آموزش ورد (Word) برای نگارش پایان‌نامه

طی این دوره، کلیه مطالب مربوط به نگارش یک پایان‌نامه (ارشد، دکتری و...) و پروپوزال آموزش داده خواهد شد. مطالب شامل آموزش نرم‌افزار Word و نکات تکمیلی مربوط به آن و فصل بندی‌های مربوط به ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
5 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 نحوه نگارش پایان‌نامه و آشنایی با بخش‌های آن

 نکات نگارشی مربوط به پایان نامه و پروپوزال

 تنظیمات نگارشی در Word برای نگارش متن آکادمیک

 رفرنس‌دهی با نرم‌افزار Mendeley

سرفصل‌های دوره آموزش ورد (Word) برای نگارش پایان‌نامه

آشنایی با فضای Word و نکات ابتدایی
  آشنایی با فضای Word، تنظیم فونت، پاراگراف، فاصله خطوط و ...
"12:52  
  نکات ضروری هنگام شروع کار با Word، رفع اشکال باگ‌های تغییر نکردن فونت
"02:27  
  تایپ همزمان انگلیسی و فارسی و تنظیمات (فونت دو زبانه)
"02:33  
  تنظیمات فونت فارسی و انگلیسی از تنظیمات نرم‌افزار
"02:41  
  نکات تکمیلی، مرور و تمرین
"04:54  
بخش‌های مختلف پایان نامه
  مشخصات، چکیده و صفحات ابتدایی پایان‌نامه
"08:09  
  مقدمه‌ای بر فهرست
"02:58  
  نکات کلی مربوط به فصل اول پایان‌نامه، مقدمه و ...
"10:27  
  فصل دوم، نکات کلی مرتبط با آن، بخش تجربی و ...
"03:28  
  فصل سوم، منابع و نکات کلی مرتبط به آن
"01:59  
  نکات مربوط به صفحات انتهایی، Abstract، مشخصات به زبان انگلیسی
"02:51  
  جمع‌بندی فضای کلی پایان‌نامه
"07:52  
نکات نگارشی و علائم نگارشی و ابزارهای Word برای رعایت آن
  نکات نگارشی، بخش اول، خط اول پاراگراف، تب(tab) و تنظیمات تب
"03:52  
  تایپ نیم فاصله، کلیدهای ترکیبی کیبورد،
"03:49  
  کپی پیست، انواع آن، انتخاب بهترین نوع بر اساس نیاز
"09:29  
  روش‌های کار آمد کپی از PDF، کپی کردن شکل، جدول، متن و معادلات از آن
"15:02  
  علائم نگارشی پرکاربرد و نحوه نوشتن آن به همراه کلید های ترکیبی کیبورد
"09:15  
  استفاده صحیح از علائم نگارشی در متن
"06:51  
  جمع بندی نکات گرامری، استفاده از افعال مناسب، کلمات و جایگیری دقیق علائم نگارشی کنار کلمات
"05:41  
  رفع اشکالات کنار هم قرار گرفتن متنهای انگلیسی و فارسی، شماره گذاری پرانتز و ...
"05:10  
  استفاده از ابزار find و replace برای اصلاح کلمات، متن و ...
"07:08  
استایل یا هدینگ (Heading)
  تعریف استایل و کاربردهای آن
"14:59  
وارد کردن عکس، عنوان و شماره‌گذاری اتوماتیک برای شکل‌ها
  وارد کردن عکس، ویرایش، تنظیمات، تب فرمت
"11:09  
  شماره گذاری خودکار عنوان(کپشن) عکس و جدول،نوشتن عنوان و سایر نکات مرتبط
"10:22  
  اشکال موجود در ورد، ابزار پرکاربرد text box
"07:12  
رسم جدول، عنوان و شماره‌گذاری اتوماتیک جدول‌ها
  رسم جدول، تنظیمات
"10:01  
  شماره گذاری خودکار عنوان(کپشن) جدول، مشابه آموزش 5.02
"04:52  
معادله‌نویسی
  معادله نویسی،ابزار equation, نکات مهم برای راحت نوشتن
"06:58  
  تغییر فونت معادله (equation)، فارسی نوشتن اعداد
"03:58  
  ابزار symbols، نکات و موارد استفاده
"02:30  
پاورقی
  پاورقی، کلیدهای ترکیبی، حذف و اصلاح، فارسی کردن اعداد، اندازه و نوع فونت
"07:28  
  تنظیمات پاورقی، محل قرارگیری، ترتیب شماره گذاری، تک ستونه و چند ستونه
"04:19  
  خط جدا کننده پاورقی و تنظیمات آن
"02:02  
شماره‌گذاری و سکشن‌بندی (Break)
  شماره گذاری صفحات (Numbering)، تنظیمات فونت شماره
"03:05  
  آموزش break, شماره گذاری صفحات به کمک ابزار break, شماره گذاری ترکیبی (حروف و عدد) به صورت همزمان در یک فایل
"11:22  
فهرست
  فهرست خودکار، تنظیمات فونت و نکات تکمیلی
"11:32  
رفرنس‌دهی (منابع)
  رفرنس دهی، آشنایی با نرم افزار مندلی، افزودن به ورد، وارد کردن مقاله، ایجاد رفرنس، تنظیمات فونت، تنظیمات رفرنس
"15:48  
نکات تکمیلی
  ریکاوری فایل ذخیره نشده
"01:46  

