دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 414 دانشجو
محمدامین معینی فرد
2 روز پیش
بسیار عالی و مسلط به مطالب هم مفاهیم رو یادمیگیریم و هم عملیاتی کردنش رو خیلی خیلی خوشحالم که وقتم رو صرف این دوره کردم
دانشجوی دوره
3 روز پیش
به نظرم تئوریش خیلی خوب نبود ولی قسمت برنامه نویسیش خوب بود
میلاد زینلی
3 روز پیش
برای شروع خوبه. یک دید میده بهتون
شبنم محمدرضایی
4 روز پیش
عالی بود واقعا با تدریسشون ارتباط گرفتم
علی اکبر پارسائی
4 روز پیش
دوره خیلی خوبیه.البته هنوز کامل ندیدم.ولی بسیار روان و مسلط قضایا رو توضیح میدن. من راضی هستم
علیرضا فیاضی صفا
5 روز پیش
عالیه دارم لذت میبرم












