آموزش کنترل ورژن (Version Control)

این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در سراسر جهان بدون تداخل در کدهای یکدیگر همکاری می‌کنند. در این دوره، با سیستم‌های مختلف کنترل نسخه آشنا خواهید شد و یاد می‌گیرید که ... ادامه

1 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

پیاده‌سازی سیستم‌های کنترل نسخه

مسیریابی و پیکربندی با استفاده از خط فرمان

استفاده از یک مخزن GitHub. ایجاد یک مخزن GitHub

مدیریت بازبینی‌های کد

محتوای دوره

4 فصل 30 جلسه 2 ساعت ویدیو
همکاری نرم‌افزار
خط فرمان
کار با Git
ارزیابی نمره‌دهی شده

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در سراسر جهان بدون تداخل در کدهای یکدیگر همکاری می‌کنند. در این دوره، با سیستم‌های مختلف کنترل نسخه آشنا خواهید شد و یاد می‌گیرید که چگونه یک فرآیند کاری موثر برای توسعه نرم‌افزار ایجاد کنید. همچنین با برخی از دستورات رایج لینوکس آشنا می‌شوید که می‌توانید از آن‌ها برای مدیریت فایل‌ها در هارد دیسک خود استفاده کنید و فرآیندهای کاری قدرتمندی ایجاد کنید که کارهای شما را به صورت خودکار انجام داده و در زمان و تلاش شما صرفه‌جویی کند.

در نهایت، خواهید دید که چگونه Git در پروژه‌های توسعه نرم‌افزار برای مدیریت فایل‌های تیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما یک مخزن ایجاد خواهید کرد که می‌تواند بازبینی‌های کد را مدیریت کند و به شما امکان می‌دهد تا به صورت موثر با دیگران همکاری کنید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Meta Staff
2 دوره
10 دانشجو

تیم حرفه‌ای Meta، که دوره‌های آموزشی مختلفی را ارائه می‌دهد، از افراد با تجربه و متخصص در زمینه‌های مختلف فناوری تشکیل شده است. این تیم با سابقه‌ای درخشان در توسعه نرم‌افزار و برنامه‌های موبایل، به دانشجویان دانش عملی و کاربردی می‌آموزد. اعضای تیم Meta با تمرکز بر تکنیک‌ها و ابزارهای به‌روز، به دانشجویان کمک می‌کنند تا مهارت‌های لازم برای موفقیت در دنیای توسعه نرم‌افزار را کسب کنند. این دوره‌ها برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها به طور یکسان مفید و کارآمد است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.