آموزش ChatGPT و Midjourney - بررسی 12 روش کسب درآمد

poster
پیش‌نمایش دوره

مدرس این دوره اطلاعاتی را به اشتراک می گذارد که با کمک آن بیش از 20،000$ در 6 ماه گذشته با استفاده از Midjourney درآمد داشته است. آیا می خواهید نحوه کسب درآمد با ChatGPT ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
2 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:36 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:36 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 نحوه کسب درآمد از ChatGPT

 نحوه کسب درآمد از Midjourney

 درک اصول ChatGPT و Midjourney

 نحوه شناسایی فرصت‌های سودآور با ChatGPT و Midjourney

 نحوه ایجاد یک استراتژی موثر برای استفاده از ChatGPT و Midjourney برای تولید جریان درآمدی پایدار

 درک اصول Fiverr ،Upwork و Etsy

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش ChatGPT و Midjourney - بررسی 12 روش کسب درآمد

نکته تخصصی - اجتناب از سرقت ادبی

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

مدرس این دوره اطلاعاتی را به اشتراک می گذارد که با کمک آن بیش از 20،000$ در 6 ماه گذشته با استفاده از Midjourney درآمد داشته است.

آیا می خواهید نحوه کسب درآمد با ChatGPT و Midjourney را یاد بگیرید؟

 دوره آموزش ChatGPT و Midjourney - بررسی 12 روش کسب درآمد از ChatGPT AI، روش آسان برای کسب درآمد از طریق دو تا از جذاب‌ترین پلتفرم‌های آنلاین بازار را آموزش می‌دهد. نحوه استفاده از قابلیت‌های هر دو پلتفرم برای به حداکثر رساندن درآمد را نشان می‌دهد، نحوه راه‌اندازی پروفایل، استفاده سودمند از ویژگی‌های ChatGPT و Midjourney و ایجاد چندین جریان درآمد را نیز بررسی می‌کند. علاوه بر آن، استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی برای به حداکثر رساندن درآمد با هر دو پلتفرم را نشان می‌دهد. این دوره برای افراد علاقه مند به کسب درآمد غیرفعال و کار از خانه فوق العاده است.

اگر برای یادگیری نحوه درآمدزایی با ChatGPT و Midjourney آماده‌اید، این دوره برای شما عالی است. این دوره پرفروش‌ترین و پردرآمدترین افراد در Fiverr ،Upwork و Etsy را نیز معرفی می‌کند. در طول مسیر نکات و استراتژی‌هایی برای افزایش بیشتر درآمد نیز ارائه می‌دهد.

ChatGPT و Midjourney دو ابزار بسیار قدرتمند هستند که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید. این دو ابزار می‌توانند کار شما و فرآیندها را بهبود دهند و تنها کاری که شما باید انجام دهید، پیدا کردن کارفرما می‌باشد.

این دوره به دو بخش تقسیم می‌شود:

  • اولین بخش بر روی ChatGPT و روش های درآمدزایی با این ابزار متمرکز است.
  • دومین بخش درباره Midjourney و کسب درآمد از طریق فروش تصاویر و آثار هنری توضیح می‌دهد.

اگر یک بازاریاب دیجیتال، فریلنسر یا کارآفرین هستید یا می خواهید کسب‌وکار خودتان را شروع کنید، این دوره برای شما فوق العاده است. این دوره را می‌توانید به آسانی دنبال کنید و استراتژی‌ها را فورا اعمال کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که می‌خواهند درباره chatGPT و Midjourney یاد بگیرند.
  • افرادی که می‌خواهند درباره chatGPT و Midjourney برای کسب درآمد یاد بگیرند.
  • افرادی که می‌خواهند از chatGPT برای فعالیت‌های خلاقانه استفاده کنند.
  • افرادی که می‌خواهند درآمد مناسبی از خانه با chatGPT و Midjourney داشته باشند.
  • افرادی که می‌خواهند درباره این فناوری جدید یاد بگیرند.
  • افرادی که می‌خواهند دانش خودشان را درباره chatGPT و Midjourney توسعه دهند.
  • افرادی با ذهنیت کارآفرینانه که می خواهند شغلی در اینترنت شروع کنند.
  • افرادی که می‌خواهند درآمدی اضافی از طریق chatGPT و Midjourney داشته باشند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Lidan Benolol

Lidan Benolol متخصصی برجسته در حوزه‌های هوش مصنوعی، سئو، بازاریابی و تجارت الکترونیک است. او با بیش از 13 سال تجربه عملی و سابقه موفق، به عنوان مرجعی شناخته شده در این صنعت به حساب می‌آید. لیدان موسس و مدیرعامل یک شرکت پیشرو است که تیم خود را به سوی نتایج فوق‌العاده‌ای رهبری کرده و کسب‌وکار خود را از یک استارتاپ کوچک به یک بازیگر معتبر در صنعت تبدیل کرده است.

