آموزش کاربرد هوش مصنوعی برای منابع انسانی

اقتصاد جهانی و نیروی کار از راه دور، ردیابی رضایت و انگیزه کارکنان را برای بخش‌های منابع انسانی دشوار کرده است. با این حال، با استفاده از هوش مصنوعی، دانشمندان داده و مهندسان اکنون می‌توانند ... ادامه

4 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد بخش منابع انسانی

پیش‌بینی ترک کار کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی

نقشه‌برداری همکاری در سازمان با استفاده از هوش مصنوعی

ایجاد توصیه‌های آموزشی شخصی‌سازی شده با استفاده از هوش مصنوعی

استفاده از ابزارهای یادگیری ماشین مانند پایتون، Jupyter Notebooks، TensorFlow و Keras

رسیدگی به نگرانی‌های امنیتی و حریم خصوصی در استفاده از هوش مصنوعی در منابع انسانی

محتوای دوره

8 فصل 35 جلسه 1:09 ساعت ویدیو
مقدمه
منابع انسانی و هوش مصنوعی
کاربرد اول: پیش‌بینی فرسودگی کارکنان
کاربرد دوم: کشف همکاری
کاربرد سوم: توصیه دوره‌های آموزشی
کاربردهای دیگر برای منابع انسانی
بهترین شیوه‌های عملیاتی فناوری اطلاعات
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

برای شرکت در این دوره، داشتن دانش پایه در زمینه هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی و برنامه‌نویسی پایتون، به همراه تسلط بر تکنیک‌های یادگیری عمیق و کتابخانه‌های پایتون مانند Keras، ضروری است.

درباره دوره

اقتصاد جهانی و نیروی کار از راه دور، ردیابی رضایت و انگیزه کارکنان را برای بخش‌های منابع انسانی دشوار کرده است. با این حال، با استفاده از هوش مصنوعی، دانشمندان داده و مهندسان اکنون می‌توانند بینش‌های قدرتمندی برای بهبود استخدام، آموزش، حفظ نیرو و موارد دیگر تولید کنند.

دوره "Applied AI for Human Resources" روش‌هایی که هوش مصنوعی و داده‌های بزرگ می‌توانند به منابع انسانی کمک کنند را بررسی می‌کند. سه مورد استفاده کلیدی در دنیای منابع انسانی را بررسی کنید: پیش‌بینی ترک کار کارکنان، نقشه‌برداری همکاری و ایجاد توصیه‌های آموزشی. برای هر یک از این موارد استفاده، مربی کوماران پونامبالام داده‌ها را جمع‌آوری و پردازش می‌کند، مدل‌های یادگیری ماشین را می‌سازد و نتایج کلیدی را با استفاده از ابزارهایی مانند پایتون، نوت بوک‌های Jupyter، TensorFlow و Keras پیش‌بینی می‌کند.

او همچنین به طور خلاصه نحوه طراحی مدل‌ها برای انجام سایر وظایف رایج منابع انسانی مانند پیش‌بینی عملکرد آینده، غربالگری نامزدها و حتی ردیابی روحیه را توضیح می‌دهد. این دوره با برخی از بهترین شیوه‌ها، از جمله رسیدگی به نگرانی‌های امنیتی و حریم خصوصی خاص منابع انسانی، به پایان می‌رسد.

با گذراندن این دوره، شما قادر خواهید بود:

  • تصمیمات مبتنی بر داده در زمینه منابع انسانی بگیرید.
  • کارایی و بهره‌وری بخش منابع انسانی را بهبود بخشید.
  • هزینه‌های مربوط به استخدام، آموزش و حفظ نیرو را کاهش دهید.
  • محیط کاری بهتری برای کارکنان ایجاد کنید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Kumaran Ponnambalam
1 دوره
4 دانشجو

Kumaran Ponnambalam، یک پیشکسوت در حوزه فناوری با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌های هوش مصنوعی، داده‌های حجیم، پردازش و تحلیل داده است. تمرکز اصلی او بر توسعه و پیاده‌سازی مدل‌ها و سرویس‌های قدرتمند و مقیاس‌پذیر هوش مصنوعی است تا بتوان از آن‌ها برای ارائه راه‌حل‌های اثربخش در کسب‌وکارها استفاده کرد.

در حال حاضر، پونامبالام رهبری ابتکارات هوش مصنوعی در گروه فناوری‌های نوظهور و شتاب‌دهنده شرکت سیسکو را بر عهده دارد. در شغل‌های قبلی خود، او موفق به طراحی و ساخت پایپ‌لاین‌ها، سیستم‌های تحلیلی، ادغام‌های مختلف و ربات‌های گفتگومحور برای تعامل بهتر با مشتریان شده است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.