درباره دوره

طی این دوره، کلیه مطالب مربوط به نگارش یک پایان‌نامه (ارشد، دکتری و...) و پروپوزال آموزش داده خواهد شد. مطالب شامل آموزش نرم‌افزار Word و نکات تکمیلی مربوط به آن و فصل بندی‌های مربوط به پایان‌نامه است. تمامی نکات آموزشی در این مجموعه ویدئو علاوه بر پوشش کامل پایان‌نامه، می‌تواند برای آن دسته از دانشجویان که نیاز به آموزش Word و یادگیری نکات مربوط به این نرم‌افزار دارند نیز می‌تواند مفید باشد. نرم‌افزار Mendeley Desktop دیگر آموزش این مجموعه است که مربوط به رفرنس‌زدن می‌باشد که با توجه به نیاز دانشجویان در این آموزش آورده شده است.

 

هدف از آموزش این دوره چیست؟

هدف از آموزش این دوره، جمع‌آوری تمامی نکات آموزشی پایان‌نامه‌نویسی به همراه نکات مربوط به نرم افزار Word به صورت یکپارچه و یکجا با زمان‌بندی دقیق و بهینه (حداقل زمان آموزشی و حداکثر کارایی) است. از آنجا که اکثر دانشجویان زمان کافی برای تدوین پایان‌نامه ندارند و حجم کار نیز بسیار بالا است، استرس و نگرانی به سراغ دانشجو می‌آید. همچنین آموزش‌های مختلفی در قالب نرم افزار Word وجود دارد ک بعضا پوشش کافی برای تدوین و نگارش یک پایان‌نامه یا پروپوزال نیست. از طرفی ممکن است دارای مطالبی باشد که مورد نیاز دانشجو نباشد. لذا این آموزش، تمامی مطالب مورد نیاز دانشجو را داراست و مطالب اضافی ندارد و این مطالب با توجه به محدودیت زمانی دانشجو در زمان نگارش پایان‌نامه و پروژه، در حداقل زمان آورده شده است.

 

این دوره مناسب چه کسانی است؟

این دوره مناسب تمامی دانشجویان کارشناسی، ارشد، دکترا و علاقه‌مندان پژوهش است که قصد ارائه پایان نامه، پروپوزال و سایر پروژه‌ها را دارند. مطالب آموزشی این دوره برای سایر دانشجویان که نیاز به آموزش Word دارند نیز تا حد زیادی می‌تواند کمک کند. نرم‌‌افزارهای لازم برای یادگیری این دوره، Microsoft Office Word و Mendeley Desktop است.

