دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 7 دانشجو
راضیه حسین مردی
14 روز پیش
کیفیت فیلم بالا ببرید
محسن اکبری
22 روز پیش
کاش وره تکمیلی این دوره برگزار بشه
سما بابایی
1 سال پیش
دوره متوسطی بود بعضی موارد رو با حوصله و کامل توضیح میده بعضی چیزارم خیلی سرسری رد میکنه یعنی حدود 50-60 درصد محتوا مفید بود. مباحثی که موردنیاز هستن رو هم خیلی کامل پوشش نمیده میشه گفت برای کسایی که تازه واردن خالی از لطف نیست.
سهیل زارعی
5 ماه پیش
سلام هر دوره که که ساخته میشه حتما براش زحمت کشیده شده، پس اول تشکر بابت زحمات سازنده دوره. این دوره برای من که دنبال یک مرور سریع و کلی ODI بودم مناسب بود ولی نکات منفی به دوره وارد هست. در کل مدرس بصورت حرفه ای عمل نمیکنه، دوره ای که سر کار با یه پیش زمینه که حتی همکار اون پشت داره کار میکنه ضیط شده و اصلا حس خوبی به بیننده نمیده، بطور مشخص خود ایشون سطح بالایی از دانش رو به معرض نمیذارند و مباحث از قبل حتی یکبار مرور نشده. امیدوارم نظر برای شما مفید باشد
امیر حیدری
2 سال پیش
با سلام بهتر بود این دوره با مثال های عملی و تجربیات مدرس برگزار شود.
سپیده لک
3 سال پیش
بسیار سطحی مباحث مطرح شد. مدرس تمرکز و تسلط کافی روی ابزار ندارد. بیشتر مباحث برای تبلیغ دوره های آینده تدریس نشد.