او به دلیل اعتبار استثنایی، همدلی عمیق و علاقه بی‌پایان خود به کمک به موفقیت کسب‌وکارها شناخته شده است. شخصیت پویا و رویکرد شخصی‌سازی‌شده‌ لیدان، او را به یک معلم جذاب و کارآمد تبدیل می‌کند. هدف نهایی لیدان توانمندسازی صاحبان کسب و کار و کارآفرینان برای رسیدن به حداکثر پتانسیل خود است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

آموزش کسب درآمد از چت جی پی تی

آموزش کسب درآمد از چت جی پی تی یکی از پرطرفدارترین آموزش‌ها در چند ماه اخیر است. شکی نیست که شما هم با شنیدن این خبرها به فکر درآمد دلاری با ChatGPT افتاده‌اید. می‌خواهم بهتان بگویم که جای درستی آمده‌اید. ما در این توضیحات به عنوان مکمل دوره آموزش ChatGPT و Midjourney - بررسی 12 روش کسب درآمد، ۱۰ راه مختلف کسب درامد دلاری با هوش مصنوعی را توضیح می‌دهیم و سپس یکی از بهترین دوره‌های آموزش چت جی پی تی را به شما معرفی می‌کنیم.

آموزش کسب درآمد از چت جی پی تی - ۱۰ راه مختلف

با ورود هوش مصنوعی به زندگی روزمرهٔ مردم، روش‌های جدیدی برای کسب درآمد روی کار آمده است. درآمد دلاری یکی از بهترین گزینه‌های درآمدی برای ما ایرانیان است؛ چرا که سود بسیار زیادی دارد. امروزه chatgpt به ابزاری مناسب و دردسترس برای این کار تبدیل شده است. حالا برویم سراغ اصل مطلب، آموزش کسب درآمد از چت جی پی تی! در این‌جا ۱۰ راه متفاوت برای استفاده از این چت بات و کسب درامد دلاری در روز را توضیح می‌دهیم:

۱. تولید محتوای متنی با چت جی پی تی

اگر کسب‌وکاری دارید که می‌خواهید آن را رونق دهید و فروشتان را بیشتر کنید، تولید محتوا یکی از بهترین راه‌ها برای این کار است. همچنین اگر دیجیتال مارکتر هستید احتمالا یکی از منابع اصلی درآمدتان از راه تولید محتواست. خبر خوب برای شما این است که ربات ChatGPT این کار را راحت‌تر از همیشه کرده. با استفاده از این ربات، می‌توانید در چند دقیقه یک مقالهٔ خوب و پرمغز بنویسید و آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

البته تولید محتوا با این ربات، کار هر کسی نیست و شما برای کسب درآمد از طریق آن باید دوره‌های آموزش کسب درآمد از چت جی پی تی را دیده باشید. پس از یادگیری پرامپت (Prompt) مناسب برای این کار، قلق این چت بات دستتان می‌آید و دیگر می‌توانید به سرعت مقاله بنویسید. پس از این‌که این ربات مقاله را تولید کرد، یک نگاه کلی بر آن بیندازید و دستی به سر و روی مقاله بکشید. حالا مقاله‌تان آمادهٔ انتشار است. به همین راحتی!

۲. نوشتن توضیح محصول با چت جی پی تی

در وب‌سایت‌های فروشگاهی یا پیج‌های فروش اینستاگرامی، توضیحات هر محصول را باید به شکل دقیق و ترغیب‌کنننده‌ای نوشت تا مخاطب آن محصول را بخرد. این‌جاست که چت جی بی تی به کمکتان می‌آید. شما می‌توانید با دادن اطلاعات محصول به این ربات، از او بخواهید با لحن جذاب و خلاقانه‌ای توضیحاتش را بنویسد. در نهایت هم از او بخواید که یک دعوت به اقدام (CTA) مناسب آن محصول بنویسد. اگر بلد باشید به درستی این‌ها را از او درخواست کنید، از سرعت و نتیجهٔ کارش شگفت‌زده خواهید شد.

۳. تبلیغ‌نویسی و کپی‌رایتینگ با کمک ChatGPT

همان‌طور که تا الان متوجه شده‌اید، ربات جی پی تی یکی از بهترین ابزارها برای یک دیجیتال مارکتر است. اگر در حوزهٔ تبلیغ‌نویسی و کپی‌رایتینگ فعال هستید، می‌توانید با کمک این ربات درآمد خود را افزایش دهید و به کارتان سرعت ببخشید. کافی است هر کجا که با خلاء ذهنی مواجه شدید و دیگر ایدهٔ جدیدی برای نوشتن نداشتید،‌ از او کمک بگیرید.

