آموزش هوش مصنوعی مولد: ارتقا شغل علم داده‌ی خود

poster
پیش‌نمایش دوره

هوش مصنوعی مولد اکنون به جریان اصلی تبدیل شده است. با یک دوره که شامل مهارت‌های پیشرفته و موردنیاز هوش مصنوعی مولد است و به نیازهای دانشمندان داده تنظیم شده است، حرفه خود را تقویت ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
مدرسان دوره

برگزارکننده:

Coursera
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 نحوه به‌کارگیری تکنیک‌های هوش مصنوعی مولد را در توسعه و بهبود مدل‌های یادگیری ماشین

 یادگیری مهارت‌های هوش مصنوعی مولد در آزمایشگاه‌ها و پروژه‌های عملی با تولید و افزایش مجموعه داده‌ها برای موارد استفاده خاص

 بررسی سناریوهای واقعی که در آن‌ها هوش مصنوعی مولد می‌تواند جریان‌های کاری علم داده را بهبود بخشد

 استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند GPT 3.5، ChatCSV و tomat.ai برای دانشمندان داده جهت پرس و جو و آماده‌سازی داده‌های در دسترس

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش هوش مصنوعی مولد: ارتقا شغل علم داده‌ی خود

پروژه نهایی و آزمون

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

هوش مصنوعی مولد اکنون به جریان اصلی تبدیل شده است. با یک دوره که شامل مهارت‌های پیشرفته و موردنیاز هوش مصنوعی مولد است و به نیازهای دانشمندان داده تنظیم شده است، حرفه خود را تقویت کنید.

این دوره برای دانشمندان داده فعلی و آینده، حرفه‌ای‌های داده، تحلیل‌گران و مهندسان مناسب است.

این دوره به مشکلات واقعی علم داده که دانشمندان داده در صنایع مختلف با آن‌ها روبرو می‌شوند، از جمله تولید داده، افزایش داده و مهندسی ویژگی می‌پردازد. مهارت‌هایی را کسب کنید که می‌توانید بلافاصله برای پیاده‌سازی مدل‌ها و تکنیک‌های هوش مصنوعی مولد که این مشکلات واقعی را حل می‌کنند، به کار ببرید.

سپس، یاد بگیرید که چگونه از هوش مصنوعی مولد برای سرعت‌بخشیدن به تجسم داده‌ها، ساخت مدل‌ها و تولید بینش‌های داده استفاده کنید. همچنین در مورد ملاحظات کلیدی اخلاقی پیرامون هوش مصنوعی مولد و داده‌ها که نگرانی‌های اصلی مدیران در صنایع مختلف است، یاد خواهید گرفت.

مهارت‌های جدید هوش مصنوعی مولد خود را در یک پروژه عملی افزایش داده و مهندسی ویژگی که می‌توانید در حرفه واقعی خود به کار ببرید، به نمایش بگذارید.

سپس، آزمون نهایی خود را تکمیل کنید تا گواهی خود را دریافت کنید. می‌توانید هم پروژه و هم گواهی خود را با کارفرمایان فعلی یا آینده خود به اشتراک بگذارید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Abhishek Gagneja

آبیشک گانجیا یک متخصص حرفه‌ای با تجربه در زمینه‌های مختلف مدیریتی و فنی است. او در حال حاضر مدیرعامل شرکت CybizCorp است، شرکتی که در زمینه راه‌حل‌های تجاری و مدیریتی فعالیت می‌کند. او سابقه‌ای قوی در ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای نوپا دارد و همچنین در ارائه مشاوره‌های استراتژیک به شرکت‌های مختلف نقش داشته است. 

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher Dr. Pooja

دکتر پوجا، یک شخصیت موفق با تقریباً دو دهه تجربه در ارائه آموزش و ارتقاء بخش عظیمی از علم کامپیوتر و مهندسی است. با پس‌زمینه قوی در حوزه آموزش، او تمام حرفه خود را به اشتراک گذاشتن دانش و الهام‌بخشی دیگران از طریق تخصص خود اختصاص داده است. او جلسات آموزشی عملی بر روی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین با استفاده از پایتون برای افراد صنعتی، دانش‌آموزان و یادگیرندگان ارائه داده است. علاوه بر این، او با NITTTR همکاری کرده و دوره‌هایی برای پورتال آموزش آنلاین ملی (پورتال Swayam (NPTEL)) در زمینه "تحلیل هوشمند شبکه" با استفاده از "ماژول یادگیری ماشین" را پیاده‌سازی کرده است. او متخصص پایتون ماهری است و در زمینه مصورسازی داده فعالیت دارد. با علاقه عمیق به تبدیل مجموعه‌داده‌های پیچیده به تصاویر جذاب، دکتر پوجا یک کتاب با عنوان "تجسم داده با پایتون" منتشر کرده است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher Rav Ahuja

Rav Ahuja مدیر ارشد برنامه جهانی در شرکت IBM است. او مسئولیت رهبری استراتژی رشد، ایجاد دوره‌های آموزشی و برنامه‌های مشارکت برای شبکه مهارت‌های IBM را برعهده دارد. Rav در آزمایشگاه IBM کانادا در تورنتو مستقر است و در زمینه راه‌حل‌های آموزشی برای هوش مصنوعی، علم داده، رایانش ابری و بلاکچین تخصص دارد. او در رویدادهای جهانی سخنرانی می‌کند و مقالات، کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه مدیریت و تحلیل داده تالیف کرده است. Rav دارای مدرک مهندسی لیسانس از دانشگاه مک‌گیل و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه وسترن انتاریو است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.