آموزش مقدمه‌ای در مهندسی نرم‌افزار

poster
پیش‌نمایش دوره

آیا به رشته پردرآمد مهندسی نرم‌افزار و چگونگی ورود به این حوزه علاقه‌مند هستید؟ این دوره برای شماست! با شرکت در این دوره، دانش‌پایه‌ای در زمینه توسعه نرم‌افزار، برنامه‌نویسی و نقش‌ها و مسیرهای شغلی هیجان‌انگیزی ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
مدرسان دوره

برگزارکننده:

Coursera
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 تعیین رویکردهای معماری و طراحی برنامه، الگوها و معماری‌های استقرار

 خلاصه کردن مهارت‌های مورد نیاز در مهندسی نرم‌افزار و توصیف گزینه‌های شغلی این رشته

 توصیف مهندسی نرم‌افزار، چرخه حیات توسعه نرم‌افزار (SDLC) و ابزارها، فناوری‌ها و پشته‌های توسعه نرم‌افزار

 فهرست کردن انواع مختلف زبان‌های برنامه‌نویسی و ایجاد سازه‌های برنامه‌نویسی پایه مانند حلقه‌ها و شرایط با استفاده از پایتون

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش مقدمه‌ای در مهندسی نرم‌افزار

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

آیا به رشته پردرآمد مهندسی نرم‌افزار و چگونگی ورود به این حوزه علاقه‌مند هستید؟ این دوره برای شماست! با شرکت در این دوره، دانش‌پایه‌ای در زمینه توسعه نرم‌افزار، برنامه‌نویسی و نقش‌ها و مسیرهای شغلی هیجان‌انگیزی که صنعت IT ارائه می‌دهد، به دست خواهید آورد.

با چرخه حیات توسعه نرم‌افزار (SDLC) و چارچوب‌ها و روش‌های مدرن توسعه نرم‌افزار مانند Agile و Scrum آشنا شوید. اصول اولیه برنامه‌نویسی و مبانی طراحی، معماری و استقرار را بررسی کنید. این دوره شامل چندین آزمایشگاه است که به شما تجربه عملی مهمی می‌دهد. این آزمایش‌ها شامل شروع کار با یک IDE، مبانی برنامه‌نویسی در Python و نوشتن برنامه "Hello World" به 10 زبان مختلف است.

طبق برآوردهای اداره کار و آمار ایالات متحده، حوزه مهندسی نرم‌افزار با نرخ 22٪ درحال‌رشد است. علاوه بر مهندسان نرم‌افزار آینده، توسعه‌دهندگان فرانت‌اند، بک‌اند، فول‌استک حرفه‌ای‌های DevOps، این دوره برای افرادی که در حرفه‌های مرتبط مانند مدیران محصول و پروژه، مدیران IT، توسعه‌دهندگان اطلاعات، طراحان UI/UX و دیگرانی که با مهندسان نرم‌افزار ارتباط و تعامل دارند نیز مناسب است.

شما با فرصت‌های شغلی مختلف و مسیرهای شغلی ممکن در زمینه مهندسی نرم‌افزار آشنا خواهید شد و همچنین از حرفه‌ای‌های صنعت درباره کارهای روزانه‌شان خواهید شنید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Bethany Hudnutt

بتانی به شدت علاقه‌مند به ارائه روش‌های خلاقانه، نوآورانه و عملی برای درگیر کردن فراگیران با استفاده از فناوری است. او دارای دو مدرک کارشناسی ارشد است، یکی در آموزش ریاضیات و دیگری در طراحی آموزشی. با سال‌ها تجربه در آموزش و توسعه، ارزیابی، آموزش الکترونیکی و طراحی آموزشی، او در استفاده از دانش علم یادگیری و مدل‌های طراحی آموزشی برای کمک به متخصصان در طراحی دوره‌های آنلاین، ترکیبی/هیبریدی و حضوری با فناوری پیشرفته مهارت دارد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher Rav Ahuja

Rav Ahuja مدیر ارشد برنامه جهانی در شرکت IBM است. او مسئولیت رهبری استراتژی رشد، ایجاد دوره‌های آموزشی و برنامه‌های مشارکت برای شبکه مهارت‌های IBM را برعهده دارد. Rav در آزمایشگاه IBM کانادا در تورنتو مستقر است و در زمینه راه‌حل‌های آموزشی برای هوش مصنوعی، علم داده، رایانش ابری و بلاکچین تخصص دارد. او در رویدادهای جهانی سخنرانی می‌کند و مقالات، کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه مدیریت و تحلیل داده تالیف کرده است. Rav دارای مدرک مهندسی لیسانس از دانشگاه مک‌گیل و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه وسترن انتاریو است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.