 

شیوه تدریس این دوره چگونه است؟

  • مطالب customize شده(شخصی سازی) نرم افزاری و نگارشی: ویژگی اصلی این دوره که آن را نسبت به سایر دوره‌ها متمایز می­کند، جمع‌آوری تمام نکات آموزشی – نگارشی برای نگارش و تدوین یک پایان نامه، پروپوزال و یا یک پروژه است. تمامی نکات این آموزش کارایی دارد و مطالب اضافی که به طور حتم مورد نیاز دانشجو نیست، در این آموزش وجود ندارد.
  • دسته بندی مطالب و فصل بندی: در این آموزش، هر بخش در فصلی مجزا و هر آموزش در ویدئو مشخصی آورده شده و مطالب عینا با توجه به توضیحات ویدئو آورده شده است. لذا دانشجو با توجه به نیاز خود می‌تواند هر کدام از ویدئوها را با توجه به نیاز خود مشاهده کند و مطلب مورد نیاز خود را با توجه به توضیحات هر ویدئو به راحتی پیدا کند. 
  • بازه‌های زمانی ویدئو: مدت زمان ویدئوهای هر بخش معمولا کوتاه است تا از خستگی احتمالی مخاطب جلوگیری شود.
  • زمان: باتوجه به زمان فشرده دانشجویان، این مجموعه تمامی مطالب مورد نیاز برای تدوین یک پایان نامه را به صورت کامل و در حداقل زمان ممکن داراست. 
  • پوشش طیف‌های مختلف دانشجویان با توجه به سطح دانش از نرم‌افزار: از آنجا که مخاطب این آموزش ممکن است عزیزانی باشند که آشنایی با نرم افزار word و mendeley نداشته باشند، لذا آموزش به صورت کامل و از پایه گردآوری شده است. در نتیجه نگرانی از بابت یادگیری نداشته باشید. بدیهی است که به دلیل آموزش فصل به فصل،‌ بهتر است ویدئوها به ترتیب مشاهده شود
  • پوشش طیف‌های مختلف دانشجویان در رشته‌‌های مختلف: باتوجه به این که پایان نامه و پروپوزال یک قالب کلی دارند و تمامی آموزش بر اساس این قالب کلی است، لذا این آموزش برای تمامی دانشجویان مفید و کاربردی است.
  • کاربرد برای تمامی دانشجویان: از آنجا که مطالب آموزشی این ویدئو چه در بخش نگارش و چه در بخش نرم افزار، بسیار کاربردی است، لذا آن دسته از دانشجویانی که دنبال یادگیری این مطالب(مخصوصا نرم افزار word) هستند، می­‌توانند به این آموزش مراجعه کنند و نکات اصلی و کاربردی word را یاد بگیرند.
  • شیوه تدریس: با توجه به دشواری‌های مربوط به آموزش‌های مجازی، شیوه تدریس این مجموعه به گونه‌ای است که مشکلات احتمالی از جمله کیفیت صدا، کیفیت تصویر و بیان موضوع به مخاطب، رفع شده است تا برای مخاطب بهترین آموزش و حداکثر کارایی را داشته باشد. باتوجه به تجربه موفق مدرس در انجمن‌های علمی و بازخورد مثبت بالای آن،‌ می­‌تواند تاییدی بر کیفیت آموزش و مطالب باشد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher حسین تسنیم

حسین تسنیم فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب‌وکار (MBA)، از سال ۹۸ دوره‌های گوناگون در زمینه آموزش‌­های وابسته به نرم افزار Word به کمک انجمن­‌های علمی برگزار کردند. ایشان از سال 99 دوره پایان نامه‌نویسی به کمک نرم‌افزار Word با همکاری انجمن علمی در دانشگاه صنعتی خواجه‌ نصیرالدین طوسی برگزار می‌کنند. وی همچنین سابقه ویرایش پایان‌نامه‌های دانشجویان دانشگاه‌های برتر کشور، مشاوره و رفع اشکال در این زمینه در رشته‌های گوناگون نیز علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف مجموعه Office، جزو تجربه‌های آموزشی و اجرایی ایشان است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
مصطفی منصوری 1402-05-24
دوره خلاصه و جامع بود و اکثر مواردی که در بحث پایان نامه مورد نیاز هست ارائه شد از آقای تسنیم بابت آموزش تشکر می کنم دوره برای کسانیکه یک آشنایی مقدماتی با ورد دارند و برای نوشتن سمینار یا پایان نامه نیاز به آموزش تکمیلی دارند بسیار مفید است
هومن حسینی 1402-02-31
از جناب تسنیم بابت این آموزش خوب و کاربردی کمال تشکر را دارم - من به این آموزش نمره کامل را میدم -فقط اگر مدرس محترم بلندتر حرف میزدن بهتر میشد و اینکه در بخش شماره‌گذاری و سکشن‌بندی (Break) ویدئوی اول اشتباه بارگزاری شده دوباره ویدئوی اول بخش پاورقی قرار داده شده لطفا این مورد را هم اصطلاح بفرمایید
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ با سپاس از نظر شما، موارد مطرح شده جهت بررسی به بخش مربوطه ارسال شد. در صورت نیاز به پیگیری بیشتر با شما در ارتباط خواهیم بود.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

