آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها

poster
پیش‌نمایش دوره

هوش مصنوعی کاربردهای ظاهرا بی انتهایی دارد و همانطور که بسیاری از صنایع دیگر را متحول کرده، بازاریابی دیجیتال نیز با هوش مصنوعی در حال بازسازی است. در این دوره، Martin Waxman به شما نشان ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:

برگزارکننده:

LinkedIn
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 توسعه استراتژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی

 آشنایی با چالش‌های اخلاقی استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی

 پیدا کردن ابزارهای مناسب هوش مصنوعی مولد

 بکارگیری هوش مصنوعی در فرآیندهای بازاریابی دیجیتال

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها

نتیجه‌گیری

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

هوش مصنوعی کاربردهای ظاهرا بی انتهایی دارد و همانطور که بسیاری از صنایع دیگر را متحول کرده، بازاریابی دیجیتال نیز با هوش مصنوعی در حال بازسازی است.

در این دوره، Martin Waxman به شما نشان می‌دهد که چگونه واقعیت را از تبلیغات دروغین تشخیص دهید، استراتژی‌هایی را توسعه دهید و ابزارهای مناسب هوش مصنوعی مولد (Generative AI) را پیدا کنید که به شما در دستیابی به اهداف تجاری‌تان کمک کند.

مارتین با توضیح تفاوت بین هوش مصنوعی محدود و عمومی و عملکرد آن‌ها شروع می‌کند. سپس به بحث در مورد چگونگی تغییر ابزارهای تولید محتوا، طراحی و بهره‌وری مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در بازاریابی دیجیتال و فرآیندهای کاری خلاقانه شما می‌پردازد.

او به شما نشان می‌دهد که چگونه فرآیندی را برای آزمایش و ارزیابی ابزارهای هوش مصنوعی مولد و انتخاب بهترین گزینه برای تیم و کسب و کارتان توسعه و اجرا کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه این ابزارها را به طور مؤثر در جریان بازاریابی دیجیتال خود بگنجانید.

در نهایت، با مسائل کلیدی‌ای که بازاریابان دیجیتال هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی با آن مواجه می‌شوند آشنا می‌شوید و استراتژی‌هایی را برای مدیریت موفق آن‌ها توسعه می‌دهید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Martin Waxman

Martin Waxman، متخصص ارشد ارتباطات دیجیتال با بیش از ۲۵ سال سابقه حرفه‌ای است. مارتین نویسنده خبرنامه محبوب «روندهای بازاریابی دیجیتال» است، تحقیقاتی در حوزه هوش مصنوعی انجام می‌دهد و کارگاه‌های آموزشی هوش مصنوعی دیجیتال و تولید محتوا با هوش مصنوعی را رهبری می‌کند. وی استاد یار بازاریابی در دانشکده کسب و کار شولیش دانشگاه York و مدیر همکار مؤسسه Future of Marketing است. همچنین، او استراتژی دیجیتال را در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت ارتباطات دانشگاه مک‌مستر تدریس می‌کند. مارتین هم‌بنیانگذار دو آژانس است، ریاست مشاوره Martin Waxman Communications را برعهده دارد و عضو مرکز تحقیقات رسانه‌های دیجیتال مؤسسه روابط عمومی است. او به طور مرتب در رویدادهای مختلف سراسر آمریکای شمالی سخنرانی می‌کند. علاوه بر این، مارتین دو کتاب داستانی و یک کتاب الکترونیکی در زمینه داستان‌سرایی چندرسانه‌ای نوشته است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها 

در سال‌های اخیر شاهد اوج گرفتن هوش مصنوعی مولد (Generative AI) بوده‌ایم و می‌دانیم که آینده درخشانی پیش روی این فناوری شگفت‌انگیز قرار دارد. در حال حاضر متخصصان صنایع مختلف تصمیم گرفته‌اند که مبارزه با هوش مصنوعی را کنار بگذارند و از آن برای رشد و پیشرفت کسب و کار خودشان نهایت استفاده را ببرند. کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ هم از این ماجرا مستثنا نیستند و می‌دانند که هوشمندانه‌ترین کار، بهره‌گیری از هوش مصنوعی مولد است. یکی از نخستین گام‌ها برای بهره‌گیری از این فناوری، آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها است. دیجیتال مارکترهایی که بتوانند از هوش مصنوعی مولد استفاده کنند، به‌راحتی می‌توانند کیفیت کار خود را بالا ببرند و از این راه، برند خوش‌نام‌تری برای خود بسازند.

مزایای آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها

یادگیری شیوه استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)، مزایای مختلفی برای افراد به همراه دارد. در ادامه این مزایا را به صورت مختصر و مفید بیان می‌کنیم:

تولید محتوای بهتر و اثربخش‌تر: اولین مزیت استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ، تولید محتواهای بهتر و تأثیرگذارتر است. هر چه شما محتوای بهتری تولید کنید، تأثیر بهتری روی مخاطب خود می‌گذارید و می‌توانید او را یک قدم به خرید محصول یا خدمت نزدیک‌تر کنید.

