آموزش پروژه محور طراحی سایت با المنتور

دوره آموزش مقدمات المنتور به‌صورت پروژه محور، به یادگیرندگان این امکان را می‌دهد که با طراحی وب‌سایت‌های زیبا و کاربرپسند آشنا شوند. این دوره شامل مراحل گام‌به‌گام طراحی صفحات، استفاده از ویرایشگر کشیدن و رهاکردن، ... ادامه

3 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

مقدمات المنتور

کار کردن با ویجتهای المنتور

ساخت سایت و صفحات با المنتور

ایجاد یک پروژه

محتوای دوره

1 فصل 12 جلسه 3 ساعت ویدیو
مقدمات پیاده سازی سایت با المنتور

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره آموزش مقدمات المنتور به‌صورت پروژه محور، به یادگیرندگان این امکان را می‌دهد که با طراحی وب‌سایت‌های زیبا و کاربرپسند آشنا شوند. این دوره شامل مراحل گام‌به‌گام طراحی صفحات، استفاده از ویرایشگر کشیدن و رهاکردن، و ایجاد عناصر مختلف مثل فرم‌ها و گالری‌ها است.

در این دوره، شرکت‌کنندگان با پروژه‌های واقعی مانند طراحی وب‌سایت برای کسب‌وکارهای کوچک یا وبلاگ‌های شخصی، مهارت‌های خود را تقویت می‌کنند. همچنین، تمرکز بر حل مسائل و چالش‌های واقعی به یادگیرندگان کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از قابلیت‌های المنتور پیدا کنند. در نهایت، این آموزش به یادگیرندگان ابزارهای لازم برای ایجاد وب‌سایت‌های حرفه‌ای و جذاب را می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌سازد.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

زهرا داودی
زهرا داودی
7 دوره
143 دانشجو

زهرا داودی درزی ، فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد . ایشان مدرس دوره‌های برنامه نویسی و برنامه نویس فول استک سایت می‌باشد . وی در زمینه طراحی وب‌سایت در دو حوزه Back-End و Front-End تسلط دارند و تجربه کار با Adobe Photoshop ،Adobe Illustrator ،HTML5 CSS3 ،jQuery و نیز زبان برنامه‌نویسی PHP و WordPress را دارا هستند. وی سابقه فعالیت در زمینه برنامه‌نویسی در شرکت‌ها و تدریس در حوزه‌های طراحی وب‌سایت را نیز دارند و برنامه‌نویسی Laravel بصورت فول استک، برنامه‌نویسی وردپرس، React و فریم‌ورک‌های جاوااسکریپت (JavaScript) از فعالیت‌های کاری و تخصصی ایشان محسوب می‌شود.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های زهرا داودی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.