آموزش نگارش پایان نامه با ورد

پایان‌نامه یکی از غول‌های مرحله آخر دوره‌های تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا است که بسیاری از دانشجویان را زمین‌گیر می‌کند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی از نرم‌افزار مشهور مایکروسافت، یعنی ورد برای نگارش و صفحه آرایی پایان‌نامه خود کمک می‌گیرند. شاید کمتر نرم‌افزاری را بتوان پیدا کرد که به اندازه ورد، مشهور و محبوب باشد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که با پایان‌نامه و استاد راهنما دست و پنجه نرم می‌کنید، دوره آموزش پیش رو به دردتان می‌خورد. هدف این دوره، آموزش تنظیمات ورد برای پایان نامه است.

اهمیت پایان‌نامه برای دانشجویان

معمولا ترم آخر دوره‌های آموزش تکمیلی شامل نوشتن پایان‌نامه‌ای تحقیقاتی می‌شود که دانشجویان بسیاری را به مشکل می‌اندازد. نوشتن پایان‌نامه با انتخاب موضوعی آغاز می‌شود که ارزش تحقیق دارد و مسئله‌ای جدی را حل می‌کند. پایان نامه، سند مکتوبی است که نتیجه تمام تلاش‌هایتان در راستای موضوع تحقیقاتی را به نمایش می‌گذارد. استادان و دانشجویان دیگر با خواندن پایان‌نامه به اهمیت موضوع پروژه تحقیقاتی و توانایی شما در انجام آن تحقیق پی می‌برند. هنگام نوشتن پایان‌نامه، فرصتی برای فکرکردن به موضوع تحقیقاتی به‌دست می‌آورید و می‌توانید تمرکز خود را جهت داده و چالش‌های احتمالی را پیش‌بینی کنید. پایان‌نامه، مشخصات کلی پروژه تحقیقاتی را به افراد دیگر نشان می‌دهد. آن‌ها می‌توانند محدوده پروژه، جامعیت تحقیق، روش‌شناسی ارائه‌شده و روش تحقیق را متوجه شوند.

اهداف آموزش تنظیمات ورد برای پایان نامه

برخی تصور می‌کنند در نرم‌افزار ورد نمی‌توان کاری جز تایپ‌کردن، قراردادن علائم نگارشی و تغییر فونت انجام داد. غافل از اینکه محصول مایکروسافت، کارایی بسیار زیادی برای بخش‌هاش مختلف پایان‌نامه شما دارد. قرار است چه اهدافی را در این دوره آموزشی محقق کنیم؟

  • آموزش و جمع‌آوری بهترین مطالب درباره پایان‌نامه‌نویسی
  • آموزش ورد برای نوشتن پایان نامه
  • فراهم‌کردن آموزشی سریع و فشرده
  • رفع استرس دانشجویانی که تا به‌حال پایان‌نامه ننوشته‌اند

دردسترس‌بودن نرم‌افزار ورد باعث شده تا به گزینه اول دانشجویان و استادان برای نوشتن پایان‌نامه و دیگر اسناد تحصیلی تبدیل شود. ورد را می‌توان روی هر دستگاه ویندوزی پیدا کرد. این نرم‌افزار، رابط کاربری ساده‌ و امکانات پرشماری دارد که دست هر محققی را برای تکمیل پروژه تحقیقاتی‌اش باز می‌گذارد. همچنین، برای آنکه به مانع صفحه سفید برنخورید، قالب‌های متنوعی برای نوشتن پایان‌نامه و پروپوزال در ورد وجود دارد. شما از این قالب‌ها برای سازمان‌دهی و قالب‌بندی پروپوزال خود می‌توانید استفاده کنید.