بالا بردن خلاقیت، نوآوری و بهره‌وری: در صورت تولید محتوا با هوش مصنوعی فارسی یا انگلیسی، می‌توانید در زمان کمتر، محتواهای جذاب‌تر و خلاقانه‌تری تولید کنید و ایده‌های ناب‌تری از این فناوری بگیرید. در واقع هوش مصنوعی مولد آمده است تا افراد را بهره‌ورتر، خلاق‌تر و نوآورتر کند. حتا کسانی که در نتورک مارکتینگ کار می‌کنند هم می‌توانند از هوش مصنوعی برای یادگیری شیوه اثرگذاری بهتر روی مخاطبان خود استفاده کنند.

افزایش درآمد دیجیتال مارکترها: شرکت در دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی به دیجیتال مارکترها کمک می‌کند که ایده‌پردازی، تولید محتوا و تدوین استراتژی به کمک Generative AI را بیاموزند. نتیجه این کارها، افزایش سرعت افراد در پیشبرد کارها، انجام کارهای بیشتر و افزایش درآمدشان خواهد بود.

درک بهتر رفتار مشتریان و مخاطبان هدف: با استفاده از هوش مصنوعی مولد می‌توانیم رفتار مشتریان و مخاطبان هدف را بهتر درک کنیم و بر اساس درکی از رفتار آن‌ها داریم، کمپین‌های بازاریابی بهتر و منسجم‌تری ترتیب دهیم. یکی از دلایل اصلی، شکست پویش‌های بازاریابی، درک نادرست از مشتریان و خواسته‌های آن‌هاست. اگر بتوانیم مخاطبان را بهتر درک کنیم، قطعاً پاسخ بهتری به نیازها و تقاضای آن‌ها می‌دهیم.

کاربردهای هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها

هوش مصنوعی مولد، کاربردهای مختلفی برای دیجیتال مارکترها همراه دارد. در ادامه، چند مورد از مهم‎ترین کاربردهای هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ را بیان و بررسی خواهیم کرد:

تولید محتوای تصویری، متنی و ویدیویی: در صورت شرکت در دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها، می‌توانیم با انواع هوش مصنوعی تولید محتوا آشنا شویم و از انواع سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم. هوش مصنوعی روز به روز قوی‌تر و کارآمدتر می‌شود و محتواهای جذاب‌تری به کاربران خود تحویل می‌دهد. در صورتی که بتوانید از این ابزار استفاده کنید، محتواهای تصویری، متنی و ویدیویی جذاب‌تر و ناب‌تری تولید خواهید کرد.

افزایش کارایی و اثربخشی سئو: یکی دیگر از کاربردهای هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ، به حوزه سئو مربوط می‌شود. در صورت آموزش سئو با هوش مصنوعی می‌توانیم فرایند تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا، پیش‌بینی حجم جستجو، ایجاد عناوین و توضیحات متا، سئوی تکنیکال و گزارش‌دهی را بهتر و راحت‌تر پیش ببریم و به سرانجام برسانیم.

برگزاری پویش‌های تبلیغاتی پربازده‌تر: با آموزش استفاده از هوش مصنوعی تولید عکس، متن و ویدیو، می‌توانیم محتواهای تبلیغاتی جذاب و تأثیرگذاری تولید کنیم و از این راه، تأثیر بیشتری بر مخاطب خود بگذاریم. در حال حاضر طراحی و اجرای یک کمپین تبلیغاتی پربازده واقعاً کار پیچیده و مشکلی است و نیاز به تخصص و تجربه فراوانی دارد. خوش‌بختانه هوش مصنوعی می‌تواند ابزار بسیار خوبی برای ایده‌پردازی و طراحی پویش‌های پربازده و جذاب باشد. در صورتی که استفاده از هوش مصنوعی را به‌خوبی یاد بگیرید، می‌توانید عنوان‌های تبلیغاتی بهتری بنویسید. در حال حاضر سایت‌های هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان (مثل ChatGPT 3.5) می‌توانند در نوشتن عناوین و متن‌های جذاب، کمک خوبی به شما بکنند.

ایده‌پردازی: یکی از مهم‌ترین کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال، ایده‌پردازی است. با استفاده از سایت‌های هوش مصنوعی یا با دانلود هوش مصنوعی تولید محتوا، می‌توانید ایده‌های تصویری، ویدیویی و متنی جذاب برای کارهای بازاریابی خود بیابید و محتوای مفیدتر و پربازده‌تری تولید کنید.

