آموزش پاستل گچی مبتدی

در تکنیک پاستل گچی، شما می توانید سبک های هنری را بصورت جزئی، واقع گرایانه، انتزاعی اجرا کنید. از محاسن پاستل گچی سرعت بالای کار در آن است. اما در ارائه جزئیات بی نظیر است.پاستل ... ادامه

گواهینامه
22 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

اجرای بافت‌های مختلف مثل بافت شیشه و چوب

منظره‌های مختلف به صورت مبتدی و پیشرفته

اجزای مختلف صورت مثل گوش ٬ چشم و ابرو ٬ بینی ٬ مو و...

کشیدن زنبور

محتوای دوره

1 فصل 15 جلسه 4 ساعت ویدیو
پاستل گچی مبتدی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در تکنیک پاستل گچی، شما می توانید سبک های هنری را بصورت جزئی، واقع گرایانه، انتزاعی اجرا کنید. از محاسن پاستل گچی سرعت بالای کار در آن است. اما در ارائه جزئیات بی نظیر است.
پاستل گچی نیز همانند آبرنگ به آثار هنری شما درخشندگی زیبایی می بخشند.

اطلاعات بیشتر

گواهینامه

آموزش پاستل گچی مبتدی

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

درباره استاد

سبحان طباطبایی
سبحان طباطبایی
15 دوره
758 دانشجو

سید سبحان طباطبایی با بیش از 10 سال تجربه در زمینه آموزش نقاشی توانسته است با تربیت شاگردانی خلاق و توانا در حوزه هنر نقاشی رزومه خوبی برای خود فراهم نماید. تمام تلاش ایشان در دوره‌ها و مجموعه‌های آموزشی این است که با ارائه آموزش با بهترین کیفیت، به تربیت هنرجویان و هنرمندانی خلاق و توانمند به پردازد که با ترسیم و خلق آثار زیبا به پیشرفت هنر نقاشی ایران زمین کمک نمایند. همچنین سبک‌هایی که ایشان در آن‌ها تسلط دارند شامل سیاه قلم ، مدادرنگی ، پاستل گچی ، آبرنگ ، طراحی با مداد و... است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.