آموزش الگوهای کلاسیک (قیمتی) در تحلیل تکنیکال

poster
پیش‌نمایش دوره

در این دوره قصد داریم انواع الگوهای کلاسیک(قیمتی) و نوع معامله‌گری با آن را آموزش دهیم. الگوهای کلاسیک دو دسته هستند: بازگشتی ادامه دهنده هر کدام از الگوها دارای نکات مختلف و روش‌های معامله‌گری متفاوتی ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
5 (1 رای)
سطح: پیشرفته
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 انواع الگوهای ادامه دهنده

 انواع الگوهای بازگشتی

 نوع معامله‌گری با الگوهای کلاسیک

 الگوهای کلاسیک

پیش‌نیاز‌ها

در تمام مراحل این دوره سعی شده است تا مباحث با زبانی روان و ساده توضیح داده شود تا مخاطبان محترم بتوانند به سادگی از آموزش ارائه شده استفاده کنند، اما برای یادگیری و استفاده حداکثری از آموزش­‌های ارائه شده لازم است تا مخاطب با مفاهیم اولیه تحلیل تکنیکال آشنایی داشته باشد.

سرفصل‌های دوره آموزش الگوهای کلاسیک (قیمتی) در تحلیل تکنیکال

الگوهای ادامه دهنده

 الگوهای ادامه‌دهنده الگوهایی هستند که در میانه یک روند تشکیل شده و موجب تداوم حرکت بازار در جهت قبلی می‌شوند. در واقع تشکیل چنین الگوهایی یک فرصت استراحت و تجدید قوا را برای بازار فراهم می‌سازد تا بتواند به حرکت خود ادامه دهد. بر این اساس حرکت پس از این الگو از نشاط زیادی برخوردار بوده و حجم معاملات را افزایش می‌دهد.
 با توجه به مطالب گفته شده آشنایی با چنین الگوهایی باعث می‌شود که معامله‌گران بتوانند بر حجم معاملاتی قبلی خود بیفزایند. به‌طورکلی این الگوها را به انواع پرچم‌ها (سه‌گوش و چهارگوش)، انواع مثلث‌ها (متقارن، افزایش، کاهشی، پهن شونده)، فنجان و دسته و مستطیل تقسیم‌بندی می‌نمایند که در این فصل قصد داریم تمام الگوها را آموزش داده و مثال‌های متنوع داخلی و خارجی ارائه دهیم.

  الگوی پرچم صعودی
مشاهده
"16:36  
  الگوی پرچم نزولی
"16:52  
  الگوی مثلث متقارن در روند صعودی
"13:50  
  الگوی مثلث متقارن در روند نزولی
"05:36  
  الگوی مثلث افزایشی
"06:57  
  الگوی مثلث کاهشی
"06:48  
  الگوی مثلث پهن شونده
"11:39  
  مثال‌هایی در مورد انواع الگوهای مثلث
"20:04  
  الگوی مستطیل صعودی
"07:22  
  الگوی مستطیل نزولی
"12:37  
  الگوی فنجان و دسته
"08:57  
  الگوی فنجان و دسته وارونه
"10:02  
  الگوی کنج نزولی
"09:13  
  الگوی کنج صعودی
"21:19  
الگوهای بازگشتی

الگوهای بازگشتی الگوهایی هستند که پیش از تغییر روند غالب بازار تشکیل شده و بر این اساس معامله‌گران را آگاه می‌سازند تا معاملات قبلی خود را بسته و در صدد ورود به موقعیت جدید معاملاتی باشند. به‌طورکلی این الگوها را به انواع دو سقف، دو کف، سر و شانه سقف، سر و شانه کف، سه سقف، سه کف و لوزی یا الماس تقسیم‌بندی می‌نمایند که در این فصل قصد داریم تمام الگوها را همراه با مثال‌های متنوع آموزش دهیم.

  الگوی سر و شانه
"10:18  
  الگوی سر و شانه معکوس
"07:30  
  الگوی سر و شانه مرکب
"04:58  
  الگوی کف دو قلو
"11:21  
  الگوی سقف دو قلو
"06:14  
  الگوی کف سه قلو
"04:10  
  الگوی سقف سه قلو
"07:49  
  الگوی لوزی یا الماس
"07:31  
  مثال‌هایی در مورد الگوهای بازگشتی
"21:25  

درباره دوره

در این دوره قصد داریم انواع الگوهای کلاسیک(قیمتی) و نوع معامله‌گری با آن را آموزش دهیم.

الگوهای کلاسیک دو دسته هستند:

  • بازگشتی
  • ادامه دهنده

هر کدام از الگوها دارای نکات مختلف و روش‌های معامله‌گری متفاوتی دارند که در این آموزش با جمع‌آوری نکات از کتاب‌های مختلف سعی بر آن شده است که آموزشی جامع را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher شایان تنهایی

شایان تنهایی دارای مدرک ارشد مهندسی مالی از دانشگاه تربیت‌مدرس و تحلیلگر و مدرس بازارهای مالی است. ایشان بیش از پنج سال تجربه فعالیت در بازارهای مالی داخلی (بورس) و خارجی (فارکس و ارز دیجیتال) را دارد و سابقه همکاری با شرکت آلند را داشته و هم اکنون به‌عنوان تحلیلگر و مشاور بورسی فعالیت می‌کند. از سوابق تحصیلی ایشان می‌توان به سابقه تدریس دوره تابلوخوانی در شرکت آلند، برگذاری دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی و همچنین آموزش دوره MSP و Excel را اشاره نمود.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
1402-08-18
درود و وقت بخیر به همه ی دوستانی که این کامنت رو میخونن من چون از دوره رضایت داشتم این کامنت رو میزارم شاید بدرد هر کسی که میخواد دوره رو تهیه بکنه بخوره محتوای این دو دوره بسیار کاربردی و جامع هستش و پیشنهاد میکنم دوستان حتما استفاده بکنند چرا که تمامی قلق ها و نکات ریزی که برای معامله گری از تکنیگال احتیاج دارید رو یکجا برای شما جمع اوری کرده و بصورت خلاصه اما کامل گفته شده شاید اکثر ما دوره های زیادی دیده باشیم از اساتیدبنام و مطرح اما این دوره به نظرم میتونه خلاصه از تمام دوره ها بصورت فشرده و جامع باشه بدیهی ست که هر چند وقت یکبار نیاز به مرور و یاداوری داریم و این دوره دقیقا همون چیزی هست که نیاز ما رو میتونه برطرف بکنه برای مثال نقاط درست ورود و خروج پله ای و یا استفاده صحیح از مهم ترین عامل بازار های مالی یعنی حجم در معاملات و چگونگی تایید گرفتن از حجم برای تایید الگوها و.... قیمت دوره نسبت به محتوی علمی بالایی که داره بسیار ناچیز هست و این دوره میتونه جایگاه مناسبی در اموزش بخودش اختصاص بده من که راضی بودم و بعد از خرید دوره از باقی خدمات شون که بصورت رایگان در کانال تلگرامی نور بورس عرضه میشه هم هر روز استفاده میکنم امیدوارم همه گی موفق و سلامت باشین

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)