قابلیت‌های مفید ورد برای نوشتن پایان نامه

هر دانش‌آموز، استاد و متخصصی که با کلمات سروکار دارد، ورد را به یکی از پرکاربردترین ابزارهای خود تبدیل کرده است. در ادامه، نگاهی اجمالی می‌اندازیم به ویژگی‌های نرم‌افزار ورد مایکروسافت:

قابلیت ایجاد و قالب‌بندی اسناد

ویژگی‌های مختلف ورد برای ایجاد و قالب‌بندی اسناد کمک می‌کند تا مقالات، پایان‌نامه و مکتوبات خود را زیبا و حرفه‌ای بسازید.

  • قالب‌بندی اولیه متن: می‌توانید نوع فونت، اندازه و رنگ آن را تغییر داده و متن‌ها را پررنگ، کج و زیرخط‌دار کنید. 
  • استایل‌ و تم: رنگ و لعابی که ورد به داکیومنت شما می‌دهد، پیوستگی آن را حفظ می‌کند. شما می‌توانید سبک خاصی را برای سربرگ، پاراگراف و المان‌های دیگر از پیش تعیین کنید.
  • لایه‌بندی و طراحی صفحه: می‌توانید فواصل، افقی یا عمودی‌بودن، مرزبندی صفحات ورد و مکان قرارگیری متن و تصویر را مشخص کنید.
  • قالب‌ها: قالب‌های متنوع ورد اجازه می‌دهد تا کار خود را در نوشتن پایان‌نامه، رزومه، گزارش و غیره از چند مرحله جلوتر آغاز کنید.
  • فهرست مطالب: سربرگ و زیربرگ‌های مشخص‌شده شما در متون طولانی می‌تواند تبدیل به فهرست شده و خواننده را در اسکن سریع‌تر متن کمک کند.

قابلیت همکاری و بررسی

ویژگی‌های مربوط به همکاری و بررسی نرم افزار ورد، زمانی مفید است که چندین نفر درگیر فرآیند ویرایش و اصلاح هستند.

  • ثبت تغییرات: هرگونه تغییری مانند حذف، تغییر قالب و ویرایشی ثبت می‌شود و دیگران می‌توانند آن را بررسی کنند.
  • نظرات و حاشیه‌نویسی: برای ارائه بازخورد، طرح سوال یا شرکت در بحث روی سند می‌توانید نظر یا حاشیه‌نویسی بگذارید.
  • مقایسه و ادغام اسناد: اگر با چند نسخه از فایل ورد کار می‌کنید یا محتوا را از چندین فایل می‌گیرید، این قابلیت امکان مقایسه تفاوت‌ها و ادغام نسخه‌های مختلف را به شما می‌دهد.
  • تاریخچه نسخه‌ها: با این ویژگی، می‌توانید روند تغییر و تحول فایل ورد را ببینید و در صورت نیاز یکی از نسخه‌های قدیمی‌تر را بازیابی کنید.
  • همکاری در لحظه: این قابلیت اجازه می‌دهد تا چندین نفر به‌طور همزمان روی یک فایل کار کنند و تغییرات هریک را در لحظه ببینند.

قابلیت ویرایش و قالب‌بندی پیشرفته

ویژگی‌های این بخش شامل مواردی می‌شود که فراتر از قالب‌بندی‌های معمول متون است. با این ویژگی‌ها می‌توانید اصلاح و ویرایش اسناد و لایه‌بندی فایل‌ها را به سطحی بالاتر ببرید.

