×
ribbon

آموزش نگارش رزومه برای مهاجرت تحصیلی

اصلی‌ترین مدرک موردنیاز شما جهت درخواست اپلای برای مهاجرت شغلی یا تحصیلی در کشور دیگری، رزومه یا Curriculum Vitae که به‌اختصار با نام CV شناخته می‌شود خواهد بود. نباید فراموش کرد رزومه در واقع معرف ... ادامه

ارائه دهنده:  اسکورایز  اسکورایز
مدرس دوره:
3 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  10 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:06 ساعت ویدئو - 9 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط اسکورایز ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

سرفصل‌های دوره آموزش نگارش رزومه برای مهاجرت تحصیلی

نگارش رزومه/CV برای مهاجرت تحصیلی
  اپلای در یک نگاه
"03:13  
  چه مواردی را باید در روزمه/CV ذکر کنیم؟
"06:14  
  تفاوت سبک اروپایی و آمریکایی در نوشتن رزومه
"04:25  
  نکاتی قبل از نگارش رزومه
"07:48  
  ترتیب عناوین در رزومه
"05:06  
  بررسی یک نمونه رزومه
"06:45  
  نحوه بیان مهارت‌ها و دستاوردها
"06:20  
  چهارچوب نگارش رزومه/CV
"04:55  
  نگارش رزومه با Overleaf
"16:58  
  نگارش رزومه با Google Doc
"05:02  
  نمونه رزومه
"00:00  
  پروژه نگارش رزومه/CV (الزامی)
 100%    
"540:00  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

اصلی‌ترین مدرک موردنیاز شما جهت درخواست اپلای برای مهاجرت شغلی یا تحصیلی در کشور دیگری، رزومه یا Curriculum Vitae که به‌اختصار با نام CV شناخته می‌شود خواهد بود. نباید فراموش کرد رزومه در واقع معرف اصلی شما خواهد بود و درصورتی‌که از نگارش مناسبی برخوردار نباشد، می‌تواند عواقب بدی برای شما داشته باشد. شما در دوره آموزش نگارش نوشتن برای مهاجرت تحصیلی خواهید آموخت که یک رزومه باید از چه قسمت‌هایی تشکیل شود و اصول نگارش یک رزومه یا CV چگونه است و البته یک رزومه چه موضوعاتی را شامل خواهد شد.

در واقع طی این دوره آموزشی شما راهنمایی گام‌به‌گام و عملی نگارش CV را خواهید آموخت. اصلی‌ترین هدف این دوره آموزشی این است که شما یاد بگیرید که برای تدوین حرفه‌ای یک رزومه باید از کجا شروع کرد.

 

هدف از آموزش دوره آموزش نوشتن رزومه برای مهاجرت تحصیلی چیست؟ 

دوره آموزش نوشتن رزومه برای مهاجرت تحصیلی شما را از سردرگمی و تلف کردن زمانتان با اطلاعات پراکنده و البته در بسیاری از موارد غلط در سطح وب نجات می‌دهد. در واقع این دوره برای کسانی که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نگارش یک رزومه موفق برای اپلای را یاد بگیرند، کاملاً مناسب است.

 

آموزش نوشتن رزومه برای مهاجرت تحصیلی مناسب چه کسانی است؟ 

دوره آموزش نگارش رزومه برای مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و تمام کسانی که علاقه‌مند به مهاجرت تحصیلی هستند یا قصد ادامه تحصیل در دیگر کشور‌ها را دارند، مناسب است. در واقع این دوره برای تمام کسانی که می‌خواهند تدوین یک رزومه موفق برای اپلای را فرابگیرند، اما به علت مشغله‌های فردی که زمان کافی برای آن‌ها باقی نگذاشته است، بسیار مفید است.

 

بعد از فراگیری آموزش نوشتن رزومه برای مهاجرت تحصیلی چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ 

کسانی که از دوره آموزش نوشتن رزومه برای مهاجرت تحصیلی بهره می‌برند قادر خواهند بود از صفر تا صد رزومه خود را برای اپلای و پذیرش تحصیلی نگارش کنند. شما بعد از اتمام این دوره یاد خواهید گرفت که چه موضوعاتی در رزومه شما باعث جلب‌توجه مثبت در جریان اپلای خواهد بود و وجود چه نکاتی در رزومه شما به‌هیچ‌عنوان مفید نخواهد بود. همچنین شما در پایان این دوره علاوه بر اصول نگارش رزومه خواهید آموخت تا بررسی کوتاه یک رزومه نکات قابل‌توجه و مهم آن را استخراج کنید.

در آموزش نوشتن رزومه برای مهاجرت تحصیلی شما کار با نرم‌افزارهای Overleaf و Google Doc را به‌منظور نگارش رزومه یاد خواهید گرفت. این ابزارها معمولاً برای نوشتن، ویرایش و انتشار اسناد علمی استفاده می‌شوند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمدرضا طیران

محمدرضا طیران، دانش‌آموخته مهندسی انرژی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تهران است. محمدرضا طیران در اواخر تحصیل برای دانشگاه واترلو کانادا و ایلنویز آمریکا در رشته مدیریت اپلای کرد. ایشان موفق شدند کارهای پذیرش خود را در زمانی فشرده انجام دهند و این تجربه باعث شد تا فعالیت خود را در زمینه مشاوره و ارائه خدمات اپلای ادامه دهند. ایشان از سال ۱۳۹۵ با مجموعه Scorize همکاری دارند. در حال حاضر آقای طیران رئیس هیئت‌مدیره شرکت هدف‌سازان بین‌الملل در زمینه مشاوره اپلای و پذیرش تحصیلی هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

ویژگی‌های متمایز دوره آموزش نوشتن رزومه برای مهاجرت تحصیلی چیست؟

شما در دوره آموزش نوشتن رزومه برای مهاجرت تحصیلی به طور هدفمند و متمرکز با اصول نگارش رزومه آشنا می‌شوید. در این دوره با تدوین دقیق مطالب آموزشی شما گام‌به‌گام یاد خواهید گرفت که چگونه باید رزومه خود را به طور هدفمند برای پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های معتبر جهانی تدوین کنید.

 

سرفصل‌ها آموزش نوشتن رزومه / CV برای مهاجرت تحصیلی

نکات آموزشی در این دوره به‌صورت زنجیروار و طی یک‌فصل به شما آموزش داده می‌شود. شما در آموزش نوشتن رزومه / CV برای مهاجرت تحصیلی با اصول اپلای به‌صورت کلی آشنا می‌شوید. شما یاد خواهید گرفت که ذکر چه مواردی در رزومه مفید خواهد بود. علاوه بر این نکات مهمی که باید قبل از نگارش رزومه بدانید را یاد خواهید گرفت. همچنین با تفاوت‌های سبک اروپایی و امریکایی اصول نگارش رزومه خواهید شد. در ادامه به شما با ترتیب عناوین مهم، نحوه بیان مهارت‌ها و دستاوردها با بررسی یک نمونه رزومه به طور مناسب آشنا خواهید شد. در انتها شما با یادگیری مناسب چارچوب نگارش رزومه آماده خواهید شد تا اصول نگارش رزومه با Overleaf و البته نگارش رزومه با Google Doc را یاد خواهید گرفت.

صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  اسکورایز
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  10 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:06 ساعت ویدئو - 9 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط اسکورایز ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام