرمایه‌گذاری.

 با اتمام این دوره که بخشی از تخصص‌های بنیادهای کسب‌وکار وارتون است، شما این فرصت را خواهید داشت که پروژه نهایی را انجام دهید و تحلیل استراتژیک و راه‌حل پیشنهادی برای یک چالش واقعی کسب‌وکار از شرکت‌های تحت نظارت وارتون مانند Shazam و SnapDeal یا چالشی که شرکت یا سازمان خودتان با آن مواجه است، ارائه دهید. کارکنان آموزش‌دیده وارتون برترین ارائه‌ها را ارزیابی خواهند کرد و تیم‌های رهبری در Shazam و SnapDeal پروژه‌های با امتیاز بالاتر را که برای شرکت‌های خودشان تهیه شده، بررسی خواهند کرد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Barbara E Kahn

 Barbara E. Kahn در ژانویه ۲۰۱۱ به مدرسه وارتون بازگشت تا به‌عنوان استاد بازاریابی پتی و جی اچ. بیکر و مدیر مرکز خرده‌فروشی جی اچ. بیکر فعالیت کند. پیش از پیوستن مجدد به وارتون، باربارا به مدت سه و نیم‌سال به‌عنوان رئیس و استاد کرسی خانوادگی شاین در بازاریابی در مدرسه مدیریت بازرگانی دانشگاه میامی در کورال گیبلز، فلوریدا خدمت کرد. در دوره ریاست خود در دانشگاه میامی، او ابتکارات جهانی جدید و برنامه‌های آموزشی جدیدی را آغاز کرد، اساتید برجسته‌ای از برخی از بهترین مدارس کسب‌وکار جهان جذب کرد تا سطح تحقیق و تدریس مدرسه را ارتقا دهد و شراکت‌های جدیدی با جامعه تجاری برقرار کرد. همه این ابتکارات به طور قابل‌توجهی به ارتقای رتبه مدرسه کمک کردند. او همچنین مجمع جهانی کسب‌وکار را در دانشگاه میامی تأسیس کرد که بیش از ۱۰۰۰ نفر از مدیران اجرایی و حرفه‌ای‌های برجسته کسب‌وکار را به این دانشگاه آورد.

 باربارا یک محقق بین‌المللی شناخته شده در زمینه تنوع‌طلبی، وفاداری به برند، مسائل مربوط به تنوع محصولات در خرده‌فروشی و تصمیم‌گیری بیماران است که تحقیقات او به مدیران بازاریابی درک بهتری از فرایند انتخاب مصرف‌کننده ارائه می‌دهد. او بیش از ۵۰ مقاله در مجلات علمی برجسته منتشر کرده است. بین سال‌های ۱۹۸۲ و ۲۰۰۶، او هفتمین نویسنده پُر انتشار در معتبرترین مجلات بازاریابی جهان بود. او نویسنده کتاب "انقلاب خرید: چگونه خرده‌فروشان موفق در عصر بی‌پایان اختلالات مشتریان را جذب می‌کنند" (انتشارات دیجیتال وارتون)، "قدرت برند جهانی: استفاده از برندینگ برای رشد بلندمدت" و هم‌نویسنده کتاب "انقلاب مواد غذایی: تمرکز جدید بر مصرف‌کننده" است؛ کتابی که به بررسی تحولات چشمگیر صنعت سوپرمارکت و چگونگی انتخاب‌های مصرف‌کنندگان در داخل سوپرمارکت‌ها می‌پردازد.

 او دکترای خود، مدرک MBA و MPhil خود را از دانشگاه کلمبیا و مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی را از دانشگاه روچستر دریافت کرده است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher Jagmohan Raju

 Jagmohan Raju، استاد برنده جوایز و متخصص بین‌المللی قیمت‌گذاری، به طور گسترده‌ای در بخش‌های MBA، EMBA و آموزش اجرایی وارتون تدریس کرده است. علاوه بر این که معاون آموزش اجرایی است، راجو همچنین استاد بازاریابی جوزف جِی. آریستی و رئیس سابق بخش بازاریابی وارتون است. حوزه‌های تحقیقاتی او شامل قیمت‌گذاری، اتحادهای استراتژیک، استراتژی معرفی محصولات جدید، خرده‌فروشی، برندهای خصوصی و تبلیغات شرکتی است. راجو با شرکت‌های چندملیتی بسیاری در زمینه طراحی استراتژی‌های قیمت‌گذاری و توسعه برنامه‌های راه‌اندازی محصولات جدید مشاوره کرده است. او دارای دکترای مدیریت بازرگانی، کارشناسی‌ارشد در پژوهش عملیاتی و کارشناسی‌ارشد در اقتصاد از دانشگاه استنفورد است. همچنین دارای مدرک MBA از مؤسسه مدیریت هند، احمدآباد و مدرک کارشناسی مهندسی برق از مؤسسه فناوری هند، دهلی است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher Peter Fader

 Peter Fader استاد بازاریابی فرانسیس و پی - یوان چیا در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. تخصص او بر تحلیل داده‌های رفتاری برای درک و پیش‌بینی فعالیت‌های خرید مشتریان متمرکز است. او با شرکت‌هایی از صنایع مختلف مانند مخابرات، خدمات مالی، بازی/سرگرمی، خرده‌فروشی و داروسازی همکاری می‌کند. کاربردهای مدیریتی او بر موضوعاتی مانند مدیریت ارتباط با مشتری، ارزش طول عمر مشتری و پیش‌بینی فروش برای محصولات جدید متمرکز است. بسیاری از تحقیقات او به الگوهای رفتاری پایدار (اما اغلب شگفت‌آور) اشاره دارد که در این صنایع و دیگر حوزه‌های ظاهراً متفاوت وجود دارند.

 علاوه بر نقش‌ها و مسئولیت‌های مختلف خود در وارتون، پروفسور فیدر در سال ۲۰۱۵ یک شرکت تحلیل پیش‌بینی (Zodiac) را تأسیس کرد که در سال ۲۰۱۸ به نایک فروخته شد. او سپس Theta Equity Partners را تأسیس کرد (و همچنان مدیریت آن را بر عهده دارد) تا کارهای اخیر خود در زمینه "ارزش‌گذاری شرکتی مبتنی بر مشتری" را تجاری‌سازی کند. فیدر نویسنده کتاب "مشتری‌محوری: تمرکز بر مشتریان مناسب برای مزیت استراتژیک" و هم‌نویسنده با سارا ای. تامز کتاب "دستورالعمل مشتری‌محوری" (انتشارات مدرسه وارتون) است. از او در نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال، اکونومیست، واشینگتن پست و NPR و دیگر رسانه‌ها نقل‌قول یا گزارش شده است. در سال ۲۰۱۷، پروفسور فیدر توسط Advertising Age به‌عنوان یکی از ۲۵ پیشرو در فناوری بازاریابی در اولین لیست انتخاب شد و تنها دانشگاه در این فهرست بود.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.