آموزش نرم‌افزار Microsoft Word

امروزه نرم‌افزارهای مختلفی برای ساخت اسناد متنی وجود داشته که در بین آن‌ها‌ می‌توان گفت Microsoft Word به عنوان بهترین و مرسوم‌ترین نرم‌افزار بوده که با امکانات بسیار عالی و کاربردی، کاربران را از استفاده ... ادامه

4 (3 رای)
121 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آموزش اصول کار با نرم‌افزار

استفاده از دستورات اجرایی در برنامه

مدیریت امنیت اسناد متنی

آموزش انواع قالب بندی

محتوای دوره

7 فصل 14 جلسه 5 ساعت ویدیو
اصول کار با نرم افزار Word
مدیریت و کنترل متن در اسناد
استفاده از دستورات اجرایی در اسناد متنی
امنیت و مدیریت اسناد متنی
صفحه‌بندی اسناد و ایجاد جدول
مدیریت متن و تصویر در اسناد
جمع‌بندی مطالب

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی آماده شده است که تمام مباحث را از اول و به زبان ساده آموزش می‌دهد و نیازی به دوره پیش‌نیاز ندارد.

درباره دوره

امروزه نرم‌افزارهای مختلفی برای ساخت اسناد متنی وجود داشته که در بین آن‌ها‌ می‌توان گفت Microsoft Word به عنوان بهترین و مرسوم‌ترین نرم‌افزار بوده که با امکانات بسیار عالی و کاربردی، کاربران را از استفاده سایر واژه‌پردازها، بی‌نیاز می‌کند.

در این دوره، با اصول، قواعد و همچنین امکانات و قابلیت‌های این برنامه محبوب و پرکاربرد، آشنا شده و یاد می‌گیرید که چگونه اسناد متنی مورد نظر خود را ایجاد، ویرایش، کنترل و ذخیره کرده تا به این ترتیب، بتوان به نتایج و اهداف مورد نظر رسید.از استفاده شخصی در منزل، مدرسه و دانشگاه، تا بزرگ‌ترین شرکت‌ها و کارخانجات، نیازمند نرم‌افزار MS-Word، می‌باشند.

بنابراین نیاز به نیروی ماهر و متخصص در زمینه کار با این برنامه، به شدت احساس شده که با یادگیری آن، علاوه بر رفع نیازهای روزمره، امکان اشتغال و همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز وجود خواهد داشت.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش اکسل (مقدماتی)

مدرس: حسین عابدی

36,650 دانشجو
4.2 (215)
گواهینامه
30٪
169,000 118,300 تومانء
آموزش ورد (Word) برای نگارش پایان‌نامه
390 دانشجو
4.3 (11)
30٪
599,000 419,300 تومانء
دوره آموزش هک و امنیت - هک قانونمند (CEH)
16,592 دانشجو
4.3 (473)
گواهینامه
30٪
2,049,000 1,434,300 تومانء
بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده
17,093 دانشجو
4.4 (168)
گواهینامه
30٪
409,000 286,300 تومانء

درباره استاد

امیررضا نیک‌خواه
امیررضا نیک‌خواه
1 دوره
121 دانشجو

امیررضا نیکخواه دارای کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرمجلسی است. از جمله فعالیت‌های ایشان، سابقه تدریس حضوری در آموزشگاه‌های مختلف در استان‌هایی همچون تهران، البرز و اصفهان بوده که در زمینه کامپیوتر، دوره ICDL ویژه کارمندان دولت، برنامه‌نویسی و … می‌باشد. ایشان مؤلف و مدرس بیش از 170 عنوان آموزشی و نرم‌افزاری در زمینه‌های عمومی، گرافیک، برنامه‌نویسی، طراحی وب، مهندسی عمران و معماری، دکوراسیون داخلی و آشپزخانه، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و الکترونیک، انیمیشن و مدل سازی سه بعدی، مدیریت پروژه، حسابداری و … بوده که در بیش از 12 شرکت و برند معتبر کشور از سال 1385 تاکنون مشغول به فعالیت بوده‌اند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.