روند کار بدین شکل است که ابتدا باید اطلاعات کلی‌ای راجع‌به آن محصول یا برندی که دارید تبلیغ می‌کنید به او بدهید. سپس از او درخواست کنید که -برای مثال- ۱۰ جمله برای شعار تبلیغاتی آن محصول برایتان بنویسد. حالا می‌توانید از بین آن ۱۰ تا یکی را انتخاب کنید و یا کلمات چند مورد از این جملات را با هم ترکیب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. البته تبلیغ‌نویسی با چت جی پی تی ریزه‌کاری‌هایی دارد که در آموزش کسب درآمد از چت جی پی تی بر آن‌ها مسلط خواهید شد. پس هیچ جای نگرانی نیست.

۴. اسکریپت‌نویسی ویدیوهای یوتیوب با چت جی پی تی

در دوره‌های آموزش کسب درآمد از چت جی پی تی حتما این مورد را می‌شنوید که با کمک ChatGPT می‌شود یک کانال یوتیوب را مدیریت کرد. طرز کار این روش به این صورت است: ابتدا توضیحات ویدیویی که می‌خواهید بسازید را به این ربات می‌دهید؛ یعنی به او می‌گویید که می‌خواهید با چه لحن و حال و هوایی نوشته شود، کل ویدیو چند دقیقه طول بکشد و غیره. سپس از او می‌خواهید که برایتان یک اسکریپت کامل همراه با عناصر تصویری بنویسد.

نتیجه‌ای که از این ربات هوش مصنوعی دریافت می‌کنید حتما خوشحالتان خواهد کرد. او به شما می‌گوید که دقیقا در کدام لحظه از ویدیو و با نشان دادن چه تصویری، چه جمله‌ای بگویید. حتی اگر نخواهید از خودتان ویدیو بگیرید و چهرهٔ خود را نشان دهید،‌ می‌توانید ویدیوهای بدون چهره (Faceless) بسازید و صرفاً آن را صداگذاری کنید. برای تولید تصاویر مربوط با موضوع ویدیو هم همچنان هوش مصنوعی کمکتان خواهد کرد. پس دیگر بهانه‌ای برای تعلل در راه‌اندازی یک کانال یوتیوب نمی‌ماند.

۵. سناریونویسی برای ریلز اینستاگرام با چت جی پی تی

با توجه به محبوبیت اینستاگرام در کل دنیا، رقابت در این فضا هم روز به روز سخت‌تر می‌شود. برای این‌که ویدیوهای پیجتان دیده شود باید سناریونویس قهاری باشید. و اگر نبودید، باید کار کردن با ربات چت جی پی تی را بلد باشید. بله درست شنیدید. شما با استفادهٔ درست از این ربات می‌توانید از او درخواست کنید تا سناریو یا داستان جذابی برای محتوای ویدیویی‌تان آماده کند. اگر ادمین پیج‌های اینستاگرامی هستید، همین کار می‌تواند یک منبع درآمد بسیار خوب برایتان باشد.

۶. ایمیل مارکتینگ با استفاده از هوش مصنوعی

مدیران کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک به ایمیل مارکتینگ نیاز دارند تا فروششان را بیشتر کنند. شما با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانید در این زمینه از تمامی رقیبانتان جلو بزنید. می‌پرسید چطور؟ جوابش ساده است: معمولا قالب اکثر ایمیل‌ها برای ایمیل مارکتینگ شبیه به هم هستند. شما می‌توانید این قالب را به ربات chatgpt بدهید و به او بگویید طبق ویژگی‌های برندتان ایمیل مناسب برای مشتری‌ها بنویسد.

اگر ساختار آماده‌ای برای ایمیل‌ها نداشتید می‌توانید از این ربات بخواهید که خودش چند ساختار به شما پیشنهاد بدهد. می‌دانستید حتی اگر از جوابی که ربات هوش مصنوعی به شما داده راضی نیستید، می‌توانید از او بخواهید که جوابش را بازنویسی کند و تغییر دهد تا جایی که نتیجه کاملاً باب میلتان شود؟

۷. ویراستاری متون با کمک ربات چت جی پی تی

چه به‌عنوان یک دانشجو، چه استاد، نویسنده، کارمند یا فریلنسر، شما به ویرایش متن‌های رسمی‌تان نیاز دارید. هر کسی به اصول نگارشی و ویرایشی مسلط نیست. اما با روی کار آمدن هوش مصنوعی، ویراستاری متون برای همه ممکن شده است. فرقی ندارد که زبان مورد نظرتان انگلیسی است یا فارسی یا هر زبان دیگری. چت جی پی تی می‌تواند به شما کمک کند یک متن تر و تمیز و به دور از ایراد نگارشی تحویل دهید.