  • جدول‌ها و نمودارها: می‌توانید داده‌ها را در ستون‌ها و ردیف‌ها سازمان‌دهی کرده، قالب سلول‌ها را تغییر داده و محاسبه‌های مختلفی را انجام دهید. همچنین، داده‌های عددی را به‌شکل نمودار نمایش دهید تا اطلاعات را بهتر انتقال دهد.
  • فهرست مطالب و واژه‌نامه: در مقاله‌ها و پایان‌نامه‌های طولانی و تخصصی، وجود فهرست مطالب برای گشت و گزار راحت‌تر کاربران و واژه‌نامه برای نوشتن معنی کلمات و عبارات دشوار، ضروری است. 
  • استایل و تم‌های قالب‌بندی: استایل‌های مختلفی را می‌توانید به سرتیترها، زیرتیترها، پاراگراف و عناصر دیگر سند بدهید تا یکپارچگی و پیوستگی آن حفظ شود.
  • سربرگ و فوتر: این دو، عنصر مهمی در سند متنی به‌شمار می‌رود. شماره صفحه، عنوان سند و سرتیتر فصل‌های مختلف را می‌توان در این بخش قرار داد.

قابلیت خودکارسازی و بهره‌وری

مایکروسافت ورد، ابزاری فراتر از نرم‌افزاری صرف برای پردازش کلمات است. ویژگی‌های خودکارسازی و بهره‌وری این نرم‌افزار را در ادامه بررسی می‌کنیم.

  • ماکروها و سفارشی‌سازی: می‌توانید توالی خاصی از اقدام‌ها را با ماکرو ضبط کرده و با یک کلیک اجرا کنید. همچنین، امکان سفارشی‌سازی رابط کاربری نیز با اضافه‌کردن دستورهای رایج به تولبار وجود دارد.
  • ادغام نامه: این ویژگی می‌تواند فرآیند ایجاد اسناد شخصی‌سازی‌شده را ساده‌سازی کند. همچنین، می‌توانید داده‌ها را از منابع خارجی مانند اسپریدشیت یا دیتابیس وارد سند خود کنید.
  • قالب‌ها و بلوکه‌های آماده: اسناد آماده در قالب‌های متنوع مانند خبرنامه، رزومه، کاور لتر و غیره در ورد وجود دارد که چند مرحله شما را به جلو می‌برد.
  • تصحیح و قالب‌بندی خودکار: با استفاده از این قابلیت، اشتباهات رایج نگارشی و املایی تصحیح شده و یکسری قالب‌بندی‌ها مانند فهرست نقطه‌ای، تبدیل متن به جدول یا لینک و غیره براساس قانون‌های از پیش تعیین‌شده شما اعمال می‌شود.
  • پنجره ناوبری: می‌توانید به‌راحتی در داخل داکیومنت بگردید و به سرتیترها و صفحات مدنظر بروید.

دوره آموزش ورد پایان نامه شامل چه چیزهایی می‌شود؟

در این دوره آموزشی به بررسی همه نکاتی می‌پردازیم که برای نوشتن پایان نامه در ورد نیاز دارید:

  • آموزش همه نکات ابتدایی مانند علائم نگارشی ورد، تغییر فونت، تنظیمات فونت، تنظیم خطوط و پاراگراف در ورد
  • آموزش بخش‌های مختلف پایان‌نامه از جمله مقدمه، متن اصلی مقاله، جمع‌بندی، چکیده و غیره
  • آموزش شیوه نگارشی درست و نکات مربوط به نویسندگی در زبان فارسی مانند نیم‌فاصله، افعال مناسب، جدول و غیره
  • آموزش عملی و کاربردی نوشتن بخش‌های مختلف پایان‌نامه مانند پاورقی، جداول و فرمول‌ها، گذاشتن عکس، شماره‌گذاری، فهرست‌نویسی و غیره

شرکت در دوره آموزش ورد برای پایان نامه

برخی از نرم‌افزارها آنقدر در زندگی روزمره نقش دارند که فکر می‌کنیم همه کاربردهایش را می‌دانیم. مایکروسافت ورد یکی از برنامه‌های محبوبی است که قابلیت‌های بی‌شماری دارد و خیلی‌ها از آن بی‌خبر هستند. شرکت در دوره آموزش ورد پایان نامه کمک می‌کند تا علاوه بر تکمیل پایان‌نامه دانشگاهی خود، ویژگی‌های بیشتری از ورد را کشف کرده و بهره‌وری خود را افزایش دهید.

صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)