معرفی دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها

دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها، منبع مهمی برای درک بهتر ابزارهای هوش مصنوعی و یادگیری شیوه استفاده از آن‌ها در دیجیتال مارکتینگ است. در این دوره مطالب مفیدی در مورد مسائل، خطرات و سیاست‌های هوش مصنوعی هم بیان می‌شود. همچنین در دوره مذکور، با فرایندهای کاری مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار آشنا خواهید شد.

در این دوره اطلاعات مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ عرضه شده است. در صورتی که تمایل دارید که به عنوان یک دیجیتال مارکتر کاربلد، حرفه‌ای و به‌روز فعالیت کنید، لازم است استفاده از هوش مصنوعی را یاد بگیرید. این دوره آموزشی، به صورت مختصر و مفید، شیوه استفاده از این ابزار تأثیرگذار و آینده‌ساز را به شما یاد خواهد داد.

سرفصل‌های دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها

در ادامه، سرفصل‌های دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها را در کنار هم مرور و بررسی می‌کنیم:

  • مقدمه: در این بخش، توضیحاتی پیرامون اهمیت هوش مصنوعی مولد در دنیای بازاریابی دیجیتال بیان می‌شود. همچنین استاد دوره، مطالبی پیرامون بازاریابی دیجیتال در تقابل با هوش مصنوعی ارائه می‌کند.
  • تعریف اصطلاحات هوش مصنوعی برای مارکترها: در این بخش از دوره آموزشی، مدرس در مورد تفاوت هوش مصنوعی خام و عمومی صحبت می‌کند. سپس چهار مفهوم هوش مصنوعی که بازاریابی باید بدانند را توضیح می‌دهد و در نهایت در مورد طراحی یک پرسش جذاب برای بازاریابی حرف می‌زند.
  • استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال: در این بخش از دوره، شیوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی آموزش داده می‌شود. متاورس و بازاریابی فراگیر هم در این بخش از دوره، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • توسعه استراتژی بازاریابی هوش مصنوعی: مسائل، خطرات و سیاست‌های هوش مصنوعی و فرایندهای کاری مبتنی بر هوش مصنوعی در بازاریابی، موضوعاتی هستند که در این بخش از دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها مورد بررسی قرار می‌گیرند.
  • نتیجه‌گیری: آخرین بخش از این دوره آموزشی، به نتیجه‌گیری اختصاص دارد. 

مدرس این دوره، مارتین واکسمن (Martin Waxman)، استراتژیست معروف محتواست. او دوره‌های مختلفی در زمینه استراتژی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی برگزار کرده و آگاهی کاملی از آخرین تحولات بازاریابی دیجیتال دارد. مجموعه مکتب‌خونه، دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها را با زیرنویس فارسی برای علاقه‌مندان و متقاضیان آماده کرده است تا بتوانند از زبان این استاد توانمند با شیوه استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال آشنا شوند.

مخاطبان دوره آموزش Generative AI برای دیجیتال مارکترها

مخاطبان دوره آموزش Generative AI برای دیجیتال مارکترها کلیه افرادی هستند که در زمینه تبلیغات، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند. در صورتی که شما هم یک نویسنده محتوا، گرافیست، تولیدکننده محتوای ویدیویی، کپی‌رایتر، استراتژیست محتوا یا متخصص سئو هستید و کارتان به نوعی با بازاریابی دیجیتال در ارتباط است، می‌توانید در این دوره آموزشی شرکت کنید و از مباحث آن بهره‌مند شوید.

ثبت نام در دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها

چندی پیش خبری منتشر شد که نشان می‌داد تشخیص هوش مصنوعی در مورد یک بیماری خاص، از چند پزشک بهتر بوده است. با این وضعیت، تردیدی نیست که در سال‌های آینده هوش مصنوعی در بسیاری از مشاغل به کمک انسان می‌آید و حتا جایگزین انسان می‌شود. دیجیتال مارکتینگ، یکی از حوزه‌هایی است که هوش مصنوعی در آن پیشرفت‌های خوبی داشته است. 

در صورتی که شما هم به عنوان یک دیجیتال مارکتر، تمایل دارید که به یک مهره کلیدی و غیرقابل جایگزین تبدیل شوید، لازم است شیوه استفاده از هوش مصنوعی در فرایند کاری خود را بیاموزید. دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکتر، مقدمات و نکات اساسی برای انتخاب و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال را به افراد آموزش می‌دهد. در صورت تمایل به یادگیری اصول بنیادین استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ، پیشنهاد می‌شود که در این دوره آموزشی شرکت کنید.

پلتفرم آموزشی مکتب‌خونه، دوره‌های آموزشی متنوعی برای یادگیری شیوه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف برگزار کرده است. برای آشنایی با این دوره‌ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها، کافی است به صفحه آموزش هوش مصنوعی و آموزش Chatgpt مراجعه کنید.