این روش درآمدی به درد نویسنده‌ها، مترجمان و افرادی که در مشاغل رسمی و دولتی مشغول به کارند، می‌خورد. به‌عنوان یک ویراستار فریلنسر هم می‌توانید پروژه‌های ویراستاری بگیرید و با استفاده از هوش مصنوعی در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه را تحویل دهید. هر چه سرعت بیشتر، درآمد بالاتر!

۸. ترجمه با استفاده از چت جی پی تی

ترجمهٔ متون که شغلی نسبتاً سخت و وقت‌گیر است حتماً در لیست روش‌های درآمد دلاری با چت جی پی تی جای دارد. شما با ثبت نام در سایت‌های فریلنسری بین‌المللی و گرفتن پروژه‌های ترجمه می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. هوش مصنوعی مانند یک دستیار تمام‌وقت آمادهٔ پاسخگویی به سؤالات و مشکلات شماست.

۹. برنامه‌نویسی و ساخت نرم‌افزار با چت جی پی تی

یکی از دلایل معروف شدن هوش مصنوعی این است که حتی به کمک برنامه‌نویس‌ها هم آمده. پیش از این خیلی زمان و انرژی مصرف می‌شد تا چند خط کد ساده نوشته شود. اما امروزه با دادن پرامپت درست و مشخص به ربات چت جی پی تی می‌توانید کار خود را راحت کنید و آن چند خط کد را سریع و آماده از آن تحویل بگیرید. به‌کارگیری این روش برایتان درآمد بیشتری به همراه خواهد داشت.

۱۰. ساخت و فروش دوره آنلاین با کمک هوش مصنوعی

عصر تکنولوژی‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، مسئلهٔ آموزش را تبدیل به یکی از مهم‌ترین امور روزمرهٔ مردم کرده است. احتمالا خودتان هم دیده‌اید که چقدر فروش پکیج‌های آموزشی رشد داشته و طرفدار پیدا کرده است. پس حالا که دیگران دارند از این حوزه درآمدهای خوب کسب می‌کنند چرا شما نه؟

چت جی پی تی می‌تواند در زمینهٔ طراحی کورس / دوره‌های آموزشی به شما کمک کند. طرز کار این روش تقریبا شبیه همان طرز کاری است که برای تولید ویدیوهای یوتیوب توضیح دادیم. منتها ساخت دوره با کمک هوش مصنوعی کار سنگین‌تر و طولانی‌تری است. اما به مراتب درآمدش هم بیشتر است.

آموزش کسب درآمد از چت جی پی تی در مکتب خونه

این نگرانی در دل همهٔ مردم هست که نکند چت جی پی تی جایگزین افراد شود و شغلشان را از آن‌ها بگیرد. ما این‌جاییم تا به شما بگوییم که تا زمانی که بلد باشید از این ربات استفاده کنید، نه تنها جایگزین شما نخواهد شد، بلکه درآمدتان را هم به طرز شگفت‌آوری افزایش خواهد داد. به همین دلیل است که آموزش کسب درآمد از چت جی پی تی یکی از ضروری‌ترین آموزش‌های عصر ماست.

ما در مکتب خونه به فکر شما هستیم. سایت مکتب خونه به‌روزترین دوره‌های مربوط به آموزش کسب درآمد از چت جی پی تی را جمع‌آوری کرده تا شما با خیال راحت از آن استفاده کنید و درآمدتان را افزایش دهید. در این دورهٔ آموزش ChatGPT و Midjourney، ۱۲ روش کسب درآمد از هوش مصنوعی معرفی و به تفصیل توضیح داده شدند. پس دستتان برای انتخاب هر یک از این روش‌ها باز است. شغل کنونی شما هرچه باشد حداقل یکی از این ۱۲ مورد به دردتان خواهد خورد.

با ثبت‌نام در سایت مکتب خونه و انتخاب این دوره و سایر دوره‌های آموزش ChatGPT، می‌توانید به ویدیوهای آن دسترسی داشته باشید و هر زمان که خواستید آن‌ها را تماشا کنید. حل تمرین‌ها و دریافت راهنمایی از مدرس دوره، موفقیت شما را در این آموزش کسب درآمد از چت جی پی تی تضمین می‌کند. همین امروز شروع کنید.

poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  Udemy
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:36 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:36 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی